Gjest Forvirret jeg Skrevet 28. august 2008 #1 Del Skrevet 28. august 2008 Hei alle sammen Jeg må få lov til å spørre dere. Jeg jobber i et firma der vi er mange ansatte. I det siste har jeg og en som jobber der møtt hverandres blikk gjentatte ganger. Ser jeg tilfeldigvis i hans retning møter jeg øynene. Kan dette bety noe, for jeg vil jo ikke akkurat si jeg er så rar at han må kikke. Og han er selvfølgelig kjekk i mine øyne. Håper dere kan hjelpe meg, for jeg er forvirret og er redd for å kikke for mye (så han ikke tror jeg er helt på tur hehe) Takker så mye for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 28. august 2008 #2 Del Skrevet 28. august 2008 Ja, det kan jo bety at han liker å se på deg, og har lyst til å bli kjent med deg. Så spørsmålet er jo om en av dere bryter blikkflørtingen og tar kontakt, eller om dere forsetter å se på hverandre og at det evt. renner ut i sanden... Og uansett hva som evt skjer i framtiden, så er det vel ikke farlig å si hei? Bli kjent med nye folk uten at det nødvendigvis trenger å bety noe mer enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregers Skrevet 28. august 2008 #3 Del Skrevet 28. august 2008 Hei alle sammen Jeg må få lov til å spørre dere. Jeg jobber i et firma der vi er mange ansatte. I det siste har jeg og en som jobber der møtt hverandres blikk gjentatte ganger. Ser jeg tilfeldigvis i hans retning møter jeg øynene. Kan dette bety noe, for jeg vil jo ikke akkurat si jeg er så rar at han må kikke. Og han er selvfølgelig kjekk i mine øyne. Håper dere kan hjelpe meg, for jeg er forvirret og er redd for å kikke for mye (så han ikke tror jeg er helt på tur hehe) Takker så mye for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 5. september 2008 #4 Del Skrevet 5. september 2008 Takker for svar, men har ingen ide om hva jeg skal gjøre hehe. Han er langt over meg i stillingsgrad og samarbeider med min sjef så jeg kan liksom ikke bare tre inn på kontoret til han heller. Føler det litt rart, bare de ikke tror jeg er heilt snål hehe. Og tenk om han skulle ha dame da,fysj nei nå vet jeg rett og slett ikke. Har dere noen gode råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #5 Del Skrevet 5. september 2008 Takker for svar, men har ingen ide om hva jeg skal gjøre hehe. Han er langt over meg i stillingsgrad og samarbeider med min sjef så jeg kan liksom ikke bare tre inn på kontoret til han heller. Føler det litt rart, bare de ikke tror jeg er heilt snål hehe. Og tenk om han skulle ha dame da,fysj nei nå vet jeg rett og slett ikke. Har dere noen gode råd Hei. Har dere ikke noen sosiale utenom jobb happenings på arbeidsplassen din? Fredagspils, eller noe?! Det er iallefall en perfekt anledning til å snakke med kollegaer som man ikke har noe med å gjøre i arbeidshverdagen. Hvis du vil finne ut om han har dame kan du jo forhøre deg med noen andre kollegaer. Det er stort sett alltid en som vet "alt om alle".. Andre tips er å søke om det er andre registrert på samme adresse på telefonkatalogen.no.. Evt. kan du se om han har åpen profil på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 10. september 2008 #6 Del Skrevet 10. september 2008 ÅÅÅÅHhhhh kjenner meg så altfor godt igjen! Er mange damer på jobb jeg har opplevd dette med. En gang i kantina opplevde jeg at en av disse jentene (forøvrig meget søt) satt med veninnegjengen på jobb og småfniste litt da jeg kom inn. Ungdomsskolen anyone? Jeg begynte i sommerferien, så jeg vet vel egentlig lite om sosialarbeidsprotokoll for slike ting. Men hvis jenta skulle oppsøke meg, f.eks. med en "Hva med å finne på noe idag?" mail så hadde jeg blitt meget positivt overasket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå