Søtpotita Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Eg treng augeblikkeleg ein ny augeskyggefjernar. Er det nokon her som har nokre anbefalingar til ein bra ein? Helst ein som er mild og ikkje tørkar ut huden.
pittie Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Garnier synergie ultra gentle with cornflower | suitable for sensitive eyes (lese fra flasken ) syns jeg er veldig mild og effektiv. Jeg er linsebruker og denne sminkefjerneren gir meg ingen "irritasjoner"
tante fiolett Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Boots har et par som jeg liekr veldig godt (altså Boots sitt eget merke). Veldig billige og drøye i bruk. Du får Boots i Alliance apotek (også nettbutikk)
Fantomina Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Linka83 Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Lancome har en veldig bra en - husker ikke hva den heter akkurat naa - ganske oljete, men fjerner sminke veldig bra!
Tulipanpiken Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Min favoritt er den i blå tube fra Juvena, men jeg lurer på om den har gått ut av produksjon. Tante fiolett, hva heter de du har prøvd?
AnetteR Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Jeg bruker selv ikke sminkefjerner av noe slag, kun en vanlig ansiktsrens. Men jeg har venninner som elsker denne fra Biotherm. Jeg elsker biotherm sine, jeg og. Men bruker den som er gele. Lurer på om denne har olje i seg - noe linsebrukere bør unngå.
Søtpotita Skrevet 29. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2008 Oi, her var det kome mange tips Takk for svar, alle saman Hmm, kven skal eg velge??? :klø:
mari4ever Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Oi, her var det kome mange tips Takk for svar, alle saman Hmm, kven skal eg velge??? :klø: kjøp bare simple sminkefjernerpads:) de er supre! 30 kr
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Garnier synergie ultra gentle with cornflower | suitable for sensitive eyes (lese fra flasken ) syns jeg er veldig mild og effektiv. Jeg er linsebruker og denne sminkefjerneren gir meg ingen "irritasjoner" Er denne virkelig god? Har lest at den er litt tørr, og at man må gni en del for å få vekk mascaraen. Har ikke erfaring med denne, så det kan godt være at den er god, altså
Gjest Deception Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Men du tar vel ut linsene før du fjerner sminken? Det gjør alltid jeg, i hvertfall. Jeg liker tofase-fjernerne fra YSL, Biotherm og Chanel, som alle er mye mindre tørre enn for eksempel Lancôme og Rubinstein. Geleen fra Juvena var også en favoritt, men er typisk nok tatt ut av produksjon. Body Shop har også en kjempegod fjerner i tube, og denne tar også vannfast sminke.
AnetteR Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Men du tar vel ut linsene før du fjerner sminken? Det gjør alltid jeg, i hvertfall. Jeg liker tofase-fjernerne fra YSL, Biotherm og Chanel, som alle er mye mindre tørre enn for eksempel Lancôme og Rubinstein. Geleen fra Juvena var også en favoritt, men er typisk nok tatt ut av produksjon. Body Shop har også en kjempegod fjerner i tube, og denne tar også vannfast sminke. Jeg tar som regel ut linsene først, men et par ganger i uka sminker man seg jo om mellom dag og kveldsaktiviteter, så da er det greit å ha en øyesminkefjerner som er tilpasset linsebrukere. Jeg er ganske plaget med "skyer" på øynene om jeg bruker oljebaserte produkter. Noe som er håpløst om man også har linser.
Rexina Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 Jojobaolje fra helsekost bruker jeg. Funker fint og hjelper også mot rynker har jeg lest.. I hvert fall så tar den med seg alt av øyenskygger, vannfast liquidliner og vannfast maskara (de gangene jeg bruker det, og ikke vanlig maskara). Dette er en flytende voks egentlig, og legger ikke igjen noen rester på huden:)
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #14 Skrevet 2. september 2008 Er det noen her som har prøvd Clarins sin Instant? Tar den lett mascara, også vannfast? Denne er tofase, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå