Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva smaker Kombucha 2000 tea extract?

Det vet jeg ikke. Det er mer ment som sunt enn snop antar jeg. Han hadde en te med Kombucha tidligere, og den smakte helt greit :)

Skrevet

Og nå gikk jeg over til maten :ler:

Har latt vær å teste ut mye pga at portoen som regel er omtrent like dyr som produktene, men på noe av det kan det lønne seg også når portoen går opp igjen. Så nå skal matskapet fylles med økologiske, sukkerfrie, og forhåpentligvis gode, ting :D

Skrevet

Ja, takk gjest, det var det silicol-merket jeg bruker. Bruker det ikke for hår og negler, men for magen. Det er det eneste som klarer å roe en oppblåst fisemage (så lenge jeg holder meg unna cola). Kan ikke si at Silicol har hatt noen revolusjonerende virkning på hud og hår, da..

Ser at det er to ting jeg vil bestille, men toll vil vel spise opp besparelsene? Til sammen kommer det jeg har lyst på på ca 42 dollar.. (225 kr)

Skrevet
Ja, takk gjest, det var det silicol-merket jeg bruker. Bruker det ikke for hår og negler, men for magen. Det er det eneste som klarer å roe en oppblåst fisemage (så lenge jeg holder meg unna cola). Kan ikke si at Silicol har hatt noen revolusjonerende virkning på hud og hår, da..

Ser at det er to ting jeg vil bestille, men toll vil vel spise opp besparelsene? Til sammen kommer det jeg har lyst på på ca 42 dollar.. (225 kr)

To separate ting? Bestill i to omganger ;) Når portoen er på rundt en femmer så gjør jeg det over en lav sko ;)

Skrevet

Men forresten, om det er 42 dollar før rabatten så kan det være du kommer under tollgrensen? Den ligger på ganske nøyaktig 36,9 dollar nå. Lettere å få det i en pakke samlet, men da må du være pinlig nøyaktig på at det ikke går over grensen.

Skrevet

Vi endte opp med å aldri motta pakken fra iHerb, en av produktene inneholdt alkohol og da var det styr med tollvesenet, som sendte det tilbake eller noe.

Skrevet
Vi endte opp med å aldri motta pakken fra iHerb, en av produktene inneholdt alkohol og da var det styr med tollvesenet, som sendte det tilbake eller noe.

Ja, de skriver ganske åpent hva som er i pakkene. Men hadde pakken blitt stoppet så hadde den blitt tatt uansett fra hvor du hadde handlet ;)

Kan jeg spørre hva det var du kjøpte? Har kjøpt vaniljeessens der et par ganger, og aldri hatt noe problemer. Men jeg klarer ikke huske om de pakkene var åpnet i tollen. Men lurer på om det kan være problemer med produkter ment til oral bruk som inneholder over 60 %, pga at det havner inn under narkotika og ikke er lovlig å selge i Norge. Er langt fra sikker på dette, men jeg har som sagt handlet mye alkoholholdige essenser på rundt 35-40 % og aldri opplevd problemer.

Skrevet

Siste innspurt nå :rodme:

Sjampo, og litt mer mat osv står på listen. Om noen har funnet noe genialt her så er det bare å rope ut :D

Skrevet

Kjøpte en flaske med silica jeg ( http://www.iherb.com/ProductDetails.aspx?c...753989&at=0 ). Hvordan er slikt i konsistensen? Ser det står "gel", høres egentlig litt guffent ut? Ser de har noen tabletter som koster omtrent det samme pr dag for samme dose, og om det er ekstremt "guggete" så kan nok de være greiere kanskje? :klø:

Skrevet

Og der var gildet over :(

Antar rabattkoden fortsatt funker, så for nye kunder er jo det en liten slant :)

Men nå er det bare å sette seg til å vente på at resultatet av shoppingen triller inn :ler: (Nesten litt flaut å gå på posten når jeg holder på slik :sjenert: )

Skrevet

Jeg fikk hentelapp for pakken min fra iherb i går. Bestilte torsdag i forrige uke, så det tok bare 5 dager! Meget fornøyd med rask ekspedering :)

Takk for tips, TS! Synd ikke tilbudet varer fremdeles, men håper det kommer nye..

Skrevet
Og der var gildet over :(

Antar rabattkoden fortsatt funker, så for nye kunder er jo det en liten slant :)

Men nå er det bare å sette seg til å vente på at resultatet av shoppingen triller inn :ler: (Nesten litt flaut å gå på posten når jeg holder på slik :sjenert: )

He he, skjønner forresten hva du mener med at det nesten blir flaut å gå på posten :fnise: Heldigvis bor jeg ikke på et lite sted.. Jeg har bodd i utlandet tidligere, og der var det slik at postmannen alltid leverte pakken på døren, selv om det var sendt rekommendert (som f.eks. fra Strawberrynet) - begynte egentlig å bli litt småflaut når han kom drassende på pakke til meg annenhver dag :skratte:

Skrevet
He he, skjønner forresten hva du mener med at det nesten blir flaut å gå på posten :fnise: Heldigvis bor jeg ikke på et lite sted.. Jeg har bodd i utlandet tidligere, og der var det slik at postmannen alltid leverte pakken på døren, selv om det var sendt rekommendert (som f.eks. fra Strawberrynet) - begynte egentlig å bli litt småflaut når han kom drassende på pakke til meg annenhver dag :skratte:

Bor faktisk i en liten by, så det kunne vært verre :ler:

Hadde samme opplegget når bokklubben hadde de innmeldingskortene, men da kom det ofte rett i kassen. Mindre stress i det minste ;)

Ja, skal følge med som en smed på om det kommer andre liknende tilbud. Klarer ikke helt fatte at jeg har spart så mye jeg faktisk har :-D Er ikke ille til vanlig heller der, med tanke på hvor mye billigere det er i USA enn i Norge, men var greit å få handlet endel tyngre ting jeg lenge har hatt lyst til å teste nå :) (Pleier til vanlig å kjøpe en eller to tunge ting, og så fylle opp med forskjellige småting. Jevnt over får jeg lirket oppi varer som hadde kostet en 500-900 kr i Norge i en pakke som koster 300 med porto.)

Skrevet
Bor faktisk i en liten by, så det kunne vært verre :ler:

Hadde samme opplegget når bokklubben hadde de innmeldingskortene, men da kom det ofte rett i kassen. Mindre stress i det minste ;)

Ja, skal følge med som en smed på om det kommer andre liknende tilbud. Klarer ikke helt fatte at jeg har spart så mye jeg faktisk har :-D Er ikke ille til vanlig heller der, med tanke på hvor mye billigere det er i USA enn i Norge, men var greit å få handlet endel tyngre ting jeg lenge har hatt lyst til å teste nå :) (Pleier til vanlig å kjøpe en eller to tunge ting, og så fylle opp med forskjellige småting. Jevnt over får jeg lirket oppi varer som hadde kostet en 500-900 kr i Norge i en pakke som koster 300 med porto.)

Slår ikke feil, jeg glemmer alltid å signere minst en gang pr dag :ler:

Skrevet
Slår ikke feil, jeg glemmer alltid å signere minst en gang pr dag :ler:

Hvis du registrerer deg, kommer "navnet" ditt opp når du er innlogget, vi ser hvem som skriver og du slipper å tenke på å gå inn på nytt og skrive hvem du er... :)

Skrevet

Jatakk, for du har peiling på disse tingene, så det hadde vært greit om du var registrert. Da vet jeg at jeg kan spørre om ting og få svar ifra DEG:)

Skrevet
Ja, de skriver ganske åpent hva som er i pakkene. Men hadde pakken blitt stoppet så hadde den blitt tatt uansett fra hvor du hadde handlet ;)

Kan jeg spørre hva det var du kjøpte? Har kjøpt vaniljeessens der et par ganger, og aldri hatt noe problemer. Men jeg klarer ikke huske om de pakkene var åpnet i tollen. Men lurer på om det kan være problemer med produkter ment til oral bruk som inneholder over 60 %, pga at det havner inn under narkotika og ikke er lovlig å selge i Norge. Er langt fra sikker på dette, men jeg har som sagt handlet mye alkoholholdige essenser på rundt 35-40 % og aldri opplevd problemer.

Han kjøpte after shave.

Fikk igjen pengene fra iherb nå nettopp forresten, siden pakken ble returnert. 5$ altså, og ikke noe fra tollen (200 kr).

Synd de ikke har tilbudet lenger. Skulle gjerne hatt litt shea- eller kokossmør.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hi hi, posten stoppet pakken.De trodde ikke på den deklarerte verdien av pakken

shampo, frizz be gone og te. For billig til å være sant! Måtte sende fakturaen til de på mail.

• 3 uker senere...
Gjest TS (fortsatt uregisert ja :P)
Skrevet

Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering :)

Mye har kommet for lenge siden, og nå er snart resten i hus :-D

Hadde litt tull med tollen pga at det ikke var lagt ved kvittering i alle pakkene, og så tok det lang tid før jeg fikk skrevet det ut og sendt det avgårde. Men jeg rakk fristen akkurat, og nå er det full rulle :-D

Var også noe som ble stoppet pga at jeg glemte ut regelen for at det kun er lovlig å importere 3 måneders forbruk, så der venter jeg pengene igjen snart. Helt greit system, og greit det går helt av seg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...