Gjest uerfaren Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Uerfaren som jeg er lurer jeg på om det finnes en nettside med bilder og forklaringer trinn for trinn på hvordan man sminker øynene. Nå tenker jeg på daglig sminke som mascara og kajal. Det ser så fint ut når andre er sminket, men på meg så ser det bare rart ut. En annen ting er at jeg har så få vipper nede. Enkelte steder er det ganske stort mellomrom mellom vippene. Er det noen som har gode råd og tips til hvordan jeg kan få det til å se pent ut?
Gjest uerfaren Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Takk gjest Er det ingen som har en link til en side med bilder?
Tigerlily Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Prøv Temptalias side, hun har masse ulike looks og steg-for-steg. Sjekk "tutorials", der viser hun mye ulikt.
Tulipanpiken Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Hvis du har lite vipper nede og problemer med å få mascaraen til å sitte pent der, bør du kanskje vurdere å droppe å ta mascara på dem! Jeg vet ikke hvor mørke vipper du har og hvilken farge det er på mascaraen, men jeg kan fint bruke brun mascara oppe og ikke noe på de nedre vippene uten at det ser rart ut!
Gjest Cathena Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Uerfaren som jeg er lurer jeg på om det finnes en nettside med bilder og forklaringer trinn for trinn på hvordan man sminker øynene. Nå tenker jeg på daglig sminke som mascara og kajal. Det ser så fint ut når andre er sminket, men på meg så ser det bare rart ut. En annen ting er at jeg har så få vipper nede. Enkelte steder er det ganske stort mellomrom mellom vippene. Er det noen som har gode råd og tips til hvordan jeg kan få det til å se pent ut? Hei, jeg ville bare gi deg et tips om å farge vippene, om du ikke allerede har gjort det da, på noen gir det veldig stor forskjell og vippene kommer tydligere frem. Kanskje det vil hjelpe på dine nedre vipper, iallefall litt! Ellers anbefaler jeg en mascara med liten så mulig kost, de er ofte mye bedre å være nøyaktig med på de nedre vippene. Lumene har ganske mangen mascaraer som er små. Ellers har sikkert flere merker ògså dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå