cypress Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 (endret) Hei alle sammen! Er det tilfeldigvis noen her som kjenner noen, eller kanskje selv har, en Pronovias-kjole som heter Navel (2008) til salgs i str. 36??? Evt har sett den på salg et sted eller på nett til en "billig" penge?? Søker selvsagt selv også, men kjenner jo ikke alle nettsteder i verden.. Må være orginal-kjolen, kopi kan jeg skaffe sjæl! :-D Jeg er veeeeldig interessert i så fall!!! :hoppe: Send PM!!! Pliiiiis!!!! Endret 28. august 2008 av cypress
Disco Biscuit Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Vet ikke noe desverre Ville bare si at den kjolen var nydelig
Gjest Gjest_mina_* Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Vet ikke noe desverre Ville bare si at den kjolen var nydelig Er det mulig å få se et bilde av kjolen?
cypress Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 Er det mulig å få se et bilde av kjolen? Det ligger 3 bilder av den i denne liken: http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/pronovias08/ Bla deg ned i listen til du kommer til den som heter Navel - listen er alfabetisk. Jeg trenger den ikke før 23. mai, så hvis noen kjenner noen som ikke er har den til salgs enda fordi de skal bruke den selv først, er dette også interessant!! Takk på forhånd for eventuell hjelp. :bukke:
cypress Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2008 Vet ikke noe desverre Ville bare si at den kjolen var nydelig Ja, enig... Den er kjempefiiiiin!! :hjerter:
cypress Skrevet 30. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2008 Jeg liker Niagara Jeg syns den blir litt for enkel... Så jeg holder meg til å etterlyse NAVEL!! Værsåsnill, kan ingen hjelpe!!??!
Gjest ikke innlogga nå nei Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Jeg syns den blir litt for enkel... Så jeg holder meg til å etterlyse NAVEL!! Værsåsnill, kan ingen hjelpe!!??! Har du hørt i noen butikker? Jeg kjøpte nettopp nicea fra pronovias i en brudebutikk. Men det er kanskje ikke mulighet å kjøpe ny?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Prøv Molina brudesalong , de selger ut kjolene sine til mellom50-80% avslag pga avvikling av salong http://www.molina.no/pages/forside.htm Kanskje de har din, mener de hadde noe pronovias, verdt å prøve!
cypress Skrevet 1. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2008 Har du hørt i noen butikker? Jeg kjøpte nettopp nicea fra pronovias i en brudebutikk. Men det er kanskje ikke mulighet å kjøpe ny? Joda, jeg kan bestille den ny i en butikk, så dersom jeg ikke finner den brukt er jo det et alternativ. Jeg var i grunn bare ute etter å spare noen penger jeg da! Ny koster 14.500 kr nemlig, og det syns jeg er litt i overkant av hva en kjole er verdt - uansett hvor fin den er...
cypress Skrevet 1. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2008 Prøv Molina brudesalong , de selger ut kjolene sine til mellom50-80% avslag pga avvikling av salong http://www.molina.no/pages/forside.htm Kanskje de har din, mener de hadde noe pronovias, verdt å prøve! Takk for tips, det skal jeg sjekke ut!!
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Hei, Vet at bridalgown.net selger de fleste Pronovias kjolene med ganske stor rabatt. Tror det skal være orginaler....Har dog ingen egen erfaring derifra.
Klematis Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 Prøv Molina brudesalong , de selger ut kjolene sine til mellom50-80% avslag pga avvikling av salong http://www.molina.no/pages/forside.htm Kanskje de har din, mener de hadde noe pronovias, verdt å prøve! Jeg er 99% sikker på at de ikke har den, var innom der for en måned siden og de hadde vel bare 10-15 kjoler igjen. De fleste i veldig store størrelser.
Klematis Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 Men du kan jo ringe og høre Kjolen er ganske langt fra min smak, så kan være jeg har oversett den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå