Gjest agate Skrevet 28. august 2008 #1 Del Skrevet 28. august 2008 det er sikkert hakk i plata i det her forumet, sikkert flere som har det akkurat sånn.. fallt for en som ga deg akkurat nok til å bli hekta, men ikke mer... Han er bare helt fantastisk pen, omtenksom og snill.. Jeg er helt og holdent hekta! og jeg lovte meg selv å ikke engasjere meg for mye..been there done that... Og nå er jeg brent, skikkelig brent! Jeg gir han det han vil og han sier han "ikke er klar for et forhold akkurat nå" Skal jeg vente, ha han i nærheten.. risikere å falle enda mer for han, kanskje blir det noe etterhvert? for alternativet er å ikke se han noe i det hele tatt.. og jeg har prøvd, men klarer ikke. Han er bare for bra. Jeg vil ikke være en av de som sender melding og får pliktsvar tilbake, jeg vil ikke være en av de som tar inniativet hele tiden, og utsette meg for avvisning. men jeg er det, shit, jeg tror jeg har blitt patetisk, pga han.. Den fineste gutten i gata, byen, landet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss.i Skrevet 28. august 2008 #2 Del Skrevet 28. august 2008 Been there done that og selv om vi har alle våre forsvarsmekanismer inntakt, så hender det av og til... Jeg har lyst å si at du må fortsette å treffe han. Han er ikke klar akkurat nå, men om du er i livet hans (og kanskje ikke gir deg fullt å helt over til han, men bare er der) så har du jo en sjanse... du har jo ingenting å tape på det.. du har jo allerede mista litt av ryggraden høres det ut som hehe, jeg vet jeg vet...vi faller for dem, de vi ikke kan få... sikkert noen som står fast som rødstrømpe her, og vrir seg i sokkelesten. "Ikke ta mer kontakt!!" "Du trenger han ikke!" "Ikke vær hans one call!" osv... men så lenge du ikke drømmer deg for langt bort, kan du unne deg han litt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 29. august 2008 #3 Del Skrevet 29. august 2008 Been there, done that. Vi lærer vist aldri?? Må si meg enig med den over. Unn deg han litt. har selv akkurat blitt utsatt for en slik, vi er mere venner mente han, ville ikke miste meg som deb gode vennen jeg er. Bullshit, han har nok finnet en annen. men jeg må si jeg VIL ha han. Men jeg får han nok aldri, men jeg har insett det. Og er egentlig klar for å være frøken strøken og få han til å angre som bare en mann kan Men pass på, Gi deg ikke helt over, prøv og være litt avisende, ikke hopp fordi han sier hopp. Bare prøv og vær litt careface, men fortsatt den søteste, snilleste og herligste jenta nord for england Du ror han nok i land engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #4 Del Skrevet 29. august 2008 Han har makt over deg. Og siden han "ikke er klar for noe forhold" er sannsynligheten for at han bare leker med deg ganske stor. Jeg tror du burde komme deg ut av dette jo før jo heller, dersom du ikke vil bli ordentlig såret. Enkelte mennesker er desverre kyniske, og mener det er helt ok å utnytte andres følelser for å få seg sex. Slike bør man aldri gi gleden av å føle makt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kurt Skrevet 30. august 2008 #5 Del Skrevet 30. august 2008 Hm, er det vanlig at trådstarteren gir svar til seg selv eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå