Gjest Portis Skrevet 29. august 2008 #1 Del Skrevet 29. august 2008 One of his students asked Buddha, "Are you the messiah?" "No", answered Buddha. "Then are you a healer?" "No", Buddha replied. "Then are you a teacher?" the student persisted. "No, I am not a teacher." "Then what are you?" asked the student, exasperated. "I am awake", Buddha replied. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Portis Skrevet 1. september 2008 #2 Del Skrevet 1. september 2008 HATER å bo i närheten av en skole. Skulle bare en snabbtur innom butikken, og tenkte å kjöpe litt varm lunch i samme slengen. Först av alt så var det jo nesten umulig å komme seg inn på butikken...jeg lyver ikke når jeg sier at det stod minst 30-40 elever RETT utenfor inngangen. Ikke på siden eller litt vekk, men rett utenfor. Og de hadde ingen respekt for oss "vanlige" handlere som skulle inn, så man måtte rett og slett dytte på dem for å få dem til å flytte på seg. Så kom man endelig inn da, og det var garantert en 50-60 elever inne i butikken. Så man var nödt for å dytte seg frem bokstavelig talt. For om man prövde å be dem pent om å flytte seg så snudde de bare ryggen til. Når man kom til varmmat disken, så var jo nesten ALT borte - greit nok, folk må da få lov til å handle, men når det endelig ble min tur og jeg skulle ha litt pytt-i-panne, så var det bare nok til meg. Da ble elevene höylydte og forbanna, så 3 butikkmedarbeidere måtte komme å roe dem ned og be dem om å gå ut. Det er 4-5 kasser i butikken, over den ene hang det et STORT skilt om at skole elever IKKE skulle benytte seg av denne kassen, men de andre. Deilig tenkte jeg, som da slapp å stå i en kö som var minst 10 meter lang. La varene på disken, og plutselig var det en skokk med ungdommer bak meg, jeg snudde meg rundt og sa at de var nödt for å bruke en av de andre kassene, da denne IKKE var for skole elever. Det skulle jeg jo ikke gjort, da de bannet og skrek, kalte meg ei hore og drittkjerring, at de hadde rett til å gjöre hva de ville. Heldigvis kom et par butikkansatte meg til unsetning. Så var det bare å bane seg en vei ut igjen för jeg endelig kunne puste ut igjen. Har ungdommer INGEN respekt i det hele tatt? Skal iallefall ikke handle i skoletiden igjen, spesiellt da når jeg sliter med angst og diverse - er helt utslitt i kroppen og hodet etter den lille turen til butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Portis Skrevet 2. september 2008 #3 Del Skrevet 2. september 2008 *sukk* Da var telefonen endelig tatt, nå har jeg bestillt time hos tannlegen. Har dröyd ut tiden i det lengste, hater å gå til tannlegen når jeg vet det er mer enn bare en sjekk som må gjöres. Men hvem liker å gå til tannlegen da? Torsdag er dommedagen, og förste time er bare en konsultasjon hvor han da skal estimere hvor mye jobben vil koste ... vel, bare den timen koster meg 1200kr!! Det kan da vel ikke väre normal pris for noe slikt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Portis Skrevet 3. september 2008 #4 Del Skrevet 3. september 2008 I dag har jeg fått byttet tannlege, og prisen sank betraktelig. I tillegg så har de veldig stort fokus på mennesker med tannlegeskrekk, noe som beroliger mine nerver ... aberet er at de ikke hadde time för 12. september, så nå må jeg grue meg enda lengre. Huseier har begynt på taket, skal skifte ut takstein m.m. Og jeg tror jeg blir helt GAL av å väre her hjemme. Det höres ut som en hel armè som tramper der oppe...men det blir sikkert fint til slutt da. Bikkjene skvetter til hver gang en veldig höy lyd kommer, som når de skal sage noe. Ingen av dem klarer å roe seg helt ned og det ser ut som at nervene ligger på huden istedenfor under hehe. Og når i tillegg tispa har löpetid og hannen har fersk i minne hvordan dette fungerer, så kan man jo tenke seg at det er litt kaos her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Portis Skrevet 16. september 2008 #5 Del Skrevet 16. september 2008 Förste time hos tannlegen er overstått, han var fantastisk og jeg tror jeg klarte å bli kvitt tannlegeskrekken min på den ene timen jeg var der. Gleder meg faktisk til å dra tilbake dit og bli ferdig med jobben. Forsett til meg selv: SKAL dra til tannlegen minst èn gang i året! Ikke noe å väre redd for! Bestillt meg laptop har jeg også, ENDELIG! Den stasjonäre PC`en gikk föyken, mac`en er samboer sin så jeg bruker den hele tiden, men må levere den tilbake til han hver gang han skal på oppdrag(!) Kjedelig å plutselig ende opp med en regnfull söndag uten en laptop Teller dagene til den kommer hit til meg ! :D :D Teller ikke tiden til svigers kommer på besök iallefall. De kommer til Norge i morgen og stikker innom onsdag eller torsdag. Blir alltid så stivt når de er her, jeg föler at det ligger et stort press på meg å vise at jeg er meget ansvarsfull, kjärlig og ryddig (etc etc), og föler at ingenting er bra nok. Heldigvis er de på besök en gang i året ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå