Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøpte meg nettopp Jojobaolje, aprikoskjerneolje + Jason naturals 5000 UI E-vitaminolje. Alt dette til kun 14 dollar med rabattkoden :D (inkl. shipping)

Leste veldig mye postivt om jason sin e-vit. olje på et annet forum. Brukes til å smøre huden med og skal visstnok minske rynker osv.

Spent på å teste den ut iallefall. Håper på å få litt orden på denne tørre/fete kombinasjonshuden min.

iherb er iallefall billige nok til at jeg kan teste..

Rabattkode fjernet

Phaedra,mod

Endret av Phaedra
Gjest Gjest
Skrevet

Snart sommer (går det rykter om, jeg tror det ikke får jeg får se det <.<)

Solkremtips herfra?

Standardkrav, ikke testet på dyr, ikke ingredienser fra dyr, giftfri osv.

Skrevet

Evighet siden jeg har vært innom her nå, men kom på tråden nå når jeg ser de har 50 % avslag på portoen. Ikke så verst det. :)

Snart sommer (går det rykter om, jeg tror det ikke får jeg får se det <.<)

Solkremtips herfra?

Standardkrav, ikke testet på dyr, ikke ingredienser fra dyr, giftfri osv.

http://www.iherb.com/ProductDetails.aspx?pid=7945&at=0

Denne har fått ganske ok tilbakemeldinger og står på min liste over de jeg vurderer.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet (endret)
Jeg fant nettopp ut at iherb.com har porto på 0.99 $ ut måneden på småpakker! Kombinert med en 5-dollars rabattkode så benytter jeg anledningen til å hamstre :biggrin: (Har flyttet og fått nytt kort, så jeg kunne opprette ny konto ;))

Det jeg har handlet til nå:

1 boks Moom voks med tetreolje

Ekstra Moom strips

Giovanni frizz be gone (fabelaktig middel til å dempe "flyvehår" og gi mer glans)

2 prøvesett av Aubray organics rens og fukt

Avalon sitron dusjsåpe

1 personna barberhøvel

12 personna barberblader

Til ca 390 med porto :sjarmor:

Noen som har tips om andre lette ting som det er lurt å hamstre? :)

Stilig sjappe! Hvorfor har vi ikke like godt utvalg i Norge? :sur:

Endret av Phaedra
Gjest Gjest
Skrevet

Ante ikke at jason hadde så mye ulike ting. Forbinder de med aloe serien, og et partre ting til. Her er det visst 113 ulike produkter? Og det er sikkert ikke hele utvalget heller.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

hvis jeg skulle hamstret det jeg vil ha her, så kommer det på over 200 kr grensen. Pluss at porto blir regnet utifra antall produkter i handlevogna etc. Men takk for at du sa ifra :-)

Endret av Leylani
Skrevet
hvis jeg skulle hamstret det jeg vil ha her, så kommer det på over 200 kr grensen. Pluss at porto blir regnet utifra antall produkter i handlevogna etc. Men takk for at du sa ifra :-)

Ja, kommer selsagt an på hva man bruker. Men for meg var tilbudet ikke så verst :)

Skrevet

Ser de har moom der, er den noe effektiv?

Skrevet
Ser de har moom der, er den noe effektiv?

Jeg synes det. Litt klin, men utrolig lett å få av med vann.

Skrevet

Skal reise snart, og med tanke på svineinfluensaen vurderer jeg å drasse med med en desinfiserende spray.

Hvilken av de her er greiest med tanke på flyreiser?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor lang er leveringstiden herfra nå for tiden?

Skrevet

Har tenkt å bestille johannesbrødkjernemel. Men hva heter det på engelsk? Eller heter det noe annet som gjør at jeg kan søke og finne det på iherb?

Gjest Gjest
Skrevet
Har tenkt å bestille johannesbrødkjernemel. Men hva heter det på engelsk? Eller heter det noe annet som gjør at jeg kan søke og finne det på iherb?

Husker jeg rett når jeg gjetter på at det minner litt om sjokolade? I såfall kan jeg tenke meg det er carob.

Men jeg er ikke sikker på om jeg har husket rett her.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)
Jeg fant nettopp ut at iherb.com har porto på 0.99 $ ut måneden på småpakker! Kombinert med en 5-dollars rabattkode så benytter jeg anledningen til å hamstre :biggrin: (Har flyttet og fått nytt kort, så jeg kunne opprette ny konto ;))

Om du fortsatt følger med på tråden: Takk! :biggrin:

Endret av Phaedra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...