Gå til innhold

Hva passer?

Maggie74

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en kjole som har broderier rundt magen og armene (kort arm). Det er ikke noe på skjørtdelen. Det er et lite slep på den. Den er Ivory-farget. Brudepiken skal ha burgunder kjole. Så er det store spørsmålet. Hva slags buketter kan passe til en slik farge? Det må jo matche med brudepikekjolen også.

Har sett rundt på nett, men jeg klarer ikke helt se hva som passer.

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten at jeg har noe bilde å vise til, tror jeg det hadde vært fint med store roser i forskjellige rødnyanser, litt brudeslør, eføy eller noe annet fint og lite innimellom, og bundet opp i en helt enkel bukett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en bukett dyp dyp røde roser (Har sett dem i nesten burgunder røde) til deg og en pen liten bukett med hvite roser til henne? Da får du litt av fargen fra hennes kjole i din bukett og hun får litt av brudens hvite farge til sin burgunderrøde kjole.

Bare et forslag. Men tror det hadde blitt veldig pent!

Fortelle oss hva du bestemmer deg for da! Litt artig å vite for oss andre nysgjerrige icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde det klart for meg hvilken type bukett jeg ønsket meg, men når jeg kom inn til blomsterdekoratøren så fant vi frem noe som var så meg og som passet kjolen perfekt.

Jeg tok med bilde av kjolen min og så sjekket hun hvilken farge jeg hadde på håret øynene osv. og vi valgte buketten og fargene alt etter hvilke typiske farger jeg var.

Jeg skal ha gult, grønt og hvitt i min bukett og det samme på bordene.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Jeg anbefaler fortsatt bladet Wedding Flowers jeg. I dette bladet finner du massevis av flotte buketter og jeg har funnet mye mer fint der enn på alle disse sidene jeg har lett på nettet. Så det er en kjempegod investering!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...