Gjest franky Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Vil ta opp et tema som er blitt tatt opp her før, nemlig fisting. Ikke bare vagina men også anal. Har både fått og gitt mange ganger. Hun jeg var gift med før ville ikke ha men ga meg gjerne analfist 2-4 ganger i uka. Siden tanken på og fiste selv var spennende og opphissende letet jeg på nettet en stund og fant ei dame som ville møte meg. Hun likte absolutt fisting å fikk multiorgasmer. Vi gjorde kun det og ikke noe annet! Dels fordi hun var veldig vid(fikk nesten inn 2 hender) men mest fordi jeg ikke tente på henne. De allr fleste damer sier æsj fysj osv når det gjelder fisting. Men når man treffer den rette er men kanskje åpen for å prøve ting man i utgangspunktet ikke har tenkt på tidligere. Jeg traff en ny dame etter å ha skilt meg og vi har vært sammen i noen år nå. Etter en liten stund betrodde jeg meg til hun at jeg likte å bli fistet bak. Hun synes det var litt rart men ville absolutt prøve, noe hun gjorde og har fortsatt med. De orgasmene jeg får ved å bli fistet bak er mye sterkere enn de jeg får ved utløsning!!! Hygiene er veldig viktig! Har aldri opplevd at hverken hunn eller min x har fått avføring på hånda! Etter en stund ville hun også ha fist, så etter å ha jobbet med saken en god stund klarte jeg og få hele hånda inn. Det er viktig å ta seg god tid og bruke masse glidemiddel!!! Hun får også sinnsyke multiorgasmer og spruter 3-4 ganger. Hun har takket meg for at jeg viste henne den siden av sex, hun sier at det er noe av det beste hun har opplevd! Hun er heller ikke vid etter fisting. Vi venter ca 15 min så er fitta trekt seg sammen igjen. Føelsen når du stikker pikken inn etter å ha vært der med hånda er ubeskrivelig god! Fitta er varm våt og skikkelig oppsvulmet! Det gir en helt fantastisk god opplevelse. Vill bare avslutningsvis oppfordre til å være seriøse når dere svarer og la være med å legge inn useriøse svar. Det kan hende noen synes det er perverst men vi nyter det begge to
Wildy Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Så flott for dere at dere har funnet fram til noe som dere begge liker og har så stor glede av!
Teriyaki Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Hmmm...Er vel ikke noe jeg ser for meg at jeg kommer til å gjøre, men det er jo bra for dere da. Jeg er storfornøyd med bare noen fingre eller pikken hans jeg!
Diablito Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Godt og se dere har funnet noe dere begge nyter ja:) Skulle ønske jeg fant meg ei slik dame jeg også... som blandt annet delte disse interessene med meg c",)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå