Gå til innhold

Neseplastikk

Penny Lane

Anbefalte innlegg

Andrea87 skrev (10 timer siden):

Dere som har vært på kontroll etter 3 mnd., 6. mnd osv- fikk dere se før og etter bilder som kirurgen har tatt av dere? Jeg har tatt bilder før og etter selv altså, men kunne godt tenke meg å se de han har tatt før/etter også.

Ja fikk se bilder og han tok seg god tid til å svare på spørsmål jeg hadde ang endringer o.l. også. Var veldig fint å se bildene, de er jo mye bedre enn de jeg tok hjemme, så forandringen mye tydeligere, er så utrolig fornøyd med resultatet. Var hos Bjørn Tvedt på akademiklinikken, men tror det er vanlig å få se bilder uansett hvor du har vært :)

Anonymkode: 4d26b...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Dere som har operert- hvor lenge var nesen og området rundt stivt? Nesten 8 uker siden jeg opererte nå, og jeg merker særlig på ettermiddagen og kvelden at nesen/området rundt blir stivere og hovent.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea87 skrev (16 timer siden):

Dere som har operert- hvor lenge var nesen og området rundt stivt? Nesten 8 uker siden jeg opererte nå, og jeg merker særlig på ettermiddagen og kvelden at nesen/området rundt blir stivere og hovent.. 

Jeg ville ha ringt kirurgen. Du har betalt masse for denne operasjonen og slik oppfølging er en del av det du har betalt for.

Anonymkode: e6d50...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har operert hos Tormod Westvik, Cosmo klinikk, i nyere tid (men også i senere tid) som kan fortelle om deres erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.11.2020 den 19.33):

Takk for svar 😄 venninna mi har skeiv nese fordi den er knekt i barndommen, og vi har tulla hele livet om at vi gjerne kunne bytta nese 😂 Jeg hadde hver dag heller hatt en skeiv nese med liten tupp, og hun hadde hver dag heller hatt en rett nese med potet tupp 😅 værste er at vi mener det hehe... så jeg er forberedt på om jeg opererer så kan den ikke lenger være symmetrisk, men det er helt greit for meg! Jeg bruker pr dags dato mye tid på morningen på å sminke nesetuppen mindre... om operasjonen gjør bare en millimeter forskjell her og der, så tar jeg den lett for 60 000!

betalte jo 15 000 kr for 1-2 mm mer synlig øyelokk også, og jeg er stor fornøyd 😍

Jeg har også fryktelig tykk på den skilleveggen på nesen :( alle andre har sånn tynn vegg der, og jeg har kjent mye på nesen, og det er bare hud der 🤷🏼‍♀️ Så jeg håper på at det også kan korrigeres da. Pluss litt mindre nese tupp 🙈

Kan jeg spørre deg hva du opererte på nesen din? 😊

Legger ved et bilde fra Google av hva jeg mener med tykk skillevegg 😅 rett på innsiden av nesen er skilleveggen helt tynn og vanlig

CD3BF0A6-F056-424C-91A7-D525E8E213E2.jpeg

Anonymkode: bda44...d62

hei! jeg skal også ta øyelokkoperasjon snart. Er du fornøyd? Mulig å se før/etterbilder?:)

Anonymkode: 3793d...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

dere som har operert nesen (hovedsakelig nesetipp) hos Bjørn Tvedt og Morten Haug, er dere interessert i å sende før/etter bilder? Jeg har tenkt på å operere nesen min i snart 10år, men har vært så redd for å se annerledes ut, få værre nese, ikke bli fornøyd - ja dere skjønner regla. Nå har jeg bestemt meg for å operere, men det gjenstår bare å finne riktig kirurg. Det er hovedsakelig tippen som er problemet (hengende og skjev neseskillevegg, ujevne nesebor og litt klumpete/rund tipp).

Noen andre som kan anbefales som er dyktig på nesetipp? Noen som har erfaring med Mohammad Al Amin Kalaaji på Oslo Plastikkirurgi? Hadde en samtale med han over telefon og fikk et godt inntrykk, men sliter med å finne mange som har erfaring med han. Utenom på legelisten, hvor han kommer svært dårlig ut.

HJELP!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ashton20 skrev (1 time siden):

Heisann,

dere som har operert nesen (hovedsakelig nesetipp) hos Bjørn Tvedt og Morten Haug, er dere interessert i å sende før/etter bilder? Jeg har tenkt på å operere nesen min i snart 10år, men har vært så redd for å se annerledes ut, få værre nese, ikke bli fornøyd - ja dere skjønner regla. Nå har jeg bestemt meg for å operere, men det gjenstår bare å finne riktig kirurg. Det er hovedsakelig tippen som er problemet (hengende og skjev neseskillevegg, ujevne nesebor og litt klumpete/rund tipp).

Noen andre som kan anbefales som er dyktig på nesetipp? Noen som har erfaring med Mohammad Al Amin Kalaaji på Oslo Plastikkirurgi? Hadde en samtale med han over telefon og fikk et godt inntrykk, men sliter med å finne mange som har erfaring med han. Utenom på legelisten, hvor han kommer svært dårlig ut.

HJELP!  

Hei! Jeg hjelper gjerne med mine erfaringer😊 Vet hvor vanskelig er. Jeg hadde selv tenkt på å operere i rundt 4 år. Bestemte meg til slutt for Morten Haug. Var på konsultasjon hos både bjørn Tvedt, Westvik, Chiu også, men valgte haug fordi jeg følte at han ga meg trygghetsfølelse og best forklarte hva han ville gjøre med nesen min (hadde en veldig «rar» nesetippen og en ganske lang nese). Han forklarte godt hva han ville gjøre, og forklarte samtidig at det var begrensninger ift. hvor mye kortere nesen kunne gjøres. Så han lovet ikke mer enn han kunne holde. 2,5 mnd. siden operasjon i dag, og jeg er veldig fornøyd. Han har gjort akkurat det han lovet å gjøre, og nesen ser naturlig ut og passer godt til mitt ansikt. Så for meg har dette vært den beste avgjørelsen jeg har tatt. Jeg har det så mye bedre meg meg selv, og nesen er ikke noe jeg tenker over lenger (tenker ikke på om noen ser på meg fra siden ol.). Det er veldig godt. Dette var som skrevet lenger opp, noe jeg hadde tenkt på omtrent hver dag i nesten 4 år, og det er godt å ha gjort det, og ha det bedre meg seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vurderer å ta en neseoperasjon. Jeg har operert før, men ikke fornøyd, det er over ti år siden sist.

Noen som har operert seg hos Kenneth Chiu eller Dr. Westvik som ønsker å dele noen erfaringer?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

princess08 skrev (7 minutter siden):

Hei, jeg vurderer å ta en neseoperasjon. Jeg har operert før, men ikke fornøyd, det er over ti år siden sist.

Noen som har operert seg hos Kenneth Chiu eller Dr. Westvik som ønsker å dele noen erfaringer?

Det går bra- fortsatt fornøyd😉 Skal på 3.mnd-kontroll om 2 uker, gleder meg☺️ Veldig mye av hevelsen er borte, men fortsatt en del igjen- dette ser jeg særlig på kvelden. Men det er uansett ingen andre enn meg selv som ser det. Hvor opererte du deg første gang? Og hvorfor er du ikke fornøyd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er blitt skjev, fortsatt litt bulk på neseryggen...

Gjort det ett par steder før, blandt annet Jarl Bunæs, men som sagt sist gang var i 2009. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

princess08 skrev (1 time siden):

Den er blitt skjev, fortsatt litt bulk på neseryggen...

Gjort det ett par steder før, blandt annet Jarl Bunæs, men som sagt sist gang var i 2009. 

Du har operert nesen flere ganger..? Har du vært hos Morten Haug før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er det noen som har erfaring med operasjon av en bred nese? Sånn afrikansk bred. Hadde satt pris på en som kunne anbefale en god kirurg til dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.5.2020 den 17.25):

Oppdatering fra meg som er operert av T. Westvik. I dag er det gått en uke og vi tok av gipsen og jeg kan endelig puste normalt igjen, jeg puster mye bedre nå enn etter sist operasjon i Trondheim. Men jeg ble redd da jeg så meg i speilet. Jeg vet nesen min var veldig tynn og skeiv før, så jeg forventet at tippen skulle bli litt bredere, men dette er FOR bredt! Jeg ser ut som Hufsa. Det er det første jeg tenkte faktisk, at jeg ser ut som en tegneseriefigur. Jeg er så lei meg. 😭 Har grått siden jeg kom tilbake til hotellet. Westvik sa at dette er hevelse og kommer til å gå over om med tiden og at jeg må vente, men det ser så ille ut at jeg vet ikke hvor mye bedre det kan bli? Nesetippen min har jo ingen definisjon nå. Er det noen som har noen trøstende ord? Noen som har opplevd så mye hevelse etter en uke? Og hva gjør jeg hvis det ikke blir bedre? 

140039881_Skjermbilde2020-05-14kl_17_13_20.png.de9fd0c47fae3e9e71a8d9471d61ee18.png

Anonymkode: ce1b2...922

Hei

Hvordan er resultatet nå?

Skal på konsultasjon til Westvik selv og har operert tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penny Lane skrev (På 29.8.2008 den 15.16):

Skal ha neseplastikk til tirsdagen som kommer på klinikk Bunæs. Han virket veldig hyggelig og seriøs så jeg stoler på han, men problemet er at han fortalte at det var noe med huden på nesetippen min som gjorde at han ikke er i stand til å gjøre den så veldig mye smalere, noe som igjen gjør at jeg ikke får meislet nesebeient tilstrekkelig. Nå er jeg redd jeg betaler 33.000 til noe jeg ikke vil se forskjell på?:S han mente man vil se forskjell, men ikke radikal (jeg har en ganske bred nese og tipp), men vet ikke hva hans mening av stor og liten forskjell er.

Så kjære dere som har operert, har noen av dere tatt en liten justering som har vist seg å gjøre stor forskjell likevel? klem meg:)

Bunæs er det dårlig valg av kirurg!

Anonymkode: 5dca5...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
princess08 skrev (1 minutt siden):

Hei

Hvordan er resultatet nå?

Skal på konsultasjon til Westvik selv og har operert tidligere.

Hei. Westvik er utrolig bra vet jeg! Har akkurat tatt en operasjon på Cosmo Clinic med Thomas Berg og klinikken er utrolig bra! Man er i veldig gode og trygge hender der og har bare positivt å si om alle folkene som jobber her 😊 Og de som har ansvar for anestesien er utrolig dyktige 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

princess08 skrev (På 21.1.2021 den 14.52):

Dr.Westvik og klinikken der er iallfall dyktige. Venninnen min tok neseoprasjon der og det ble et pent resultat. Jeg har tatt mageplastikk der og det kunne ikke blitt bedre! Arret er kun en tynn hvit strek nå som knapt syns. Vet ingenting om Kenneth Chiu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her inne som kan legge ut kun nesen? Før og etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.7.2020 den 0.25):

Er det noen her som har operert hos Westvik? Er dere førnøyd med resultatet?

Anonymkode: d5092...f7c

Det lurer jeg også på. Har vært på konsultasjon hos han og skulle gjerne hørt fra noen som har operert hos han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...