Frog Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Om halvannen uke har kjæresten min og meg 2 årsdag ! Vi er begge 17 år, og blir 18 år tidlig neste år , så reise er ikke en mulighet for oss ; ) Ifjor, så overrasket jeg ham med et oppsatt telt i skogen, med hjerter og navnene våre i telys . Veldig romantisk ! Smilet kommer frem mens jeg tenker på det. Han trodde han skulle sove hos en kamerat , så når han kom , stakk kameraten og jeg kom ut av skogen Denne gangen skal vi spise ute, og dette stedet er ikke det mest romantiske, men de har utrolig god mat der, og vi gleder oss For å ta igjen det romantiske på en måte, vil jeg gjøre noe fint i leiligheten min (min egen, og vi er helt alene). Har dere noen idè til hva jeg kan gjøre når vi liksom kommer hjem og sånn ? At det liksom er klart noe der ? Et eller annet liksom :-P Så er det gave da. Det blir et album med bilder fra syden, siden vi var der sammen i sommer, et armbånd, men mangler HOVEDGAVEN! Hva gir man til en 17åring som ikke trenger noe ? Han liker fotball, men vil ikke ha fotballting, ikke klær, ingenting.. Ufattelig vanskelig Men takker for alt hjelp og alle råd jeg evt. får her Tusen takk
Gutt17 Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 At dette alltid må dyttes inn i hodet på folk.. Han vil ha deg! Dra på deg no strømper, barber deg kanskje, kle deg skikkelig sexy. Og gi han det beste du kan, av alt! Har han litt "fetisj" for noe ? Feks, jeg liker strømper.. Trenger ikke være så vanskelig.. Bare bruk fantasien, så blirn nok fornøyd.
Frog Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 At dette alltid må dyttes inn i hodet på folk.. Han vil ha deg! Dra på deg no strømper, barber deg kanskje, kle deg skikkelig sexy. Og gi han det beste du kan, av alt! Har han litt "fetisj" for noe ? Feks, jeg liker strømper.. Trenger ikke være så vanskelig.. Bare bruk fantasien, så blirn nok fornøyd. Ikke så dumt det Gjorde det på nyttårsaften, men blir flau av tanken nå! Hahaha. Litt dårlig valg av klær Men jeg er enig med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå