Gå til innhold

Kata Beach Resort & Spa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Noen som noengang har bodd på kata beach resort & spa, kata beach, thailand ?

Jeg reiser dit i begynnelsen av august, og er nysgjerrig på hvordan andre har hatt det der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei:)

Noen som noengang har bodd på kata beach resort & spa, kata beach, thailand ?

Jeg reiser dit i begynnelsen av august, og er nysgjerrig på hvordan andre har hatt det der!

Jeg mente oktober

Skrevet

jeg bodde i den byen i sommer men ikke på det hotellet. men jeg gikk forbi det. så veldig fint ut. vakter utenfor som ikke slipper inn hvem som helst, rett ved stranden samtidig midt i sentrum... elefantfontener utenfor....

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det er et knallfint hotell med perfekt beliggenhet! rett på stranden og samtidig i sentrum. Det er et stort hotell, så kanskje ikke særlig personlig, men absolutt et av de beste hotellene ved Kata beach.

Skrevet

Jeg har bodd der og trivdes veldig godt. Det er rett ved stranden og kort vei til sentrum. Rommet vi hadde var veldig stort med godt klimaanlegg. De ansatte på hotellet er behjelpelige og hyggelige.

Synes du har valgt et bra hotell!

• 2 uker senere...
Skrevet

Supert hotell med veldig god service, og flott standard. Rett på stranda, med perfekt beliggenhet. Veldig bra - ingen grunn til at dere ikke skulle stortrives!

God tur!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jepp - bra hotell det! Har bodd der to ganger de siste to årene.

Eneste aberet er at det har nå blitt charter hotell også = mindre personlig pluss de tar betalt for solstoler osv på stranda.

Maten er ganske dyr (ja, ja, det er jo Thailand, så det er ikke dyrt-dyrt), men det er mange steder utfor hotellet som er vel så bra å spise på. Kan anbefale Nathalies over veien, og Kata BBQ som ligger ved stranden når en går bortover til venstre.

Kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...