Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 at dere jenter får for lite sex. Har vært ilag med kjæresten min i snart 2 år,har aldri møtt en som tenner meg så mye,det er nesten at jeg får dårlig samvitighet for at jeg har lyst på henne hele tiden. Vi har barn begge to, så noen ganger må man bare planlegge for å ha sex,selvfølgelig blir noe av spontaniteten borte. Begge 2 jobber,men hun har tydligvis behov for mere søvn enn meg,om dagen sender vi ofte sms til hverandre med innhold om hvor mye vi tenner å har lyst på hverandre,ofte når kvelden kommer sier hun at hun må ta tidlig kveld for å få nok søvn. (Nei det er ikke for at hun vil ha meg med for action,hun vil virkelig sove) Disse sms som vi sender,de lager ofte masse forventninger hos meg at i kveld blir det action,når kvelden kommer skal hun sove,å jeg blir kjeme fustrert. Det er her planleggingen kommer inn,har man behov for søvn tar man seg enkelt å greit en lur på ettermiddagen for å kompensere for det man eventuelt går glipp av under hyrdestunden. Jeg mener ikke at hun bestandig skal stille opp for mitt umettelige tenning på henne,la heller vær å skape forventniger om hun ikke har tenkt å gjøre noe med det. Alt som jeg har skrevet her har jeg sagt til henne,så ikke kom med at det er henne jeg må prate med om disse tingene. Når vi møttes,å sikkert til for ett halvt år siden knulla vi som kaniner,vi kunne ha oss opp til 4 ganger om dagen enkelte ganger,nå går det gjerne opp til 4 dager mellom hver gang vi har oss. Jeg vet ikke om jeg skal begynne å bli engstelig for forholdet vårt,jeg trur ikke hun får behovet dekket andre plasser,jeg skjønner ikke hvordan hun skulle få tid til dette. Jeg skjønner jo å at behovet kan minske med tiden,men vi har pratet om kor bra det er at vi har så mye sex etter så lenge i forholdet,sånn som det er nå så synes jeg set rett å slett blir for lite sex. Dette skaper å noen heftig diskusjoner enkelte ganger, Måtte bare få ut litt fustrasjon. Jeg trur bare det er en myte at dere jenter er umettelig på sex, å at det bestandig er gubben sin feil at det blir for lite på dere. Grunner til mindre behov/lyst hos henne: 1. Nei hun har ikke byttet p-piller i det siste. 2. Vi har hatt et noelunde stormfullt forhold hele tiden så det kan ikke være at vi krangler noen ganger. 3. Nei hun har ikke en elsker på si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå