Gjest TS Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Samboeren min og jeg har vært sammen i 2 år i neste uke, har bodd sammen ca. 1 1/2 år. De siste ukene har han kommet med replikker som er helt ukarakteristisk for han - han har sa tidligere i forholdet at han egentlig ikke er interessert i å gifte seg (noe jeg har sagt at jeg har planer om så skal han være med meg så er sjansen stor for at vi kommer til å gifte oss). Senest i dag hadde vi en dum diskusjon og etter vi ble "venner igjen" sier han spøkefullt "ja, men hva skal jeg da gjøre med den ringen jeg har kjøpt til deg da?" Tidligere i uken er han i det romantiske hjørnet og sier "vet du NN, jeg gleder meg til at vi skal gifte oss og få unger" Vet vel at han egentlig bare tuller - men hvorfor gjør han sånt mot meg?? Også så nærme dagen vår, da Noen andre som har mannfolk som terger om slikt? Jeg har ikke snakket noe om det. Jeg er 24 og han er 28 år da.. kanskje klokken hans har begynt å tikke høyere
Gjest TS Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Hvordan vet du at han bare tuller? vel, jeg vet det vel ikke men det er en litt surrealistisk tanke og det er derfor enklere å skyve det over på "jeg vet han bare tuller fordi han kunne faktisk ha gjort noe sånt" Men seriøst, hvem tuller med sånt? *skrik*
Gjest Betty89 Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Hvordan vet du at han bare tuller? Sier det samme! Det kan godt hende han vil gifte seg alikvell
Gjest TS Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Huff, det er jo håpløst å diskutere dette... sorry hvis dette er en meningsløs tråd. Jeg måtte bare få det UT på et vis. Litt pinlig å si det til venner (eller han!) og så viser det seg at jeg bare fabler! Men kommenter gjerne. Jeg fikk en utrolig god-rar følelse inni meg i dag når jeg kom på alt som har hendt i det siste.
Bellatrix Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Ikke fortell det til venner før han faktisk har fridd.
Gjest TS Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Ikke fortell det til venner før han faktisk har fridd. Akkurat det er vel derfor jeg plager KG =)
Gjest Gjest_Optimisten_* Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Hehe, kjenner meg veldig godt igjen! Både jeg og kjæresten tuller med dette, og for oss har det den funksjonen at vi venner oss til tanken om at det faktisk går an. I tillegg kan man jo få en indikasjon på hva den andre ville svare hvis man spurte. Innimellom snakker vi seriøst og sier at det er for tidlig, men jeg elsker flørten som tulle-giftepraten gir! Man må jo ha litt spenning
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Hm. Kanskje det er det han gjør, bare venner seg til tanken på at det faktisk skal skje en gang (regner med det blir oss, ja). Han sier at han elsker meg flere ganger om dagen. Det gjorde han aldri før for noen måneder siden. Det er godt jeg kan si det her for å slippe å si det til andre. Jeg blir faktisk gal. Det er nok derfor han gjør det. For å gjøre meg gal, gal, gal.
Gjest TS Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Hm. Kanskje det er det han gjør, bare venner seg til tanken på at det faktisk skal skje en gang (regner med det blir oss, ja). Han sier at han elsker meg flere ganger om dagen. Det gjorde han aldri før for noen måneder siden. Det er godt jeg kan si det her for å slippe å si det til andre. Jeg blir faktisk gal. Det er nok derfor han gjør det. For å gjøre meg gal, gal, gal. hilsen TS
Gjest Grafica Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Så spennende, og så søtt! Kommentaren "vet du NN, jeg gleder meg til at vi skal gifte oss og få unger" hadde fått meg til å smelte helt selv om det ikke var oppløper til noe frieri. Det viser jo at mannen elsker deg! Elsker deg og vil dele livet sitt med deg! Synes mannen din virker skikkelig god, jeg. Også må du huske å si ifra om det skjer noe spennende på toårsdagen deres da... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå