Jigva Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg skal kjøpe mobiltelefon nå. Jeg ønsker helst en skyve-telfon fra samsung. (samsung er det merket jeg har hatt best erfaring med) Jeg så litt på U600 og L760. Er det noen som har noen erfaringer, har hørt noe både positivt og negativt om noen av telefonene? Setter pris på hjelp om dere har noe i det hele tatt
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Jeg kjøpte nylig U600, så jeg kan jo skrive litt om hva jeg synes om den. Positivt: - Utrolig lekke! Uten tvil den peneste mobilen jeg har sett. - Virker solid bygget. Ikke noen slark, knirking eller løse deler. - God samtalelyd. Ikke så bra som på min Samsung D500, men mye bedre enn mange andre mobiler jeg har prøv. - Sylskarp skjerm. Her leverer Samsung som vanlig bra. - Veldig tynn og lett. - Innebygdt radio dersom man ønsker det. - Mye mobil for pengene. Negativt - Veldig tynn. Ja, jeg har også dette under positivt, men det at mobilen er så tynn gjør også at den sannsynligvis ikke vil tåle et eventuelt fall så godt. - "Speiloverflaten", eller hva man nå skal kalle det, på skjermen gjør at den nærmest er uleselig i sollys. Dette kan til en viss grad avhjelpes ved bruk av Sollysmodus. - Endel unødvendige tastetrykk for å få gjort ting. Jeg syntes jeg måtte trykke mye på min gamle Samsung D500, men det er ikke noe i mot hva man må gjøre her. - De berøringsfølsomme tastene kan være en smule irriterende. Den andre telefonen vet jeg ikke noe om, men du kan jo kikke litt på www.amobil.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå