Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Noen som har forslag? Eller som har en ferdig mix som kan lastes ned på ipod..?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Prøv Bodywork CDene de har jeg lastet ned, og er mye bra treningsmusikk der som jeg bruker på joggetur etc.
Gjest andungen Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Jeg har ymse sanger som jeg synes fungerer bra til trening, blant annet: Survivor - Eye of The Tiger Elton John - I'm Still Standing Vamp - Månemannen (veldig bra til spinning!) Bon Jovi - Living on a prayer Madonna - Sorry ++ Har funnet ut at for meg fungerer det best med litt kjente sanger og artister, da blir jeg ekstra motivert og engasjert. Har forsøkt litt andre cd'er/sanger også (blant annet Bodywork), men faller tilbake til de mer kjente gitt. Lykke til!
Non Stop Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Hva med "Workout Theme" fra Rocky IV? Gorillaz funker bra for meg også. og Ministry of Sound.
mariab Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Daft Punk! "Harder, Better, Faster, Stronger"..
SlowMotion Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Prøv Workout Music. Der kan du selv velge hvilke tempo eller type trening du skal drive med, og kjøpe musikk som er tilpasset det tempoet. Det er helt utrolig hvor mye lettere det blir å jogge når musikken stemmer med rytmen i stegene! :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå