Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har operert nesetipp; synes dere nesen var mer hoven på ettermiddagen/kveld enn på morningen? Jeg er 3 mnd. post-op nå, og skal teipe frem til kontroll om 1,5 uke. Synes nesen er veldig mye penere og nettere på morningen enn utover dagen og særlig mot kvelden.. 🙈

Skrevet
CaspertheGh0st skrev (På 30.1.2021 den 19.25):

Nei jeg fikk se sånn der program som viser sånn ca åssen det ser ut men det viste ikke helt 100% åssen det blir... Åsså fikk jeg se et eksempel men helt annen type nese og resultat som ikke sa meg så mye egentlig... Lyst å se bilder fra "ekte" folk... 

Det skal vel godt gjøres at du får se et eksempel på en nese som er lik din? Alle er jo forskjellige. Jeg synes det viktigste må være å velge den med best kompetanse. 

Anonymkode: e6d50...1b9

Skrevet

Hei! Er det noen her som har gjort en sekundær operasjon av Bjørn Tvedt på Akademikliniken? Ble dere i så fall fornøyde?

Anonymkode: 4dbc0...dd1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 3.36):

Og den ser slik ut forfra. Jeg misliker den sterkt isåfall siden den er lite feminin i forhold til sånne små opererte oppstopper neser 

FEF595C4-D885-4D5C-9144-C12175594A6F.jpeg

Anonymkode: e4f0c...bd6

Håper du vurderer å dra til en psykolog fremfor å gjennomføre en neseplastikk, da det virker som om du har et litt forvridd syn på deg selv. Den nesen der er en nese de fleste av oss her inne drømmer om å få.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2021 den 16.47):

Hei! Er det noen her som har gjort en sekundær operasjon av Bjørn Tvedt på Akademikliniken? Ble dere i så fall fornøyde?

Jeg har hatt det. Er kjempefornøyd, nå er den endelig slik jeg håpet den skulle bli i utgangspunktet. Han er veldig dyktig. Anbefaler han virkelig :)

Anonymkode: c9f9d...19f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har hatt det. Er kjempefornøyd, nå er den endelig slik jeg håpet den skulle bli i utgangspunktet. Han er veldig dyktig. Anbefaler han virkelig :)

Så godt å høre. :)  Hva gjorde du med nesen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så godt å høre. :)  Hva gjorde du med nesen?

Fikk rettet opp en del ujevnheter, både i ben og brusk :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk rettet opp en del ujevnheter, både i ben og brusk :)

Hvem har du operert hos tidligere?

Skrevet
Andrea87 skrev (55 minutter siden):

Hvem har du operert hos tidligere?

Har ikke lyst til å henge han ut, neseoperasjoner er kompliserte og han har fornøyde pasienter også, men for min del ville jeg ikke tilbake til denne kirurgen og valgte derfor Bjørn denne gangen i stedet, noe jeg er veldig glad for :)  Jeg ser i tråden at det er Haug som opererte deg og det var ikke han jeg var hos første gangen, hvis det var det du var bekymret for ;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 3.36):

Og den ser slik ut forfra. Jeg misliker den sterkt isåfall siden den er lite feminin i forhold til sånne små opererte oppstopper neser 

FEF595C4-D885-4D5C-9144-C12175594A6F.jpeg

Anonymkode: e4f0c...bd6

Oppstopper neser ser jo så rart ut på mange! Du ser jo inn i neseborene på folk da...

Anonymkode: deb7e...cdb

Skrevet
Littleshe skrev (På 4.2.2021 den 17.54):

Jeg hadde konsultasjon med Chiu og Westvik. Nå jeg er 10 dager etter operasjonen hos Westvik- nose profil,  nosebor, nesetipp. Nese er hovent og stor etter at gipset er fjernet. Hele operasjonen var ok, lite smerte og blåmerker

Og hvordan går det nå synes du?

er du fornøyd?

Hvordan var det å ha silikonrørerene i nesen?

Skrevet
Littleshe skrev (På 4.2.2021 den 17.54):

Jeg hadde konsultasjon med Chiu og Westvik. Nå jeg er 10 dager etter operasjonen hos Westvik- nose profil,  nosebor, nesetipp. Nese er hovent og stor etter at gipset er fjernet. Hele operasjonen var ok, lite smerte og blåmerker

Hei 

Hvordan går det med deg nå?

Så du en fin forandring på nesen?

Og ble det slik som Dr. westvik viste på bildet før operasjonen?

Skrevet

Er det noen som har operert hull i neseskilleveggen som kan si litt om hvordan det var? 

Anonymkode: 82c02...c37

Skrevet
princess08 skrev (På 16.2.2021 den 11.36):

Hei 

Hvordan går det med deg nå?

Så du en fin forandring på nesen?

Og ble det slik som Dr. westvik viste på bildet før operasjonen?

Ja er 3,5 uker etter operasjon. Nesen min er penere hver dag. Jeg vet at jeg trenger tid til å få nesen slik jeg vil ha. 

0BCCD8CE-F636-460B-9867-4113114A9C4F.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Littleshe skrev (På 19.2.2021 den 20.41):

Ja er 3,5 uker etter operasjon. Nesen min er penere hver dag. Jeg vet at jeg trenger tid til å få nesen slik jeg vil ha. 

Ser utrolig fin ut:)  har du forminsket nesebor? Var det åpen eller lukket neseplastikk? 

Skrevet
SJRB skrev (15 timer siden):

Ser utrolig fin ut:)  har du forminsket nesebor? Var det åpen eller lukket neseplastikk? 

Jeg har forminsket nesebor og åpen neseplastikk

Skrevet
Littleshe skrev (18 minutter siden):

Jeg har forminsket nesebor og åpen neseplastikk

Flott resultat :) Hva annet gjorde du med nesen? Skal operere meg hos Westvik selv snart. 

Skrevet

Ser utrolig flott ut!! Gratulerer. Hva fik deg til å få for Westvik og ikke de andre du var på konsultasjon hos? 

Ble det sik som han viste på bilder og avtalte på forhånd?

Hadde du mye smerter?

• Liker 1
Skrevet
ebl969 skrev (På 21.2.2021 den 17.02):

Flott resultat :) Hva annet gjorde du med nesen? Skal operere meg hos Westvik selv snart. 

Jeg har gjort neseprofil, neseborene og nesetipp. Jeg velger Westvik fordi han sa ok for det. Chiu ville ikke operere neseborene. Jeg var praktisk smertefri. Jeg så fin ut. Bilde på operasjonsdagen

56855F43-CB2E-40DC-AB6E-80324580F0B2.jpeg

• Liker 1
Skrevet

Wow så utrolig fin. Har du lyst å vise før-bilder? Jeg prøver å bestemme meg for hvem jeg skal operere med, og nå ble jeg veldig positivt overrasket over Westvik. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...