HelloKjersti Skrevet 29. august 2008 #21 Skrevet 29. august 2008 Vi måtte opp på stolene en hel haug av ganger. Ofte rakk vi knapt å sette oss før de begynte igjen. Litt moro må gjestene få ha det. Det får være måte på hvor selvhøytidelige man skal være. Dere gifter dere, klart folk vil se dere kysse! Vi hadde noen småbrisne tanter på et av bordene som storkoset seg med klirringen sin, og det skapte generelt en ganske mye latter. Heller ikke foreldrene våre fikk slippe unna, her ble det klirret og trampet om hverandre. Bare uskyldig moro, herlighet... Men kipp av deg skoene som du har hæler på dem, da er det mye enklere å klatre opp og ned.
thumbalina Skrevet 29. august 2008 #22 Skrevet 29. august 2008 Vi måtte også opp et par ganger på stolene, men det gjorde da ingenting... halve moroa for gjestene er jo å se bruden stresse seg opp på stolen med høye heler....... tror kanskje de som syns dette er barnslig er litt redd for å drite seg ut??? eller?? jeg tok det ene beinet opp på stolen, og lot mannen hjelpe meg opp restn av veien.. var bare koslig det =) ellers så var det en ting jeg gruet meg til. og det var å treffe stolen i kirken.. med så mye skjørt så er det ikke lett å se ned hvor den lille stolen ble av.. men det gikk kjempefint! =) Hele dagen var helt fantastisk - og alt var bare moro! Selv for meg som er litt sjenert så var det bare gøy med oppmerksomhet denne dagen! =) og la de som vil tale tale, og resten kan gjøre noe annet.. jeg ville ikke holde tale - så jeg laget en power point presentasjon med det jeg ville si. og satt musikk til denne.. og dt ble en kjempesuksess! folk lo og gråt om hverandre... den eneste som ikke var fornøyd var min nevø på 3 år som syns det var for få bilder.. hehe.. =)
angara Skrevet 29. august 2008 #23 Skrevet 29. august 2008 Vi har avtalt å be toastmasteren si at i dette bryllupet vil den som klirrer på glasset være nødt til å utføre en oppgave - eventuelt fortelle en vits, eller noe annet. Vi synes ikke noe om denne klirre-tradisjonen. Andre må få gjøre det hvis de vil, bare vi slipper. Jeg dropper tale, fordi jeg vet det ville ødelagt dagen min, så nervøs blir jeg. Og Polonese dropper vi, fordi jeg synes det er litt flaut med slikt. Og i ens eget bryllup bør vel brudeparet få ha den luksus å velge bort det de ikke liker. Det eneste jeg har å grue meg til, er småting som: Blir det nok mat? Blir det nok drikke? Morer gjestene seg nok? Og andre typisk vertinne-ting.
Gjest Forlover Skrevet 29. august 2008 #24 Skrevet 29. august 2008 Dette har jeg ikke tenkt så mye over selv. Har vært i noen bryllup hvor brudeparet har måttet opp og kysse, har bare syntes at det var moro. Ellers ser og hører man jo nesten ingenting fra brudeparet under bryllupsmiddagen, de sitter jo bare der oppe og sier nesten ingenting. Jeg skjønner at noen ikke liker det. Er det ikke da bare å informere sine nærmeste om at man ikke ønsker dette? Si fra til foreldre, søsken, forlovere og toastmaster, så kan de informere videre. Man skal jo sørge for å være en god gjest og gi dem festen de vil ha og fortjener. :-) Jeg gruer meg skikkelig til at folk skal slå løs på glassene med skjeene sine sånn at vi må opp på stolene og kysse. det synes jeg er skikkelig fjollete, og jeg har nesten blitt pinlig berørt når jeg har vært i andres bryllup og folk har begynt med det der. Jeg vet at mannen gruer seg skikkelig til talen, og jeg synes nesten synd på han. føler det overskygger gleden over at han skal gifte seg nesten, iom at han snakker om det hver gang jeg nevner bryllupet :o
Honey Skrevet 29. august 2008 #25 Skrevet 29. august 2008 Jeg gruer meg egentlig mest til å betale hele greiene jeg. :klø: Pluss at jeg er så lettrørt og kommer til å grine av alt og ødelegge sminken.
Possibly Skrevet 29. august 2008 #26 Skrevet 29. august 2008 Jeg gruer meg skikkelig til at folk skal slå løs på glassene med skjeene sine sånn at vi må opp på stolene og kysse. det synes jeg er skikkelig fjollete, og jeg har nesten blitt pinlig berørt når jeg har vært i andres bryllup og folk har begynt med det der. Det var heldigvis ingen som slo på glassene i vårt bryllup. Jeg er enig i at det er litt teit.
LilleSiri Skrevet 29. august 2008 #27 Skrevet 29. august 2008 Gleder meg bare til ALT jeg altså Blir nok en kjempefin og romantisk dag :love: Selv om ingen av oss eier noe dansetalent, så Valsen kan jo bli morsom
msDelenn Skrevet 5. september 2008 #28 Skrevet 5. september 2008 Tror det verste som kan skje på bryllupsdagen, for meg, er nok at min eksmann står i kirken og inviterer seg selv til bryllup og fest (vi har et felles barn sammen). Litt mørk historie med han. Samt at jeg skal besvime og bli kvalm av nervøsitet! Begynne å svette...(av det å være nervøs igjen). Usj..blir helt stresset jeg:)
Gjest Gjest_sommerbrud_* Skrevet 5. september 2008 #29 Skrevet 5. september 2008 Jeg gleder og gruer meg til samme tingen: gå opp kirkegulvet. Og vite at alle sitter og studerer meg fra topp til tå, hår, sminke, kjolen, buketten ja hele sulamitten gruer jeg meg til men samtidig er jo det høydepunktet også, å se mannen sin stå der oppe og vente på meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå