Catch Skrevet 28. august 2008 #1 Del Skrevet 28. august 2008 For dere som har barn (eller forsåvidt dere andre også!), ser dere på Ugler i mosen på onsdager? Syns dere det er et bra program, eller er det bare vi som bor i Tromsø og omegn som synes at dette er god underholdning? Bare lurer jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 29. august 2008 #2 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Lille loppe på 2 ser på det. Og sangen er veeeeldig stas, "æsj, æsj, en bæsj, hvem er det som har bæsja???" Synes det er fin barnetv jeg. Endret 29. august 2008 av LoppeLise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superkul Skrevet 4. september 2008 #3 Del Skrevet 4. september 2008 Ugler i mosen er bare dødskult!!! Og han programledern er virkelig ett funn! Kjempebra barnetv. (...og så har ungene mine vært med der ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 4. september 2008 #4 Del Skrevet 4. september 2008 Vi er barnløse østlendinger, og synes "Ugler i mosen" er kjempebra! Det er det eneste BarneTV-programmet vi koser oss med! Programlederen er så herlig uhøytidelig, og alle kan jo masse. Tipper vi ikke er de eneste voksne som liker programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 4. september 2008 #5 Del Skrevet 4. september 2008 Kanskje jeg bør se på... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 4. september 2008 #6 Del Skrevet 4. september 2008 Her sitter vi alle tre benka foran tvn når det er Ugler i mosen! 2-åringen blir nesten ikke snakkende til engang når det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catch Skrevet 4. september 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 4. september 2008 Vi er barnløse østlendinger, og synes "Ugler i mosen" er kjempebra! Det er det eneste BarneTV-programmet vi koser oss med! Programlederen er så herlig uhøytidelig, og alle kan jo masse. Tipper vi ikke er de eneste voksne som liker programmet. Så flott å høre da!! Hehe, vi hadde selskap i går, og jeg kom akkurat på at vi hadde glemt av Ugler i mosen! Ble nesten litt lei meg! Ja, Finn Arve er en super programleder, og jeg liker at han ikke snakker til barn som om de skulle vært idioter (slik jeg syns enkelte andre barnetv-fjes kan finne på..) Beste barnetv som finnes! (Og til høsten setter På Tryne-teateret opp nye forestillinger i Tromsø, der han er frontfigur! Han er nemlig ganske dreven på voksenhumor også.. ) Hjemmesiden deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
me_too Skrevet 4. september 2008 #8 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) 3-åringen elsker "Ugler i mosen"! Hun synger selv på "æsj en bæsj" når det skiftes bleie, og spør hvem som har bæsja. Vi bor på Østlandet, forresten. Endret 4. september 2008 av me_too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 5. september 2008 #9 Del Skrevet 5. september 2008 3-åringen elsker "Ugler i mosen"! Hun synger selv på "æsj en bæsj" når det skiftes bleie, og spør hvem som har bæsja. Vi bor på Østlandet, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 5. september 2008 #10 Del Skrevet 5. september 2008 Topp barnetv! *æsjbæsj, æsjæsjabæsj - det er Nokia som har bæsja!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 5. september 2008 #11 Del Skrevet 5. september 2008 Ugler i mosen er det eneste barne-tvprogrammet hele familien samler seg for å se. Vi er fra 5 til 36 år... Finn Arve er helt genial. (I motsetning til Heismann Hå og Beate Hårstad Jensen, som jeg synes bare ble litt flaut...) Jeg er tilogmed medlem av Ugler i mosen fangruppa på facebook.... Men leste at gjengen bak programmet leter etter en ny programleder for en dyreserie, som skal gå på NRK super på onsdager. Håper bare ikke at det betyr slutten for Ugler i mosen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 5. september 2008 #12 Del Skrevet 5. september 2008 Oi, jeg klarer ikke den fyren, jeg. Sliiitsom type. Spiller forsåvidt ingen rolle, for jeg trenger ikke å se på. Datteren ser det meget sjeden. Men ang Tromsø...noen som husker Heismann Hå? Gikk vel for en 10 år siden. Det var bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå