Tidemand Skrevet 31. august 2008 #61 Skrevet 31. august 2008 Akkurat den kom kanskje litt galt ut, Tidemand. Det var satt på spissen, og slett ikke ment helt seriøst. Men at endel av dere menn som henger her på KG, og spesielt de som henger fast i kvinnelige brukeres dagbøker er en tanke....spesielle, det står jeg for. Jeg forstår ikke helt hva dere har å hente der, og hadde mannen min hatt den tonen mange av dere har med damene i dagbøkene her, hadde jeg faktisk lurt på om jeg hadde hatt grunn til bekymring i forhold til intensjonene hans. Dama mi er selv bruker av forumet, og er fult klar over hvordan jeg kan flørte med jentene i dagbøker, og andre tråder. Detter er også noe jeg gjør til vanlig også, Jeg liker og flørte, jeg kan nesten si at jeg flørter med alt på to bein. Jeg har altid flørtet, og kommer altid til og gjøre det... Det beste med det hele er at samboeren er klar over alt dette, og stoler på meg såpass at hun vet jeg ikke mener det seriøst, eller vil dra det lenger enn kun flørtingen
Nienna Skrevet 31. august 2008 #62 Skrevet 31. august 2008 Også POFF, kom samboeren til Tidemand inn i tråden, og kan fortelle at han ikke skryter på seg mer enn det som sant er. Han får flørte fritt så mye han vil, så lenge han ikke drar det lengre, hvor er problemet?
Gjest Lommerusk Skrevet 31. august 2008 #63 Skrevet 31. august 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå