Gå til innhold

Trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

En bekjent av oss som er konditor skal bake bryllupskaken vår, men hun jobber ikke som det lenger og har ingen kontakter i bransjen. Så jeg lurer på hvor jeg kan få tak i hjerteformet 3 etg kakestativ, eller evt store hjerteformede kakefat med bro i mellom??? noen son hvet???

Vi skal ha rødt og blått som fargetema, og jeg har tenkt å ha sjokkoladehjerter i disse fargene som pynt på bordet. Bare ett problem, det finnes ikke blå sjokkoladehjerter.... ikke mørkeblå i hvertfall. Så jeg tenkte at da får jeg pakke om noen røde, men hvor får jeg tak i blå folie????

Hadde vært suupert om noen hadde noen råd:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

En bekjent av oss som er konditor skal bake bryllupskaken vår, men hun jobber ikke som det lenger og har ingen kontakter i bransjen. Så jeg lurer på hvor jeg kan få tak i hjerteformet 3 etg kakestativ, eller evt store hjerteformede kakefat med bro i mellom??? noen son hvet???

Vi skal ha rødt og blått som fargetema, og jeg har tenkt å ha sjokkoladehjerter i disse fargene som pynt på bordet. Bare ett problem, det finnes ikke blå sjokkoladehjerter.... ikke mørkeblå i hvertfall. Så jeg tenkte at da får jeg pakke om noen røde, men hvor får jeg tak i blå folie????

Hadde vært suupert om noen hadde noen råd:D

Hei.

Har du forsøkt www.cacas.no ? Se på nettbutikken deres, de har hjerteformede kakestativ og former. www.bakeshop.no er også et alternativ.

Når det gjelder sjokoladehjertene finner jeg ikke blå noe sted, men hør i bokhandel og hobbybutikk el lignende for den blå folien ;)

Skrevet

Tror jeg har funnet stativ nå.

Men blå folie finner jeg ikke. Har søkt etter det på nett, og sjekka panduro.no de har i alle andre farger, men ikke blått :sukk:

Men jeg gir meg ikke så lett! finnes da drops/sjokolade pakket i blått papir, så det finnes jo.....

Skrevet
Tror jeg har funnet stativ nå.

Men blå folie finner jeg ikke. Har søkt etter det på nett, og sjekka panduro.no de har i alle andre farger, men ikke blått :sukk:

Men jeg gir meg ikke så lett! finnes da drops/sjokolade pakket i blått papir, så det finnes jo.....

Gå til bokhandleren, der tipper jeg du finner blå folie

Skrevet

Dere er jo bare fantastiske :klemmer:

Det er akkurat den fargen jeg var på jakt etter!!

tuuusen takk!

Skrevet

Hei

Bare ett lite OBS! :) Ingen av de på linkene fra Ebay sender til Norge. :)

Håper du finner noen andre som har, som sender worldwide. :)

Skrevet

Man kan alltids sende en privat mail til de på ebay og spørre om de ikke kan sende til Norge, det gjør ihvertfall jeg, og som regel så sier de ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...