Gregers Skrevet 28. august 2008 #1 Del Skrevet 28. august 2008 Så gikk det i dass denne gangen også. Opplegget var helt perfekt, ja, det var nesten for godt til å være sant. Så snubbler vi selvfølgelig på målstreken, og hun backer ut. Jeg ventet på henne i 5 år, så nå kan det godt gå 5 år til før jeg treffer en ny. Nå er det tilbake til singellivets tomhet og ensomhet igjen. Hvor nådeløst kjærlighetslivet har fart med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #2 Del Skrevet 29. august 2008 Haha, det er ikke alle jenter som liker harry, selvopptatte, sexfiksterte, overfladiske menn skjønneru. Ta dette som et tegn på at det er på tide å ta et dypdukk ned i selvinnsiktens møkkete grums. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregers Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Jøss, det må jeg si var litt av en tankevekker. Egentlig finner jeg innlegget ditt for smålig til å kommentere ytterligere, men jeg klarer altså ikke å la være. Da jeg har luftet noen seksuelle preferanser her inne som muligens ikke er helt i overenskomst med normalen, ser jeg på det som fordomsfullt å bli møtt med hån når jeg på dette forumet åpent beretter om mine gleder og sorger her i livet. Endret 29. august 2008 av Gregers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 29. august 2008 #4 Del Skrevet 29. august 2008 Herregud for en måte å svare på da gjest. Lykke til Gregers, det årner sæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregers Skrevet 29. august 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Herregud for en måte å svare på da gjest. Lykke til Gregers, det årner sæ! ---------------------------------------------------------------------------------------------- Tusen takk for det, Gitte! Det føles fortsatt veldig bittert da jeg helt objektivt sett aldri har møtt ei jente som har vært skreddersydd til meg. Men hun VAR det! Endret 29. august 2008 av Gregers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 29. august 2008 #6 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg bruker dagboken min til å sutre, klage og "tømme meg". Da kan du skrive så mye bittert du bare vil uten at alle "henger" deg for det her etterpå.. Trening er kjempesmart når man er lei seg, man har så mye å tenke på at man ikke merker at man blir sliten engang hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 29. august 2008 #7 Del Skrevet 29. august 2008 Det er bare for sent om du gir opp håpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå