Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #101 Skrevet 30. mai 2009 Fikk mail fra de i dag, sp om noen ikke er på mailingslisten deres: ------------ Dear International iHerb Customer, For the next 3 days only (through Sunday, May 31st), we are offering the following shipping rate specials. DHL: Starts at just $10.00 (instead of $14.00), and is up to 95% off published rates! Postal Airmail: Flat $6.00 (for orders that weigh less than 3 lbs (1.36 kg), and have a value of $80.00 or less) Yamato (Japan): Flat $10.00 (for orders up to 45 lbs or 20 kg) Note that if your order total is $60.00 or more, you will receive a minimum 5% discount. The extra discount will be displayed after you sign in. ------------
Alsana Skrevet 30. mai 2009 #102 Skrevet 30. mai 2009 Gjest, takk! Har lenge tenkt at eg vil prøve å bestille noko frå iherb, og dette var sparket bak! Eg brukte også koden i første post og fekk 5 dollar rabatt. Eg bestilte: Lundberg, Rice Chips, Fiesta Lime Kashi, TLC, Tasty Little Crunchies, Honey Toasted 7 Grain, 6-2 Bar Pouches Nature's Answer, Periobrite Toothpaste, Cool Mint Jason Natural, Vitamin E Oil 5,000 I.U. Pure Beauty Oil Queen Helene, The Original Mint Julep Masque Yogi Tea, Green Tea Super Anti-Oxidant Dette vart nesten 25 dollar inklusiv frakt. Synest ikkje det var så hakkande gale! Blir spennande å teste ut når det kjem i posten.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #103 Skrevet 31. mai 2009 Fikk mail fra de i dag, sp om noen ikke er på mailingslisten deres: ------------ Dear International iHerb Customer, For the next 3 days only (through Sunday, May 31st), we are offering the following shipping rate specials. DHL: Starts at just $10.00 (instead of $14.00), and is up to 95% off published rates! Postal Airmail: Flat $6.00 (for orders that weigh less than 3 lbs (1.36 kg), and have a value of $80.00 or less) Yamato (Japan): Flat $10.00 (for orders up to 45 lbs or 20 kg) Note that if your order total is $60.00 or more, you will receive a minimum 5% discount. The extra discount will be displayed after you sign in. ------------ Gjelder dette ennå? Er litt usikker på tidssonene her?
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #104 Skrevet 31. mai 2009 Gjelder dette ennå? Er litt usikker på tidssonene her? Svarer meg selv her: Ser ut som om klokken på siden er 16, så da holder tilbudet til klokken 9 mandags morgen norsk tid :D
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #105 Skrevet 2. juli 2009 Nytt tilbud: Dear iHerb International Customer, We are happy to announce the availability of a flat $4.00 charge for International Airmail. This means that if you order up to 3 pounds of products with a maximum value of $80.00, you will pay a flat shipping charge of $4.00, regardless of your location. Note that orders valued from $60.00 to $80.00 will receive an additional 5% discount, which means your actual shipping charge could be less than one dollar! This discount may not be combined with any other iHerb online discount. Also, please note: This service takes from 6 business days to 3 weeks for delivery, and has no tracking information. We have also reduced our minimum charge for DHL to $12.00, and have increased our discount for this shipping method to up to 94% off published rates! Visit the following pages for the latest deals at iHerb: Med andre ord: Dritbilig porto, denne gangen og for tyngre pakker! :-D
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #106 Skrevet 13. juli 2009 Nytt tilbud: Dear iHerb International Customer, We are happy to announce the availability of a flat $4.00 charge for International Airmail. This means that if you order up to 3 pounds of products with a maximum value of $80.00, you will pay a flat shipping charge of $4.00, regardless of your location. Note that orders valued from $60.00 to $80.00 will receive an additional 5% discount, which means your actual shipping charge could be less than one dollar! This discount may not be combined with any other iHerb online discount. Also, please note: This service takes from 6 business days to 3 weeks for delivery, and has no tracking information. We have also reduced our minimum charge for DHL to $12.00, and have increased our discount for this shipping method to up to 94% off published rates! Visit the following pages for the latest deals at iHerb: Med andre ord: Dritbilig porto, denne gangen og for tyngre pakker! :-D Hvordan er reglene for innføring av kosttilskudd, må man betale moms/toll hvis det koster under 200? Jeg tenkte å bestille meg nattlysolje og hyaluronsyre
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #107 Skrevet 13. juli 2009 Hvordan er reglene for innføring av kosttilskudd, må man betale moms/toll hvis det koster under 200? Jeg tenkte å bestille meg nattlysolje og hyaluronsyre Nix. Er det lovlig og/eller glir gjennom tollen så er det samme regler som alt annet. Men jeg er litt usikker på den syren du nevner om den er klassifiert som legemiddel eller ei. Siden portoen er såpass billig som den er hadde jeg vurdert å bestille i to omganger. Men på den andre siden, iherb refunderer pakker som blir tilbakesendt av tollen, så du taper egentlig bare de 4 dollarene som portoen er. Så, om du kan vente på nattlysoljen hadde jeg tatt sjansen og bestilt i en pakke, om ikke hadde jeg ofret 4 dollar ekstra i porto. Med tanke på at rabatten her i startinnlegget er på 5 dollar er det uansett ikke katastrofalt
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #108 Skrevet 13. juli 2009 Takk for svar! Men hvordan kan jeg finne ut hva som er klassifisert som legemiddel og hva som ikke er det?
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #109 Skrevet 13. juli 2009 Takk for svar! Men hvordan kan jeg finne ut hva som er klassifisert som legemiddel og hva som ikke er det? http://www.lovdata.no/for/sf/ho/xo-19991227-1565.html Nattlysolje er trygg, iverfall om den er ren. Hyaluronsyre klarer jeg ikke finne noe info på når jeg søker helt overfladisk på google og lovdata. Sannsynligvis blir den returnert om den blir stoppet, men den kan like fort gli gjennom. Vanskelig å si egentlig. Mulig http://www.fritthelsevalg.org/ har noe info, enten på siden eller om du mailer de. (Litt merkelig organisasjon, men de er velinformerte om regelverk)
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #110 Skrevet 30. juli 2009 Skal kjøpe håndsprit her, er det noen som har et merke å anbefale? Lite lukt, og helst ikke karbomer ol.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #111 Skrevet 31. juli 2009 http://www.iherb.com/All-Terrain-Hand-Sanz...36-ml/4286?at=0 Klarte spa frem et merke selv. Ganske billig også, ble rundt 20 kr flasken med frakt.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #112 Skrevet 3. august 2009 http://www.iherb.com/All-Terrain-Hand-Sanz...36-ml/4286?at=0 Klarte spa frem et merke selv. Ganske billig også, ble rundt 20 kr flasken med frakt. 20 kr? Tror det er billigere nå, men ser ut som om de har salg nå? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #113 Skrevet 16. oktober 2009 Drar denne litt opp igjen jeg Er det noen som har begynt å planlegge julehandelen her?
Gjest mubba Skrevet 16. oktober 2009 #114 Skrevet 16. oktober 2009 (endret) HeiHei. Vurderer å bestille et par-tre body lotions å legge ved i noen av gavene. Dessert Essence, organics body care med lavendel er planen. Koster rundt 5,60$ (ca 30kr/237ml). Har nettopp fått den samme i kokos og den er nyyyydelig! Lukter KRAFTIG KOKOS, er nok en fin gave til kokosgærne venninner;p Ellers venter jeg fler pakker og hvis det er noe gaveaktuelt i de skriver jeg det her. Andre tips der ute? Innlegget er endret. Phaedra,mod Endret 16. oktober 2009 av Phaedra
Phaedra Skrevet 16. oktober 2009 #115 Skrevet 16. oktober 2009 Rabattkoder for Iherb er fjernet (vervesystem) Phaedra, mod
Gjest Sandbekken Skrevet 17. oktober 2009 #116 Skrevet 17. oktober 2009 spør her jeg.. Noen som har tips til økologisk hudpleie? Huden min er blanding av fet og fuktfattig, noen som har prøvd noe som hjelper? Sjampo og balsam da? leiter etter noe som ikke tynger håret..
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #117 Skrevet 26. oktober 2009 Noen som har sett på røkelsene de har? Jeg leter etter en litt frisk en, men de ser jevnt over ganske tunge ut alle sammen.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #118 Skrevet 3. november 2009 Hvilken vaniljeolje er best av de som de har?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #119 Skrevet 18. november 2009 Skal julehandle her snart, har noen ulike tips til vennindegaver? Prisklasse 30-100 kr, renest mulige, og relativt "trygge" ting (ikke ekstreme lukter osv).
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #120 Skrevet 19. november 2009 Skal julehandle her snart, har noen ulike tips til vennindegaver? Prisklasse 30-100 kr, renest mulige, og relativt "trygge" ting (ikke ekstreme lukter osv). Yogi te kanskje. Eteriske eller base oljer er også fine gaver. Jason sine aloe vera produkter er gode med mild lukt. Helsedeodoranten er god. Elske iherb så jeg kunne anbefalt produkter i en evighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå