Gå til innhold

Til dere menn: desperat eller full av selvtillit?

Gjest Gjest_anne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anne_*

Hei!

Har et spørsmål om dere tror at en jente som kommer og sjekker dere opp har selvtillit eller er desperat?? eller kanskje ingen av delene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at min dyriske magnetisme har skylden, og tenker lite på hennes evt grad av selvtillit eller desperasjon :gjeiper:

Men mindre hun er sørpe full, og da tenker jeg at hun neppe bryr seg så mye om hvem jeg er :) Og noen ganger er det ok, andre ganger ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det som et kompliment selvfølgelig...Kanskje ekstra bra hvis hun er vakker og interessant... Likevel er jeg ganske rask med å forklare at jeg er gift og har tenkt å fortsette med det...

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har så store egoer at de alltid tenker på seg selv og sine fremragende kvaliteter først. Tror neppe det er noen fare for at du blir oppfattet som desperat altså. ;)

Vi elver i 2008. Selvsagt kan kvinne ta initiativet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke at jenter sjekker meg opp. Det medfører at jeg tviler på jentas intensjoner.

MEN, jeg liker at ei jente gir klare signaler på at hun er interessert. Et blikk kan si mer en 1000 ord. MEN igjen, blikkene må være klare og lette å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsæssa
Hun må være kvalitetsbevisst, tenker jeg.

:fnise:

Jenter - jeg håper dere begynner å tenke sånn alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at jenter sjekker meg opp. Det medfører at jeg tviler på jentas intensjoner.

MEN, jeg liker at ei jente gir klare signaler på at hun er interessert. Et blikk kan si mer en 1000 ord. MEN igjen, blikkene må være klare og lette å forstå.

Interessant å høre at menn har så ulik oppfatning av det å bli sjekket opp.

Jeg prøvde meg på å ta initiativ etter å ha vært altoppslukende betatt i månedsvis, og jeg var ganske sikker på at han også var interessert.

Men tror han fikk litt angst av initiativet mitt, eller kanskje han tvilte på mine intensjoner..?

Neste gang jeg blir interessert i noen (om et par år) tror jeg at jeg skal forholde meg passiv. Eller jeg kan prøve å sende noen klare blikk som er lette å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å høre at menn har så ulik oppfatning av det å bli sjekket opp.

Jeg prøvde meg på å ta initiativ etter å ha vært altoppslukende betatt i månedsvis, og jeg var ganske sikker på at han også var interessert.

Men tror han fikk litt angst av initiativet mitt, eller kanskje han tvilte på mine intensjoner..?

Neste gang jeg blir interessert i noen (om et par år) tror jeg at jeg skal forholde meg passiv. Eller jeg kan prøve å sende noen klare blikk som er lette å forstå.

Ironi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok endel vil se på deg som desperat, men det vil nok komme veldig ann på åssen du oppfører deg.

Meeen, det kan også gjøre at en bra gutt, som ikke hadde giddi/turt å gå bort til deg får øynene opp for hvilken herlig jente du er.

Når det gjelder ONS, vil nok jenter som er frampå få sex med kjekkere gutter enn de som bare venter på å bli sjekket opp. Om det er en fordel å være frampå ift en du er keen på et forhold med er jeg mer usikker på.

Er vel forsåvidt bare å være litt tilbakeholden med sexen da, så finner du etterhvert ut om han er interessert i mer (eller bare veldig tålmodig).

Tror nok mange gutter vil tenke at det bare var tilfeldig at du gikk bort til nettopp han, og hadde det ikke vært han, hadde det vært en annen gutt den kvelden.

Synd for dere, og for gutter som ikke er så frampå selv, men sånn er det bare..... (tror jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer selvsagt an på hvordan hun gjør det, men generelt ser jeg positivt på at jenter også tar initiativ. Det er kjedelig å alltid være den som er først ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som en mann som er litt sjenert og håpløs til å plukke opp signaler fra jenter, så tenker jeg mer på at jeg skulle ønske jeg kunne greie å si noe som helst når en jente kommer bort til meg...

Tidlig i sommer begynte jeg i ny jobb, og starta å ta t-banen dit. I begynnelsen tenkte jeg bare jobb, og la ikke merke til folk rundt meg på vei til fra/jobb.

Men det er en jente som av og til tar t-banen fra samme sted som meg.

Hun greier jeg bare ikke å la være å legge merke til. Hun greier alltid å fange blikket mitt. Har hatt lyst til å si hei til henne, men hver gang jeg kommer i nærheten av henne så mister jeg pusten, og høyere hjernefunksjoner.

Har sett hun har sendt blikk i retning av meg, og lagt merke til at hun ofte ender opp i nærheten av meg, men har tenkt det bare var tilfeldigheter.

Her om dagen havnet vi atter en gang tilfeldigvis i samme t-banevogn, hun satte

seg ned på en plass fremfor meg på motsatt side, med ryggen mot meg.

Helt uventet så snudde hun seg rundt og såg rett imot meg..

Jeg hadde lyst å smile, men jeg hadde ikke lenger kontroll over ansiktet, jeg satt der bare helt stiv som et lite skremt dyr. Jeg prøve å se bak meg for å se om det var noen

andre/annet hun såg på. Men hun snudde seg to ganger til og såg rett på meg.

Og jeg greide ikke å gi noen respons. Så gikk vi av ved samme stoppested,

uten å ha vekslet et ord, og jeg gikk bare automatisk i retning hjemover siden

hjernen var slått ut av følelser.

Har ikke sett henne etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uventet så snudde hun seg rundt og såg rett imot meg..

Jeg hadde lyst å smile, men jeg hadde ikke lenger kontroll over ansiktet, jeg satt der bare helt stiv som et lite skremt dyr. Jeg prøve å se bak meg for å se om det var noen

andre/annet hun såg på. Men hun snudde seg to ganger til og såg rett på meg.

Og jeg greide ikke å gi noen respons. Så gikk vi av ved samme stoppested,

uten å ha vekslet et ord, og jeg gikk bare automatisk i retning hjemover siden

hjernen var slått ut av følelser.

Har ikke sett henne etter dette.

Kjenner meg igjen fra lenge, lenge siden...

Det triste er at du får bare en sjanse. Når hun har lagt seg helt åpen for deg og du (ufrivillig) har avvist henne, trekker hun seg langt vekk.

Det som er enda tristere er at når du får selvtillit nok til å takle slike situasjoner, opplever du dem aldri igjen. Da tar du affære før de oppstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forklar!

Hva skiller et blikk som er klart og lett å forstå, fra et vanlig blikk som kan bety hva som helst eller ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempefint om jentene også tar et initiativ.

Samtidig er det vel desverre et faktum, at det er overflod av menn som oppfører seg som tullinger ute på byen... Enten kan de ikke kle seg opp i det hele tatt, eller de er så dritings at de er totalt uinteressante...

Min erfaring er at jenter gjerne tar initiativ til en prat, dersom en ser noenlunde skikkelig og ordentlig ut, og det viser at de - i motsetning til en masse menn der ute - har dømmekraft og guts!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg er så frekk at jeg svarer, selv om jeg er jente... ;-) Jeg har opplevd så mange ganger at en gutt ser ut til å være interessert, men ikke gjort noe med saken. Og overalt hører man at jenter må ta initiativ fordi gutta er sjenerte. Så jeg har gjort det noen ganger, og det har både blitt positivt og negativt mottatt. Noen ganger blir gutten skremt, andre ganger blir han selvgod, mens noen ganger blir han glad og synes at jenta (jeg!) er tøff og kul. Den første gangen jeg gikk bort til en fyr var jeg sååå nervøs, men det viste seg at han ikke kom bort fordi han hadde dame...

For at det skal skje noe bør jenta vise litt interesse, men ikke for mye, for mannen liker å jakte. En annen gang hadde jeg prata og dansa litt med en dødskjekk fyr ute på byen, men etter en god stund hadde han ikke sagt noe om tlf.nr. eller treffes igjen eller noe sånt. Jeg tenkte at det verste han kan si er at han ikke er interessert, jeg kommer ihvertfall til å angre hvis jeg ikke gjør noe, så jeg spurte om å få tlf.nr. hans - og fikk ja! Vi gikk på date også, men så var jeg litt for ivrig på tekstmeldinger etterpå... God damn, han var så hot at folk snudde seg etter ham! :-P

Med min nåværende kjæreste var det litt morsomt, for vi kjente hverandre litt fra før og etter en hyggelig hyttetur sendte jeg ham en SMS... Og da hadde han ligget på sofaen hjemme og tenkt på meg, og lurt på om han skulle sende meg en SMS! Så han ble kjempeglad da jeg ga lyd fra meg, og det ble starten på en spennende tid der vi begge lurte litt på hvor godt den andre likte oss osv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har et spørsmål om dere tror at en jente som kommer og sjekker dere opp har selvtillit eller er desperat?? eller kanskje ingen av delene!!!

Vil tro og håpe at hun har selvtillit og det liker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...