Gå til innhold

Merkelige fantastier

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Leona_*
Skrevet

Jeg tenner på mannens fortid. Jeg tenner på han slike som han var i f.eks ungdomstiden, da han brukte dop, og knullet masse jenter. Han husker jo nesten ikke noe av den tiden da :ler:

Men jeg tenner på tankene, og jeg kjenner jeg blir kåt når jeg tenker på det.

Samtidig som jeg blir litt sjalu, og det gjør litt vondt.

Så jeg er egentlig en selvpiner følelsesmessig! :sjenert:

Helt merkelig dette.

Også fantaserer jeg om å dope meg sammen med han, og ha deilig, hemningsløs sex. Det er en av min ALLER største fantasier.

Men jeg har en liten frykt. Det er sikkert den TÅPELIGSTE frykten. Han pleide å dope seg en del med en av eksdamene sine. Tenk om han får "flashback" eller plutselig forestiller seg at jeg er henne når vi har sex!! :ler:

Men akkurat den øverste delen her trenger jeg virkelig hjelp til å forstå. Er det noen andre her som piner seg selv sånn? Er jeg normal?

Og er det andre som fantaserer om dop? Totalt hemningsløs sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kan jo være at det ikke handler om dopen i det hele tatt, men tanken på å ha en grunn, være unnskyldt for å ikke ha noe som helst hemninger?

Kanskje du rett og slett ønsker jeg fullstendig hemingsløs sex, men sliter med å gi slipp på disse hemningen?

Gjest Betty89
Skrevet

Jeg forstår deg... Av og til når jeg og kjæresten har sex, ser jeg for meg han har sex med andre jenter... :sjenert: Jeg fatter ikke hvorfor jeg tenker slik, er også veldig sjalu av meg.... Men å fantasere at han har sex med en annen jente får meg faktisk kåt, selv om jeg aldri kunne latt ham fått den fantasien i virkeligheten...

Huff... hvorfor liker jeg det... :(?

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Jeg tenner også på tanken av at kjæresten min har hatt sex med mange jenter før meg. Synes det er sexy.

Tror ikke det er så uvanlig.

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

da jeg var sammen med første exen min, hadde hun hatt endel partnere før meg, mens jeg var jomfru.

på den ene siden var jeg ganske sjalu, og likte ikke å tenke på at hun hadde ligget med andre, og fikk en skikkelig dårlig følelse inni meg. hver gang jeg møtte en guttevenn lurte jeg på om de hadde pult osv.

samtidig så tente jeg på å se for meg henne med andre gutter, særlig en med svær pikk, når vi hadde sex....:/

har litt av de samme følelsene med dama nå, etter at jeg fikk høre at hu hadde hatt trekant m 2 gutter.

utrolig merkelig igrunn....

for min del er det vel kanskje en blanding av at jeg egentlig tenner på det, men samtidig er så usikker på meg selv, at hun likte det bedre enn meg.

Gjest Betty89
Skrevet

Vet hvordan du har det :) Men det ligger vel i oss mennesker, at vi tenner på å se en person er kåt og har det deilig... :humpe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...