Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hva trenger jeg for å installere en vaskemaskin på badet mitt? Bor i en liten hybelleilighet, men en klesvask (uten tørk) koster 20 kr her i blokka, og likevel er maskinene konstant opptatt, så har lyst til å bare skaffe meg min egen, og heler leve med ekstra strømutgifter. Har sett på denne: Hvis ikke, jeg har jo et veldig lite bad, hva med denne? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=77417. Eller en mikrobølgeovn...men jeg har jo mye mer bruk for vaskemaskin enn noen av de tingene.
Mosefruen Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Du trenger en vaskemaskin, og plass på badet eller kjøkken. Så trenger du en kran du kan koble vannet på, og en vask eller annen type avløp å sende det "brukte" vannet i. Pass nå endelig på at alt utvannet kan komme seg rett ut. Det kan fort bli oversvømmelse om dette ikke gjøres trygt, og _det_ er dyrt...
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Du trenger en vaskemaskin, og plass på badet eller kjøkken. Så trenger du en kran du kan koble vannet på, og en vask eller annen type avløp å sende det "brukte" vannet i. Pass nå endelig på at alt utvannet kan komme seg rett ut. Det kan fort bli oversvømmelse om dette ikke gjøres trygt, og _det_ er dyrt... Takk! Vil den vanlige vaskeservanten på kjøkkenet duge?
Gjest gjestovich Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 ja, du kobler den på utløpet, på røret under vasken. Det gjøres på samme måte som oppvaskmaskin, så ta en titt under vasken hvis du har det, så ser du det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå