Mosefruen Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Planlegger nytt bad. Av plasshensyn vurderer vi et hjørnebadekar, men ikke ett likesidet ett. Jeg leter og leter men finner få hjørnebadekar som har en side lengere enn den andre, og håper kansje noen av dere har sett noen eller har butikker å foreslå for å sjekke. Bor i Oslo. Vi har plass til 160x130 (eller noe som er mindre) På nett har jeg funnet dette: http://www.comfort.no/produkter/2223 som er 100x150 men det er altså det eneste... hjelp?
Mosefruen Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 tusen takk, det var da i allefall lite nok, kansje litt lite
Regndråpe Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg kan prøve å se litt mer, vet hvor frustrerende det er å ikke finne ting. Enig i at det var litt vel lite kanskje. Hva er de ideelle målene for dere da?
Mosefruen Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 Du er vel snill Regndråpe :D Ideellt mål er vel 150x130, men vi er egentlig åpne for både større og mindre. Sparmax var et bra tips fruenge, men det var bare boblebad der tror ikke jeg vil ha boblebad.. litt vrien av meg nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå