Gjest Lurer litt Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hva betyr du har blitt "poket" på facebook av xxx? Venner som spør! Kan noen i tilegg gi meg en innførelse i FB i alle disse duppedittene? Det er først og frems poket jeg lurer på. Takker på forhånd for svar :bukke:
Gjest Portis Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Poke er det samme som å dytte til noen med fingeren, for å få oppmerksomhet. Vet ikke hvordan facebook fungerer, men jeg regner med at det er noen som "poker" deg for å tilkalle oppmerksomhet og venter på at du skal skrive tilbake eller noe
Gjest TittTitt Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 At noen "prikker" på deg.. Sånn.. "heeei du" Du ser jo det på tegnet også.. En fing.. Den prikker på deg.. lol
Gjest Trådstarter (ts) Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Hmmm :klø: ble jeg klokere nå da Er det at noen vil ha min oppmerksomhet, er det riktig? Den ene personen som har poket meg har jeg ikke skrevet med engang så da kan det vel ikke bety det da? Så hva betyr poke på facebook? Lurer litt ennå jeg
Fantomina Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Gl@mB@be Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Det betyr sannsynligvis svært lite, bare noen som vil gi deg en liten oppmerksomhet Trenger ikke gjøre noe mer enn å poke tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Det betyr sannsynligvis svært lite, bare noen som vil gi deg en liten oppmerksomhet Trenger ikke gjøre noe mer enn å poke tilbake. Dette tenker jeg også. Men litt mer i negative termer, som "hei, jeg vil ha din oppmerksomhet men jeg gidder ikke å gjøre mer innsatts enn å poke, jeg har egentlig ingenting å si heller siden jeg poker heller enn å skrive en melding"
Gjest padawan Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 TS: sikker på at det ikke er en venn av enn venn/bekjent av deg spm vil ha litt oppmerksomhet av deg da?
Gjest gjest ikke bårdsen Skrevet 29. august 2008 #10 Skrevet 29. august 2008 gjør den du poker oppmerksom på din eksistens. om du dessuten har restriksjoner på hvem som kan se profilen din vil den du poker kunnese profilen din uhindret i ei uke..... av personlige erfaringer kan jeg si at poking ikke har ønsket effekt ovenfor menneske av det annet kjønn!! hahaha
Lassie Skrevet 14. mai 2009 #11 Skrevet 14. mai 2009 Kommer det opp på wall'en da, at "xxx har poket yyy"?
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #12 Skrevet 15. mai 2009 Kommer det opp på wall'en da, at "xxx har poket yyy"? Nei. På personinstillinger/private instillinger på Facebook står det en liste over ting som aldri vil bli publisert. Poke og hvilken profil du er innom, er blant tingene som man aldri publiserer, selv om man faktisk ønsker dette selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå