Mehe Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Jeg har fått tilbud om jobb som lørdagsbud i posten. Jeg vurderer å takke ja til tilbudet, og dermed si opp min nåværende jobb, i en dagligvarebutikk. Jeg er student, og jobben er på lørdager, og en sjelden gang i ukedagene. Er det noen som har erfaringer fra slikt arbeid som kan fortelle litt om hvordan de trives i jobben? På forhånd takk!
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Jeg har fått tilbud om jobb som lørdagsbud i posten. Jeg vurderer å takke ja til tilbudet, og dermed si opp min nåværende jobb, i en dagligvarebutikk. Jeg er student, og jobben er på lørdager, og en sjelden gang i ukedagene. Er det noen som har erfaringer fra slikt arbeid som kan fortelle litt om hvordan de trives i jobben? På forhånd takk! Anbefales på det varmeste! En helt super jobb - på deltid vel og merke:p Veldig ofte travle dager, men det fører jo igjen til at dagene flyr. Jeg har vært lørdagsvikar i 2år og stortrives. Herligt å være mye ute, og jobben er enkel og grei. Greit betalt er det også! Begynnerlønnen er 130,-kr i timen på lørdager. Bare spør om du lurer på noe!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Jeg jobbet som lørdagsvikar i 1 år i posten. + sommervikar (posten om hverdager er.. slitsomt!! =D ). Posten om lørdagene er ganske greit da du kun går med A - post, noe som gjør at det er mye mindre og gjøre (men tilgjengjeld større rute).. Jeg jobbet 5 av 6 lørdager, noe jeg syntes ble for mye. Jobbet fra 7-14, deilig og være ferdig så tidlig, men i det lange ble nesten fredagen og lørdagen ødelagt. (Fredagen måtte jeg legge meg tidlig og lørdagen var jeg for trøtt om kveldene).. Jeg sluttet pga jeg følte jeg fortsatt var avisbud -- bare nå kjørende Jobben er ikke så utrolig sosial, da du først står og sorterer posten alene, og så er du ute og kjører alene. Veldig grei jobb, var ikke helt det store for meg, men kanskje det blir det for deg ?!