Pip Skrevet 4. juni 2003 #1 Skrevet 4. juni 2003 ...starter en ny undertøystråd jeg, for å ikke 'kuppe' noen andres... Jeg var nemlig på salongen og prøvde kjolen min i forrige uke, for å få den tilpasset og sånn. Den var SÅ fin! Mye finere enn jeg husket (og bildet er jo nesten kjipt i forhold... hehe). Her er kjolen forresten: http://photos.yahoo.com/bc/ninanost/lst?.d...Bryllup&.view=t (sett bort fra den pastell-greia rundt livet da...) Men nå har det seg sånn at man så liksom konturene av trusa gjennom kjolen... (torsolettet var ikke noe problem - det er ivoryfarget med blonder... men kjolen er jo også tykkere i overdelen enn i skjørtet...) Da jeg nevnte det for hun på salongen, mente hun at det bare var jeg som la merke til det... men hvis jeg ville kunne jeg skaffe meg en tynn truse til å ha utenpå torsolettet (ivoryfarget måtte den være da) - da ville det nok ikke vise... Men hva i all verden er dette for noe?? Greier ikke å se dette for meg, må jeg si! Forresten - da jeg prøvde hadde jeg hvit truse, skal jo ha en off-white... men vet ikke om det hjelper??
Gjest Trampe Skrevet 4. juni 2003 #2 Skrevet 4. juni 2003 Trikset er å ha tilnærmet hudfarget truse, da vises det ikke gjennom det hvite. Høres ikke sexy ut, men da vises det iallefall ikke og du kan jo bytte før bryllupsnatta. Ikke kuult med en truse som vises igjennom det kan jo ødelegge hele dagen din, hvis du går å tenker på det.
Gjest Tabby Skrevet 4. juni 2003 #3 Skrevet 4. juni 2003 Kjolen var kjempeflott! Akkurat noe sånt som jeg leter etter også! Når det gjelder truseproblemet ditt har jeg ikke så mye hjelp å komme med da, dessverre.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. juni 2003 #4 Skrevet 4. juni 2003 Du skal bruke ecru (hudfarget) undertøy under kjolen, ikke hvitt eller off-white. Minnie
aline Skrevet 4. juni 2003 #5 Skrevet 4. juni 2003 helt enig med de andre, finn hudfarget undertøy med tynne sømmer, så er problemet vel løst?
Engel Skrevet 4. juni 2003 #6 Skrevet 4. juni 2003 Var det fargen eller sømmene på undertøyet du så? Du skal vel ha truse som passer til torsolettet, så kjøp en tynn, offhvite uten tykke sømmer og prøv med det du. String selvfølgelig, ellers vises de lett på rumpa. Men det kan hende at hudfarget undertøy er beste løsningen. 1
Pip Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2003 Takker og bukker for svar! Ecr-farget er notert... Har de det mange steder? Men jeg trenger vel bare trusa da, siden torsoletten ikke viser... Men hudfarget? Spennende dette...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. juni 2003 #8 Skrevet 4. juni 2003 Takker og bukker for svar! Ecr-farget er notert... Har de det mange steder? Men jeg trenger vel bare trusa da, siden torsoletten ikke viser... Men hudfarget? Spennende dette... Ecru farget undertøy fåes overalt- det er ikke noe problem å få tak i det. Minnie
Pip Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2003 Ecru farget undertøy fåes overalt- det er ikke noe problem å få tak i det. Minnie Takk Minnie! Skal kjøpe meg en truse jeg da, så kan jeg jo prøve med både den og den ivory-fargede når jeg får kjolen! Må forresten bare få si hvor godt det er å ha dere her inne - sparer mye tid og bekymring på å spørre dere! :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. juni 2003 #10 Skrevet 4. juni 2003 Dette med ecru farget undertøy under hvite brudekjoler er uten tvil ett "livreddende" tips. Jeg skal bare ha ecru undertøy under min kjole. Minnie
Gjest Tex Skrevet 4. juni 2003 #11 Skrevet 4. juni 2003 Er dette ett problem også?????!!!??? Jeg er sååååå glad for at jeg begynte i god tid!!!
Gjest Helenius Skrevet 4. juni 2003 #12 Skrevet 4. juni 2003 Er dette ett problem også?????!!!??? Jeg er sååååå glad for at jeg begynte i god tid!!! Det kommer da vel helt an på kjolen om dette er et problem eller ei! Har man en formomslyngende skråskåren kjole i havfruefasong og et tynt lag silke er det sannsynligvis hakket mer trolig at trusa vises enn om man har en med et par lag underskjørt...
Pip Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #13 Skrevet 5. juni 2003 Har man en formomslyngende skråskåren kjole i havfruefasong og et tynt lag silke er det sannsynligvis hakket mer trolig at trusa vises enn om man har en med et par lag underskjørt... ...ville bare presisere at jeg ikke har en sånn kjole som er beskrevet her akkurat... Tror man bare må prøve kjolen sin for å finne ut av dette jeg! Min kjole er i mange lag, men i et ganske tynt stoff (to lag chiffon bl.a.), men er ikke tettsittende... Anitacath: Det tar jo ikke sånn allverdens tid å kjøpe en truse heller da...
smile Skrevet 5. juni 2003 #14 Skrevet 5. juni 2003 Jeg er enig med folk i at enten må du ha hudfarga eller så må du gå uten. Ei venninne av meg gikk uten for stringtrusa vistes veeeldig godt. SÅ kan du heller ta på deg ei pen truse før natta om nødvendig?
Gjest Tex Skrevet 5. juni 2003 #15 Skrevet 5. juni 2003 [ Anitacath: Det tar jo ikke sånn allverdens tid å kjøpe en truse heller da... Nei selvsagt ikke. Men jeg synes det begynner å bli myyye man må tenke på. Som ihvertfall jeg ikke hadde tenkt på i utgangspunktet. Kjolen min er forøvrig av tykt stoff, så jeg kan ha bombesikker mensen-truse om jeg vil....
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #16 Skrevet 14. juli 2019 På 5.6.2003 den 13.14, smile skrev: Jeg er enig med folk i at enten må du ha hudfarga eller så må du gå uten. Ei venninne av meg gikk uten for stringtrusa vistes veeeldig godt. SÅ kan du heller ta på deg ei pen truse før natta om nødvendig? Hva med å bruke underskjørt/underkjole? Anonymkode: 9397c...422
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå