Gjest Trampe Skrevet 4. juni 2003 #1 Skrevet 4. juni 2003 Hei! :D Har vært en tur å sett på undertøy, :-? jeg har aldri brukt annet enn vanlige truser, stringtruser helst og bh... :oops: :oops: :oops: Mitt spørsmål er hva bruker dere på den store dagen?? Er det greit å bruke truse, bh og strømpeholder? Går det å bruke stray ups uten strømpeholder, eller er det tryggest med? Jeg kan ikke bruke torsolette (vet ikke om det skrives slik) da kjolen har snøring i ryggen.
Pip Skrevet 4. juni 2003 #2 Skrevet 4. juni 2003 Du kan vel bruke akkurat det su ønsker! Selv ille jeg nok foretrukket en BH, men siden jeg ikke kan ha stropper på undertøyet (utringningen på kjolen går langt ut på skuldrene), endte jeg opp med torsolette... Kommer til å ha stay-ups uten strømåehoødere (syns det er ekkelt med de derre båndene...), og tror nok det skal gå helt fint... (Skal forresten ha string-truse også ja...) Lykke til da! :D
Anede Skrevet 4. juni 2003 #3 Skrevet 4. juni 2003 Skulle egentlig ha kremfarget korsett, string , strømper og hofteholdere, men korsettet passet ikke til kjolen, så jeg måtte gå ut å kjøpe alt nytt. Endte nå opp med: hvit string truse, stay ups og vanlige strømper til hofteholdere, bh og skal kjøpe hofteholdere. Klarte ikke bestemme meg så jeg kjøper begge og prøver det. Irriterte meg at korsettet ikke passet til, for det var utrolig godt å gå i og ga veldig god holdning!
Anede Skrevet 4. juni 2003 #4 Skrevet 4. juni 2003 Skulle egentlig ha kremfarget korsett, string , strømper og hofteholdere, men korsettet passet ikke til kjolen, så jeg måtte gå ut å kjøpe alt nytt. Endte nå opp med: hvit string truse, stay ups og vanlige strømper til hofteholdere, bh og skal kjøpe hofteholdere. Klarte ikke bestemme meg så jeg kjøper begge og prøver det. Irriterte meg at korsettet ikke passet til, for det var utrolig godt å gå i og ga veldig god holdning!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. juni 2003 #5 Skrevet 4. juni 2003 Jeg skal kun ha BH og truse under kjolen da min brudekjole er meget enkel og med lengde til midt på leggen. Undertøyet er i ecrufarget silke (synes ikke under hvit kjole) med blonder og brokade og kommer fra Dolce & Gabbana. Minnie
Gjest Nikki ikke innlogget Skrevet 4. juni 2003 #6 Skrevet 4. juni 2003 Jeg skal har Korsett med strømper og hofteholdere. Her er korsettet jeg skal bruke... http://www.henryandjune.com/hj/stprod.asp?...76%2E2573958333 Ser riktignok ikke så vulgært ut på meg...
Gjest Tabby Skrevet 4. juni 2003 #7 Skrevet 4. juni 2003 Jeg har mest lyst på torsolette, med stropper til strømpene, synes det er stilig jeg. For min kjæres del så spiller ikke det noen rolle for han bryr seg ikke så mye om sexy undertøy men jeg vil ha det for min egen del, føler meg flott da jeg :oops: :D Det blir nok stay ups og stringtruse til. Det er jo ingen som bestemmer hva man skal ha på seg, det viktigste er å føle seg vel og flott mener jeg.
Augustbrud02 Skrevet 4. juni 2003 #8 Skrevet 4. juni 2003 Jeg kan ikke bruke torsolette (vet ikke om det skrives slik) da kjolen har snøring i ryggen. Du kan bruke torsolette med mindre denne snøringen går helt ned til korsryggen. Jeg hadde torsolette, og den var veldig lav bak! Kjempefin! Slik så den ut: http://shop.christiane.no/shopownerdesign/...mg/undertøy.jpg Jeg hadde også stringtruse, og strømper (bruktestrømpeholderen på torsolettet).
Christinamor Skrevet 4. juni 2003 #9 Skrevet 4. juni 2003 Jeg hadde denne, med matchende truse til. Den satt godt, og var god å ha på-... http://www.dessoushouse.de/waesche-shop/De...te_030-0714.htm https://www.dessoushouse.de/cgi-bin/Dessous...DUCTID=060-0710 Trusen var hvit den og.....
EMMA2 Skrevet 4. juni 2003 #10 Skrevet 4. juni 2003 Jeg skal ha korsett, string, stay-ups, med hofteholder på korsettet, på en måte? (hvis dere forsto dette, da) Synes ikke gjennom kjolen, for det har jeg testet. Kjøpte det i brudebutikken.
smile Skrevet 4. juni 2003 #11 Skrevet 4. juni 2003 emma2 har et viktig poeng med å prøve ut. Strømpeholdere kan synes gjennom kjolen, men det kommer selvsagt an på kjolen. Jeg skal ha bh, string, strømpeholder (tror jeg, men har ikke prøvd til kjolen enda) og strømper selvsagt. Har du en tettsittende kjole kan undertøy vises lett. Da ville jeg ha hatt minst mulig.
Christinamor Skrevet 5. juni 2003 #12 Skrevet 5. juni 2003 Er man i tvil, kan man gjøre som jeg: Jeg var redd for at evt. strømper vill løsne i løpet av middag, fest etc, så jeg hadde strømpebukser frem til festen var godt i gang, og skiftet deretter til strømper (med god hjelp av forlover). Dermed kunne jeg slappe av , og ikke være redd for at strømpene plutselig skulle ligge rundt anklene, og mannen min fikk seg en positiv overraskelse da vi kom på hotellet...Ingen andre skulle jo se hva jeg hadde under uansett..... :blunke:
Solstrålen Skrevet 5. juni 2003 #13 Skrevet 5. juni 2003 Jeg skal bare ha hofteholder, truse og strømper. Kjolen min har korsett-liv og holder derfor alt på plass Den er dessuten stroppeløs og går ganske langt nedpå ryggen.. Ta det som føles mest komfortabelt! Skal jo tross alt føle deg som verdens vakreste den dagen! Kjipt hvis undertøyet føles helt feil eller klør eller noe...
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #14 Skrevet 5. juni 2003 Skal ha truse, BH og stay-ups. Synes det er mest komfortabelt, og det passer også best under min kjole.
Tosca Skrevet 5. juni 2003 #15 Skrevet 5. juni 2003 Jeg skal ha en stroppeløs boby og stay-up strømper. Kan ikke bruke noe annet. Korsett/torsolette eller vanlig truse samt strømpeholdere vil vise gjennom kjolen. Minst mulig sømmer altså. Håper jeg finner noe som passer......
Junebug Skrevet 5. juni 2003 #16 Skrevet 5. juni 2003 Jeg skal ha samme torsolette som augustbrud02 og truse (vanlig, ikke string). Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha strømper eller stay-ups ennå. Jeg tror det blir stay-ups. Tidligere har jeg opplevd at strømpene kan dra torsoletten ned litt.
Pusekatt Skrevet 5. juni 2003 #17 Skrevet 5. juni 2003 Skal ut og handle undertøy nå på lørdag (hvertfall se om jeg finner noe pent!), er fryktelig spent! Ender nok opp med et torsolett, kjolen min har korsettliv. Og så en stringtruse. Skal ikke ha strømper til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå