Gjest Gjest_Tove_* Skrevet 28. august 2008 #1 Del Skrevet 28. august 2008 Hei:) Jeg er på utskikk etter en skinnjakke. Helst i camel/lysebrun. Noen som vet? Det trenger ikke være ekte skinnjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #2 Del Skrevet 28. august 2008 H&M og Ellos har en god del skinnjakker nå. Hvis du handler fra utlandet, så kan det være verdt å gå innom Victorias Secret eller Ebay. Det spørs jo hvilken stil/type jakke du er ute etter da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 29. august 2008 #3 Del Skrevet 29. august 2008 De har brun skinnjakke på Cubus nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinaliten Skrevet 29. august 2008 #4 Del Skrevet 29. august 2008 ellos/josefssons h&m cubus carlings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #5 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg kaprer tråden og lurer på om noen har sett en skinnjakke som ikke er bitteliten i designet? Jeg mener ikke størrelser, jeg bruker som oftest 38/medium, men jeg er veldig høy og tynn og det ser kjemperart ut hvis jeg har disse tøffe/søte snerte skinnjakkene som er overalt for tiden (ser ut som jeg har to meter lange bein og ingen overkropp)! Jeg har sett noen som er 'lange' i modellen tidligere, men de var litt for pene og stive, mer dressjakkeskinnjakke. Jeg liker de som finnes nå som er i mykt skinn, men de blir altså altfor korte. Nooooen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #6 Del Skrevet 30. august 2008 LAREREDOUTE.NO HAR EN BRUN JEG SIKLER ETTER. I LAMMESKINN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå