Amanlis Skrevet 2. september 2008 #21 Del Skrevet 2. september 2008 Gratulerer - kjør pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 3. september 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 3. september 2008 Blir et eneste stor smil av denne tråden jeg Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
talin Skrevet 3. september 2008 #23 Del Skrevet 3. september 2008 Gratulerer, med lappen. Du skal få et godt råd på veien; retten din stopper ikke et vogntog i 80 kilometer i timen. Eller på godt norsk ikke stå på retten din fordi det er din rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 4. september 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 4. september 2008 Gratulerer, med lappen. Du skal få et godt råd på veien; retten din stopper ikke et vogntog i 80 kilometer i timen. Eller på godt norsk ikke stå på retten din fordi det er din rett. Tips mottatt! Snakker du av egen erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
talin Skrevet 4. september 2008 #25 Del Skrevet 4. september 2008 Tips mottatt! Snakker du av egen erfaring? Jeg bare konstaterer en trend jeg ser blant ferske sjåfører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. september 2008 #26 Del Skrevet 5. september 2008 Gratulerer så meget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 7. september 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg bare konstaterer en trend jeg ser blant ferske sjåfører. Åja, trodde det var dyrekjøpt erfaring fra egen tid som ferskis Jeg har fått låne masse bil siden jeg tok lappen og jeg kjører og kjører og kjører. HURRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 7. september 2008 #28 Del Skrevet 7. september 2008 Gratla med lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 28. september 2008 #29 Del Skrevet 28. september 2008 http://www.hint.no/leketoy/bilder/96.JPG Grattis! Bildet er endret i henhold til reglene. Marianne Admin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 28. september 2008 #30 Del Skrevet 28. september 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2008 #31 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer! Holder på med den nå jeg, men blir jo ikke 18 før i slutten av desember, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiwa Skrevet 6. oktober 2008 #32 Del Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer så mye med lappen. Det er en deilig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weleda Skrevet 8. oktober 2008 #33 Del Skrevet 8. oktober 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå