FangeLiv Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hører du på radio? Hvis ja, hvilke kanaler og programmer? Jeg har hørt endel på p2 og petre i sommer, har oppdaget radio på en måte. Men det er utrolig sjelden man snakker om radio (med venner, på jobben osv.). Derfor er jeg litt nysgjerrig på om mange hører på...
Gjest Sisu Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg er en trofast lytter til P4 sin radiofrokost hver dag jeg reiser på jobb. Og det er gjerne P4 det går i når radioen står på ellers også.
Gjest Portis Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Radio Norge står alltid på i bilen ... hjemme på tivoli radioen er det dog P4 da jeg ikke får inn radio Norge der.
Bokormen Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg kommer fra en radioavhengig familie og har mange venner som hører på radio, så vi snakker masse om det Hører på P1 på jobb, på fritiden hører jeg mest på P1, P2 og Petre, og en sjelden gang på mP3 (om jeg feks vasker eller noe sånt). Favorittprogrammer er Radioresepsjonen, Reiseradioen, 20 spørsmål, Filmpolitiet, Verden på lørdag, Norsk på Norsk og nå avsluttede Are og Odin.
Gjest Bloom Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 P4 står på her på kjøkkenet hele tiden..
Gjest Silkeape Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Hører for det meste på P2, og P3 en gang i blant. Liker Radiofront, Radioselskapet, Dagsnytt 18, Sånn er livet, Boktilsynet, Osenbanden ++ Har alltid hørt mye på radio, men det har blitt mer spesifikke programmer etter jeg oppdaget nettradio.
Søtpotita Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 (endret) Eeeeelskar radio Har tivolien med meg overalt i leiligheiten! Høyrer på P3 og mPetre. Kan høyre på det aller meste på P3, men favoritten er Radioresepsjonen og Tazte Priv (dette går jo ikkje no men...FÅ DET TILBAKE NOOO!!!). Kjem ikkje på kva programmet der to menn og ho der med talefeil pratar drit, men det er også gøy! Einaste eg verkeleg mislikar på P3 er Juntafil! Blæh! Mpetre står på akkurat no, det er kun fordi eg vil KUN høyra musikk og det er som regel bra (spesielt på kveldane). I love radio Endret 28. august 2008 av Årolilja
Bokormen Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Kjem ikkje på kva programmet der to menn og ho der med talefeil pratar drit, men det er også gøy! Mener du Ken eller Torkil? Hvor hu Else er med iblant?
Rioja Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Her er det Radio1's frokostshow (trondheim) jeg alltid hører på. Og det er vel det "alle" i min omgangskrets (kollegaer, familie, venner) hører på også.Vanvittig moro, og ofte samtaleemne i etterkant.
Søtpotita Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Mener du Ken eller Torkil? Hvor hu Else er med iblant? Akkurat! Takk, takk Hatar å ikkje kome på sånt
Gjest *Mim* Skrevet 28. august 2008 #12 Skrevet 28. august 2008 Jeg hører mest på p1 og p2. Liker Sånn er livet, Reiseradioen, Hallo i uken, Kveldsmat, Herreavdelingen, Språkrøret, Radioresepsjonen, Radioeteateret, Kunstreisen og Boktilsynet. Hørte på p4 hver morgen før, men etter at han eldste ga seg gidder jeg ikke. Unge viktigperer er ikke vanskelig å høre uansett. Digger radio! En stund var jeg flink til å laste ned yndlingsprogrammene som podkast, men det har gått litt over.
Anglofil Skrevet 28. august 2008 #13 Skrevet 28. august 2008 Ja, hører ofte på radio. Om morgenen er det P1. På jobb er det gjerne Klemfm, Radio 1 eller P4. Mvh Yvonne
cilipili Skrevet 29. august 2008 #15 Skrevet 29. august 2008 P3, og da aller helst Radioresepsjonen. Gleder meg også til å høre Misjonen på P4 med Antonsen og Golden.
Fantomina Skrevet 29. august 2008 #16 Skrevet 29. august 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Småkjekset Skrevet 29. august 2008 #17 Skrevet 29. august 2008 I bilen så er det Radio Norge som vi hører på Mye god musikk
Gjest Skya Skrevet 29. august 2008 #18 Skrevet 29. august 2008 Har radio på pc'en som slår seg på automatisk når jeg slår på pc'en, så blir endel radiolytting ja. Hører stort sett bare på Petre, iallefall på dagtid, Radioresepsjonen er favoritten her og.
Lenemor Skrevet 30. august 2008 #19 Skrevet 30. august 2008 Hører mye på radio. Er vel en liten radiorytter, men det går mest i P3, og mP3. Ellers P4, Radio Exact( en lokal radiostasjon) Radio Norge+ andre kanaler. Har også radio på pc'n og da går det i det jeg ikke får inn via kabelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå