Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 5.9.2020 den 17.24, Andrea87 skrev:

Er det du som har operert hos Haug, som jeg snakket med over? (Ikke så lett å se siden du er anonym)🙈

Det er ikke meg du snakket med over nei, men har operert meg hos Haug, ja. 

Anonymkode: 3981d...02b

Skrevet
19 timer siden, Andrea87 skrev:

Håper du oppdaterer oss etter operasjon😊

Så spennende. Han har jo lang fartstid i bransjen. Jeg blir litt nysgjerrig på hvilket utgangspunkt du har? Vil du dele bilde av nesen samt forklare hva Tvedt mener han kan endre på den ? Jeg skal først gjøre leppeløft. Om nesen min blir mindre så vil philtrum virke enda lenger 😞 

Skrevet
59 minutter siden, AlexBee skrev:

Så spennende. Han har jo lang fartstid i bransjen. Jeg blir litt nysgjerrig på hvilket utgangspunkt du har? Vil du dele bilde av nesen samt forklare hva Tvedt mener han kan endre på den ? Jeg skal først gjøre leppeløft. Om nesen min blir mindre så vil philtrum virke enda lenger 😞 

Tror du siterer feil person- jeg skal operere hos Morten Haug.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Når opererte du hos Haug, og hva gjorde du med nesen? Du skriver at du ikke er fornøyd med området under nesetippen, blir veldig nysgjerrig, da jeg skal operere hos han om litt over en måned. Vil du dele bilde i egen melding, så kan du bare slette det etterpå..?

Skrevet

noen som har utført en sekundær neseplastikk/rekonstruksjon i norge og vil vise før og etter-bilder? evt fortelle litt om deres erfaring og hvem dere opererte hos

Anonymkode: 4dbc0...dd1

Skrevet
På 7.9.2020 den 17.58, AnonymBruker skrev:

Ok. Når opererte du hos Haug, og hva gjorde du med nesen? Du skriver at du ikke er fornøyd med området under nesetippen, blir veldig nysgjerrig, da jeg skal operere hos han om litt over en måned. Vil du dele bilde i egen melding, så kan du bare slette det etterpå..? 

håper du vil svare på dette😊

Skrevet

Noen som har operert nesen som angrer? Og faktisk synes nesen man hadde før passet bedre til ansiktet? 

Anonymkode: d2cbe...ea1

• Liker 1
Skrevet

Skal snart ta operasjon nr. 2 og er så nervøs, mye mer nervøs enn første gangen. Dette er den eneste plastiske operasjonen jeg har tatt og jeg håper det er den siste. Nesen er det eneste jeg ville endre ved meg selv og jeg håper jeg blir tilfreds med nesen etter denne operasjonen. Noen andre her som skal operere seg snart?

Skrevet

Hvor opererte du første gang, og hvorfor ble du ikke fornøyd? Hvor skal du operere nå?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal snart ta operasjon nr. 2 og er så nervøs, mye mer nervøs enn første gangen. Dette er den eneste plastiske operasjonen jeg har tatt og jeg håper det er den siste. Nesen er det eneste jeg ville endre ved meg selv og jeg håper jeg blir tilfreds med nesen etter denne operasjonen. Noen andre her som skal operere seg snart?

Hvor opererte du første gang, og hvorfor ble du ikke fornøyd? Hvor skal du operere nå?

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal operere 8 oktober!!!! gruer meg sånn, merker jeg er veldig usikker.. er så redd for at den skal bli verre fra foran, for liker den foran, men ikke i profil. Hva med deg? Og hva skal du gjøre med nesen?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal operere 8 oktober!!!! gruer meg sånn, merker jeg er veldig usikker.. er så redd for at den skal bli verre fra foran, for liker den foran, men ikke i profil. Hva med deg? Og hva skal du gjøre med nesen?

Hvor skal du operere? Og hva skal du gjøre med nesen?

Skrevet

Hvor lenge etter operasjonen dusjet dere håret? Når begynte dere å vaske ansiktet normalt? sminke/fjerning av sminke. Kan man gå tilbake til det ´´normale´´etter fjerning av gips?

Anonymkode: 26baf...a86

Skrevet
På 18.9.2020 den 14.17, Andrea87 skrev:

Hvor skal du operere? Og hva skal du gjøre med nesen?

Har snakket tidligere her i denne tråden. Skal gjøre noe med nesetippen og nesevingene. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge etter operasjonen dusjet dere håret? Når begynte dere å vaske ansiktet normalt? sminke/fjerning av sminke. Kan man gå tilbake til det ´´normale´´etter fjerning av gips?

Anonymkode: 26baf...a86

Jeg ventet i 6 dager, hadde ikke på meg hverken hudkrem eller sminke på seks dager. Var livredd for å få infeksjon i sårene. Sminket meg litt den dagen jeg skulle fjerne stingene (sminket selvsagt ikke området rundt nesen). Etter at jeg hadde fjernet gipsen så gikk jeg tilbake til rutinene mine. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ventet i 6 dager, hadde ikke på meg hverken hudkrem eller sminke på seks dager. Var livredd for å få infeksjon i sårene. Sminket meg litt den dagen jeg skulle fjerne stingene (sminket selvsagt ikke området rundt nesen). Etter at jeg hadde fjernet gipsen så gikk jeg tilbake til rutinene mine. 

Må nevne at jeg fikk en del kviser etter disse dagene uten hudkrem eller rensing av huden. Turte ikke å rense huden ordentlig og det førte til at jeg fikk små kviser, men disse gikk bort igjen når jeg begynte å rense huden igjen. 

Dette kom opp når jeg googlet: "Unngå å få vann på operasjonsområdet og du må derfor bare foreta forsiktig ansiktsvask. Du kan dusje fra halsen og ned. Du kan dusje på vanlig måte når neseskjoldet er fjernet. Svømmehall skal unngås de 3 – 4 første ukene."

Skrevet
På 18.9.2020 den 14.14, AnonymBruker skrev:

Skal du bare gjøre noe med neseryggen? Jeg skal gjøre noen endringer på nesetippen og nesevingene, skal ikke gjøre noe med neseryggen, er veldig nervøs og redd for at jeg ikke blir fornøyd med resultatet. Tenker det er viktig å presisere til kirurgen hvilke endringer du vil gjøre på operasjonsdagen slik at det ikke oppstår noen misforståelser. Jeg skal operere meg i neste uke og kommer til å oppdatere her. 

Lykke til ❤️

• Liker 2
Skrevet

Jeg har skrevet inn her tidligere.

Ca 2,5 måned etter operasjonen ser jeg nå at det har skjedd en ganske liten endring rundt nesetippen som gjør at nesa plutselig har begynt å ligne mye mer på det simulerte «etter»-bildet. Har følt at ting har stått stille veldig lenge. Til nå. Vanskelig å peke nøyaktig på hva det er når jeg ser på bilder, men det virker som hevelsen under tuppen og litt oppå har gått ned en liten mm eller halvannen. Det gjør at nesetippen ser litt mer løftet ut samtidig som nesa i seg selv ser kortere og mindre ut. Heldigvis. Har vært halvfornøyd frem til nå. Men øyner nå håp igjen 😊👏

Det virker som veldig, veldig små ting kan gjøre store utslag for helheten. Så det gjelder å holde motet oppe og være tålmodig. Når man vet at dette inngrepet i tillegg er det mest kompliserte av alle kosmetiske inngrep, så er det vel ikke så veldig merkelig at det i en del tilfeller må justeringer til i form av sekundær neseplastikk... 

Anonymkode: 81288...de0

• Liker 1
Skrevet

Jeg opererte nesen hos Kenneth Chiu for tre uker siden. Hadde mange år tenketid og flere konsultasjoner før jeg endelig tok valget. Er så glad jeg gjorde det! Alt har gått kjempefint. Jeg var på jobb etter 10 dager, da var blåmerker og hevelse i ansiktet borte. Og etter to uker følte jeg meg like frisk som før operasjonen. Ingen komplikasjoner og det ser veldig naturlig ut, så ingen kommentarer fra venner eller familie :) Fjernet en hump, og hevet tippen litt så den ikke vipper ned når jeg smiler lenger. Deler gjerne erfaringer på pm om noen har spørsmål :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...