Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2003 #1 Skrevet 4. juni 2003 På værvarslingen sa de det, men NÆÆÆIII Solen skinner og temperaturen stiger... Lykkelig bergenser.....
Gjest Mayamor Skrevet 4. juni 2003 #2 Skrevet 4. juni 2003 En myte med alt regnet i Bergen... Vi kan ha 50 dager med regn. Så kommer 2 dager med sol. Da har vi glemt de 50 dagene... Det er det som er så flott med oss bergensere... Selektiv hukommelse... Mayamor
Joplaya Skrevet 4. juni 2003 #5 Skrevet 4. juni 2003 Her og, i Sandnes, var det meldt regn. Vi har sittet i solen i flere timer i dag vi :D
MarianneE Skrevet 4. juni 2003 #7 Skrevet 4. juni 2003 Også her i sør-telemark vandrer vi rundt med solbriller og solkremen....
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2003 #8 Skrevet 4. juni 2003 Ja, det er sørgelilg at ikke værmeldingen slår til..... Sitter og i Bergen og svetter, bare synd jeg må være inne. Anbefaler alle å ta en tur i Nordnes sjøbad, var der i går da var det 25 grader i vannet( bassenget) og 17-18 grader i luften og lett dusk regn. Det mest fantastiske jeg har vært med på. Anbefales.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. juni 2003 #9 Skrevet 4. juni 2003 Ærlig talt, så kunne det godt regnet litt mer nå. Drittlei alt pollenet som flakser rundt og gjør den ellers så grå og pene bilen til en gul ostepop. Kan jo ikke gå ut med hvite klær på verandaen!
Noravind Skrevet 5. juni 2003 #10 Skrevet 5. juni 2003 I dag regner det i alle fall så det holder.....men kan leve lenge på dagen i går jeg :D
sommerglad Skrevet 5. juni 2003 #11 Skrevet 5. juni 2003 Ja så feil kan man ta Jaja,Deilig var det så lenge det varte.Idag ER det regn vær, men snart skinner solen igjen Og vi kan atter nyte den. Sommer er best.
Milo Minderbinder Skrevet 5. juni 2003 #13 Skrevet 5. juni 2003 Sol, ja... Men tulipanene er avblomstret! :-? Milo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå