Nala Skrevet 4. juni 2003 #1 Skrevet 4. juni 2003 Jeg har fått et ordentlig Harry Potter-kick. Leste bok 1 og 2 for lenge siden, men har knødd med å komme i gang med de siste bøkene. Gjett om jeg angrer på det! For bok 3 er jo bare UTROLIG spennende. Faktisk så spennende at jeg leste den ut i full fart. Synes bok 3 er mer voksen, på en måte, enn de andre bøkene. Mer komplisert plot. Kan tenke meg at de minste sliter litt med å henge med i svingene her... Er nå i full gang med bok 4 og gleder meg som bare rakkern til den femte boka slippes senere denne måneden! Flere som koser seg med Harry Potter?
Gjest Mayamor Skrevet 4. juni 2003 #2 Skrevet 4. juni 2003 Jepp. :oops: Jeg, Mayamannen og våre 4 barn... Synes det er fantastisk fantasi, navn på personene, godt fortalt, filmet og hele pakken. Dette til tross for at jeg er voksen mamma på 31 år... Mayamor
Nala Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2003 Rowlings er bare utrolig flink til å fortelle. Jeg blir helt bergtatt av historien, jeg. Hvem bryr seg om at Harry Potter egentlig er barnebøker? Ikke jeg i alle fall
Loolaa Skrevet 4. juni 2003 #4 Skrevet 4. juni 2003 Gleder meg til neste Harry Potter boka kommer 21 juni! Spørsmålet er bare om jeg skal ta den med meg på bryllupsreise eller ikke... Nei, den får vel blir hjemme loolaa
Tjorven Skrevet 4. juni 2003 #5 Skrevet 4. juni 2003 Jeg leste bøkene veldig kjapt for en tid tilbake og det er kjempebra bøker. Har lest dem på norsk og har ledd mye av Noldus og Blunka. I tillegg husker jeg godt en episode i bok nr 2 der det fortelles om et "viselær". Min lille favorittepisode det der...
Elisjeba Skrevet 4. juni 2003 #6 Skrevet 4. juni 2003 Harry Potter er helt topp! Har lest alle bøkene flere ganger (på engelsk, mye bedre enn oversettelsen). Jeg gleder meg som en unge til book 5 kommer ut.
Tusenfryd Skrevet 4. juni 2003 #7 Skrevet 4. juni 2003 Har bestilt bok nummer 5 og er lovet den senest utgivelsesdagen 21. juni. *Tusenfryd kan ikke dra på ferie før den er kommet*
Padmee Skrevet 4. juni 2003 #8 Skrevet 4. juni 2003 Jeg digger Harry Potter. Har lest alle de 4 bøkene som er komt til nå. Jeg har kjøpt de på engelsk, liker bedre å lese bøker på orginalspråket hvis jeg kan. Har også kjøpt de to filmene som er komt til nå. Gleder meg vilt til at båbe bok nummer 5 og film nummer 3 skal komme. At Harry Potter egentlig er barnebøker driter jeg i, de er jo bare helt fantastiske. Dessuten er jo Harry Potter og co 11+, så så veldig barnebøker er det vel ikke, mer ungdomsbøker vil jeg tro.
Gjest Liten Skrevet 4. juni 2003 #9 Skrevet 4. juni 2003 Har bestilt bok nummer 5 og er lovet den senest utgivelsesdagen 21. juni. *Tusenfryd kan ikke dra på ferie før den er kommet* Jeg også! Boka er lovet i postkassen min senest den 21., og 22. drar jeg på ferie. Nåde amazon om den er forsinka....
Ingeborg Skrevet 4. juni 2003 #10 Skrevet 4. juni 2003 Potter ruler! Har lest de bøkene som er kommet, og har ventet på bok fem siden jeg var ferdig med nummer fire dagen etter at jeg fikk den... Har vel forresten lest de andre noen ganger til i mellomtiden... Har selvsagt bestilt bok fem i god tid. Men hurra! denne gangen får jeg være bokanmelder også! På ordentlig!
Gjest Starya Skrevet 4. juni 2003 #11 Skrevet 4. juni 2003 Jada. Venter på femmer'n jeg også. Men jeg må vente lenge. Jeg har nemlig bestemt meg for å være solidarisk med ungen og vente til den norske kommer, så kan vi lese den "samtidig". han driver og resirkulerer HP for tiden, mens han venter.
Tusenfryd Skrevet 5. juni 2003 #12 Skrevet 5. juni 2003 Boka er lovet i postkassen min senest den 21.' date=' og 22. drar jeg på ferie. Nåde amazon om den er forsinka.... [/color'] Tror jeg bestilte på Bokkilden eller Haugen... husker ikke. *gleder meg*
Nilma Skrevet 5. juni 2003 #13 Skrevet 5. juni 2003 Har vurdert å bestille den fra Haugen Bok, men har vært litt usikker på om de sender den den 21. eller om man er garantert å få den i postkassen den 21. Dere mener altså at den kommer den 21.? Helt, helt, heeeelt sikkert? *glede seg som en unge*
myagi Skrevet 5. juni 2003 #14 Skrevet 5. juni 2003 Kommer neste nå? Så kult! Jeg slukte alle bøkene rundt påske og så begge filmene etter hverandre omtrent på samme tid! Harry er råkul!
Maja04 Skrevet 5. juni 2003 #15 Skrevet 5. juni 2003 Det nærmer seg det nærmer seg... men det føles så lenge å vente helt til den 21. 16 dager igjen! Maja
Crazee Skrevet 5. juni 2003 #16 Skrevet 5. juni 2003 Sånn - då har eg fått ut fingen og bestilt boka eg òg. Og eit par bøker til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå