Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 (endret) Jeg fant nettopp ut at iherb.com har porto på 0.99 $ ut måneden på småpakker! Kombinert med en 5-dollars rabattkode jeg fant her på forumet så benytter jeg anledningen til å hamstre (Har flyttet og fått nytt kort, så jeg kunne opprette ny konto ) Det jeg har handlet til nå: 1 boks Moom voks med tetreolje Ekstra Moom strips Giovanni frizz be gone (fabelaktig middel til å dempe "flyvehår" og gi mer glans) 2 prøvesett av Aubray organics rens og fukt Avalon sitron dusjsåpe 1 personna barberhøvel 12 personna barberblader Til ca 390 med porto Noen som har tips om andre lette ting som det er lurt å hamstre? Innlegget er endret iht KGs regler. Phaedra, mod Endret 25. juni 2009 av Phaedra
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Og fant nettopp ut at 2 bokser nutiva hampprotein passer fint inn i en slik småpakke Den vet jeg er god, men det frister å prøve et par andre hampproteinpulver i samme slengen.
tante fiolett Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Jeg handlet derfra i går (for første gang), så venter spent nå Kjøpte noen kosttilskudd, bl.a. Udo's Choice oljeblanding (omega 3,6,9). Flasken på 250 tror jeg koster rundt 200,- i butikk her hjemme, mens der kostet den rundt 12 dollar! Vurderer å bestille mer innen 31. august pga tilbudet, men jeg kjenner ikke tilfirmaet. TS, har du brukt dem før? er de pålitelige?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Jeg handlet derfra i går (for første gang), så venter spent nå Kjøpte noen kosttilskudd, bl.a. Udo's Choice oljeblanding (omega 3,6,9). Flasken på 250 tror jeg koster rundt 200,- i butikk her hjemme, mens der kostet den rundt 12 dollar! Vurderer å bestille mer innen 31. august pga tilbudet, men jeg kjenner ikke tilfirmaet. TS, har du brukt dem før? er de pålitelige? Har vel handlet en 15-20 ganger hos de. Aldri noe problemer, spesielt ikke med småpakkene. Kan bli litt kaos med DHL for å få alt til å klaffe, men det har gått helt fint. (Og DHLpakker er større enn de som går for 0.99 dollar). Leveringstid i posten er jevnt over en ukes tid, kommer endel an på tollen. Takk for tipset på Udo's choise. Kom ikke på oljer, men skal huske å kjøpe linolje selv. Får i meg nok omega 6 og 9, så da er mest mulig omega 3 det jeg er ute etter. Har og handlet lecitin til min mor, så nå blir hun fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Har vel handlet en 15-20 ganger hos de. Aldri noe problemer, spesielt ikke med småpakkene. Kan bli litt kaos med DHL for å få alt til å klaffe, men det har gått helt fint. (Og DHLpakker er større enn de som går for 0.99 dollar). Leveringstid i posten er jevnt over en ukes tid, kommer endel an på tollen. Takk for tipset på Udo's choise. Kom ikke på oljer, men skal huske å kjøpe linolje selv. Får i meg nok omega 6 og 9, så da er mest mulig omega 3 det jeg er ute etter. Har og handlet lecitin til min mor, så nå blir hun fornøyd Og dette var da jeg som startet tråden
tante fiolett Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Ok, betryggende å høre at de er til å stole på Da skal jeg sterkt vurdere å kjøpe mer så lenge tilbudet varer.Prisen på helsekost her hjemme er jo svimlende høy... Foruten oljen, kjøpte jeg vitamin A, sink og msm. TS, hva bruker du hampprotein til/for?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Hampprotein bruker jeg som protein/fett/fibertilskudd i perioder jeg ikke helt får spist ordentlig. Har og handlet noen "larabars" til frokost, jobbmat, reiseniste (snop ). Aner ikke hvordan de smaker, men de har fått gode kritikker rundt omkring. Acaijus pleier være godt, så artig å prøve et nytt merke. Tranebærjusen til Dynamic Health er utrolig god, men såpass tung at jeg ikke får lirket oppi stort mer. Så den må jeg tenke litt mer på hvordan jeg kan få til å lønne seg. Finner jeg noe lett og nyttig som koster rundt 20 dollar så hadde det vært praktisk. Ser meg litt om etter noe tørkede urter, en god krem, parfyme eller noe slikt. Forresten, siden du handler kosttilskudd bør du se innom http://www.lovdata.no/for/sf/ho/xo-19991227-1565.html#4 og http://lovdata.no/cgi-wift/ldles?ltdoc=/fo...40520-0755.html så det blir mindre fare for at noe blir stoppet i tollen. (Stakkars VISAkortet mitt )
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Er det lov å kjøpe Chrom fra utlandet?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Er det lov å kjøpe Chrom fra utlandet? Slik jeg leser det på lovdata så er det lov, opp til 125 μg. Så pass litt på at det ikke er for sterkt. Men med 5 dollar i minus med rabatten, og 0.99 i porto så er det uansett ingen katastrofe om det blir stoppet heller.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 Det var utrolig mye morsomt å kjøpe her
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 Det var utrolig mye morsomt å kjøpe her Er oppe i 10 bestillinger nå Men jeg handler mye her til vanlig, så dette er bare en ekstremt god mulighet for meg å spare penger. Er ca 100 kr jeg sparer pr bestilling, blir mye mat, såpe, jus osv av det.
Gjest TS Skrevet 29. august 2008 #12 Skrevet 29. august 2008 Er oppe i 10 bestillinger nå Men jeg handler mye her til vanlig, så dette er bare en ekstremt god mulighet for meg å spare penger. Er ca 100 kr jeg sparer pr bestilling, blir mye mat, såpe, jus osv av det. Glemmer alltid å skrive TS
Kitsune Skrevet 29. august 2008 #13 Skrevet 29. august 2008 Kikker på sidene, men er ikke så kjent med merker etc. Så tar gjerne imot flere tips til hva man bør bestille dersom noen har kjennskap. Bruker silicol for magen, men skjønner ikke hvordan jeg evt. kan finne det der. Silicol er sikkert ikke fabrikanten, men navnet på produktet.
Gjest TS Skrevet 29. august 2008 #14 Skrevet 29. august 2008 Kikker på sidene, men er ikke så kjent med merker etc. Så tar gjerne imot flere tips til hva man bør bestille dersom noen har kjennskap. Bruker silicol for magen, men skjønner ikke hvordan jeg evt. kan finne det der. Silicol er sikkert ikke fabrikanten, men navnet på produktet. http://www.silicol.com/index.html Sånn du mener? Jeg klarer ikke finne merket på siden, men lurer på om http://www.iherb.com/Search.aspx?c=1&k...mp;p=1&sr=0 kan være noe liknende? Men det er solgt som hud og hår tilskudd der :klø:
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #15 Skrevet 29. august 2008 Kitsune: Så litt etter en gang til, og kanskje http://www.iherb.com/ProductDetails.aspx?c...753989&at=0 kan tilsvare silicol i ganske stor grad? 100 kr for ca 4-6 ukers forbruk. Lurer litt på om jeg skal kjøpe en slik for å se om jeg får sterkere hår. Noen som har noen erfaringer med det?
PoisonIvy Skrevet 29. august 2008 #16 Skrevet 29. august 2008 Kan du anbefale noen bra Fat Burners kanskje?
Gjest TS Skrevet 29. august 2008 #17 Skrevet 29. august 2008 Kan du anbefale noen bra Fat Burners kanskje? Nei. Jeg bruker det ikke selv, og har egentlig liten tro på det. Men chilli, ingefær, gurkemeie osv har rykte på seg for å få gang blodomløpet, så kanskje det kan ha en mikroskopisk effekt? Men det er like greit å kjøpe på butikken skulle jeg tro.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #18 Skrevet 29. august 2008 Dette er det jeg har handlet til nå: 1 stk Tom's of Maine, Naturally Waxed Antiplaque Flat Floss, Spearmint, 30 m (32 yds) Lite, lett, og tanntråd er alltid greit å ha i hus. 1 stk Aubrey Organics, Skin Care Travel Set, Dry Skin, 4 Pieces Billig måte å få testet ting på. 1 stk Personna Razor Blades, Tri-Flexxx Shaving System, 1 Razor, 2 Cartridges Rotet bort min gamle barberhøvel og har måttet bruke gilett i et par dager. Resultatet er at jeg ser ut som en kjøttkake 1 stk Avalon Organics, Bath & Shower Gel, Lemon, 12 fl oz (350 ml) Såpe til samboeren. Lukter godt. 1 stk Giovanni, Frizz Be Gone, 2.75 oz (78 ml) Demper småhår, og gir en fin glans. Lukter litt sterkt i pollensesongen, og jeg er litt obs på å ikke ha det i håret 5 min før jeg skal på en buss el. 1 stk Moom, Hair Remover with Tea Tree Oil, 12 oz (345 g) Har kun brukt lavendelutgaven før, men den var ekstremt effektiv, og overraskende lite vond. 1 stk Moom, Hair Removal Accessories, Fabric Strips, 48 Strips Har kun noen strips, og greit å få tatt hele kroppen i en runde uten å måtte stoppe opp for å vaske og tørke, 1 stk Aubrey Organics, Creme de la Shave, Orange Cream, 4 fl oz (118 ml) Gidder ikke vokse alt alltid, og ble nyskjerrig på lukten. 1 stk Now Foods, Iron Complex, 250 Tablets Har svak jernmangel i perioder. 1 flaske Kombucha 2000, Kombucha Tea Extract, 1 fl oz (30 ml) Noe samboeren etterlyste. 1 stk Moom, Pumice Stone, 3 oz File av død hud på føttene. 1 flaske Now Foods, Acai Super Fruit Antioxidant Juice, 32 fl oz (946 ml) Acai pleier være godt, og antioksidanter er sunt. 1 pakke Clif Bar, Nectar Organic Fruit & Nut Bar, Cranberry, Apricot & Almond, 14.4 oz (405 g), 9 Bars Frokost/rask lunch/niste. Har ikke smakt de før. 1 pakke. Humm Foods Larabar, Jocalat, 18 Bar Variety Pack, 1.7 oz (48 g) Per Bar Ender nok opp som snop 1 pakke Clif Bar, Nectar Bar, Dark Chocolate, 14.4 oz (405 g) Frokost/rask lunch/niste. Har ikke smakt de før. 1 pakke Flora, Bija, Double Ginseng Maximum Panax, 20 Tea Bags Samboeren bruker et annet ginsengmerke, og ville gjerne prøve noe nytt. 2 stk Personna Razor Blades, Tri-Flexxx Cartridges, Triple Blade, 4 Cartridges Barberblader er alltid greit å ha. 2 stk Source Naturals, Lecithin, 1200 mg, 200 Softgels Til min mor, galleplager. 2 stk Aubrey Organics, Combination Dry Skin, Travel Set, 4 Pieces Ville teste den. Var en tabbe at jeg kjøpte to. 4 stk Personna Razor Blades, Tri-Flexxx Cartridges, 8 Cartridges Enda mer barberblader. 4 stk Organic by Nature, Pure Planet, Just Barley, Organic Green Juice Powder, 80 Servings Samboeren som etterlyste dette, men skal visst være sunt. 4 stk Nutiva, Organic Hemp Protein Powder, 16 oz (454 g) Bruker det fast når jeg slurver med maten. Da er jeg rimelig sikker på at jeg får i meg greit med fett, protein, og fiber. Og dette har endt på ca 8-900 inkludert porto. Normalt hadde det havnet på nærmere 1500-2000 kjøpt på iherb, og jeg tør ikke tenke på hva det hadde kostet i Norge. Kommer sannsynligvis til å handle mer, spesielt på ting jeg vet jeg liker og som jeg bruker fast.
Gjest TS Skrevet 29. august 2008 #19 Skrevet 29. august 2008 Dette er det jeg har handlet til nå: 1 stk Tom's of Maine, Naturally Waxed Antiplaque Flat Floss, Spearmint, 30 m (32 yds) Lite, lett, og tanntråd er alltid greit å ha i hus. 1 stk Aubrey Organics, Skin Care Travel Set, Dry Skin, 4 Pieces Billig måte å få testet ting på. 1 stk Personna Razor Blades, Tri-Flexxx Shaving System, 1 Razor, 2 Cartridges Rotet bort min gamle barberhøvel og har måttet bruke gilett i et par dager. Resultatet er at jeg ser ut som en kjøttkake 1 stk Avalon Organics, Bath & Shower Gel, Lemon, 12 fl oz (350 ml) Såpe til samboeren. Lukter godt. 1 stk Giovanni, Frizz Be Gone, 2.75 oz (78 ml) Demper småhår, og gir en fin glans. Lukter litt sterkt i pollensesongen, og jeg er litt obs på å ikke ha det i håret 5 min før jeg skal på en buss el. 1 stk Moom, Hair Remover with Tea Tree Oil, 12 oz (345 g) Har kun brukt lavendelutgaven før, men den var ekstremt effektiv, og overraskende lite vond. 1 stk Moom, Hair Removal Accessories, Fabric Strips, 48 Strips Har kun noen strips, og greit å få tatt hele kroppen i en runde uten å måtte stoppe opp for å vaske og tørke, 1 stk Aubrey Organics, Creme de la Shave, Orange Cream, 4 fl oz (118 ml) Gidder ikke vokse alt alltid, og ble nyskjerrig på lukten. 1 stk Now Foods, Iron Complex, 250 Tablets Har svak jernmangel i perioder. 1 flaske Kombucha 2000, Kombucha Tea Extract, 1 fl oz (30 ml) Noe samboeren etterlyste. 1 stk Moom, Pumice Stone, 3 oz File av død hud på føttene. 1 flaske Now Foods, Acai Super Fruit Antioxidant Juice, 32 fl oz (946 ml) Acai pleier være godt, og antioksidanter er sunt. 1 pakke Clif Bar, Nectar Organic Fruit & Nut Bar, Cranberry, Apricot & Almond, 14.4 oz (405 g), 9 Bars Frokost/rask lunch/niste. Har ikke smakt de før. 1 pakke. Humm Foods Larabar, Jocalat, 18 Bar Variety Pack, 1.7 oz (48 g) Per Bar Ender nok opp som snop 1 pakke Clif Bar, Nectar Bar, Dark Chocolate, 14.4 oz (405 g) Frokost/rask lunch/niste. Har ikke smakt de før. 1 pakke Flora, Bija, Double Ginseng Maximum Panax, 20 Tea Bags Samboeren bruker et annet ginsengmerke, og ville gjerne prøve noe nytt. 2 stk Personna Razor Blades, Tri-Flexxx Cartridges, Triple Blade, 4 Cartridges Barberblader er alltid greit å ha. 2 stk Source Naturals, Lecithin, 1200 mg, 200 Softgels Til min mor, galleplager. 2 stk Aubrey Organics, Combination Dry Skin, Travel Set, 4 Pieces Ville teste den. Var en tabbe at jeg kjøpte to. 4 stk Personna Razor Blades, Tri-Flexxx Cartridges, 8 Cartridges Enda mer barberblader. 4 stk Organic by Nature, Pure Planet, Just Barley, Organic Green Juice Powder, 80 Servings Samboeren som etterlyste dette, men skal visst være sunt. 4 stk Nutiva, Organic Hemp Protein Powder, 16 oz (454 g) Bruker det fast når jeg slurver med maten. Da er jeg rimelig sikker på at jeg får i meg greit med fett, protein, og fiber. Og dette har endt på ca 8-900 inkludert porto. Normalt hadde det havnet på nærmere 1500-2000 kjøpt på iherb, og jeg tør ikke tenke på hva det hadde kostet i Norge. Kommer sannsynligvis til å handle mer, spesielt på ting jeg vet jeg liker og som jeg bruker fast. Håpløst, glemmer alltid å skrive TS Men la bare ut listen i tilfelle noen lurte på hva som kunne være verdt å se litt på Tar gjerne i mot tips selv
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #20 Skrevet 30. august 2008 Hva smaker Kombucha 2000 tea extract?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå