Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige helg ble jeg veldig full og klarte å avtale med en fyr at vi skulle treffes å være venner med frynsegoder. Han er veldig kjekk og virker så langt som en grei fyr og ingen av oss har lyst på noe forhold nå. jeg har ikke hatt sex med han enda, men skal møte han denne helgen. Men jeg har psoriasis og den er ganske ille nå så har ikke veldig lyst å måtte bekymre meg for dette. fortalte ham at jeg har det men han vet jo ikke hvor mye jeg har da. Så jeg tror jeg bare skal droppe hele greien. ONS er ikke noe for meg og jeg kjenner jo ikke denne fyren, men er jo kjipt å gå fra et forhold der man er vant til å få sex når man vil til ingenting. Men det er vel det beste å bare legge det på hyllen og vente med dette til jeg er bedre?

Videoannonse
Annonse
Gjest missLady
Skrevet

Jeg har også Pso, og sliter litt med det når det kommer til gutter! Altså om du har sagt det, og han ikke har noe imot det, kjør på da!! Jeg lå med en fyr for en tid tilbake uten å si noe, hadde ikke et stort utbrudd, men nok til at det syntes, han sa ingenting, og i ettertid ønsket han å møte meg igjen!

Har snakket med mange gutter om det og svaret jeg fikk var at de driter ii det, de ser på andre ting..

Så jeg mener, kjør på!! :)

Skrevet

Men det er ganske ille nå så om jeg ikke hadde s¨å mye hadde jeg ikke brydd meg. Er redd han skal synes det er ekkelt, for jeg syns det er ekkelt selv :S

Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet

Uhyre få gutter som bryr seg om slikt. Hvis du har 1% mot deg, hvorfor ikke gå for det?

Kos deg du!! Ikke tenk over det.. :)

Hilsen mann

Gjest missLady
Skrevet

Men begynte å tenke på en ting, du sier at du sa det til han.. Pleier du å gjøre dette til vanlig?? Har tenkt endel på dette, om det er noe jeg burde si til de, eller la de oppdage det selv? For å si det slikt:p

Litt utenom tema dette da:p :fnise:

Skrevet

Jeg tenker en del på det ja, men pleier ikke akkurat å ha sex med ukjente da så trenger ikke si det så ofte :gjeiper:

Men syns det er greit å bare være ærlig så ingen får seg noen overraskelser. Men er så lei av å måtte bekymre meg over psoriasisen og hva andre mener. Vil egentlig bare gi f nå for er så alt for slitsomt. hvis jeg ikke gjør en stor greie ut av det, gjør ikke andre det heller. eller?

Gjest missLady
Skrevet

Jeg vet, er drit lei av det selv!! Slitsomt!!! men er ofte redd for reaksjonen til folk... Nå har ikke jeg mye da, men for min del er det MYE!! fordi jeg tenker så mye på det.. og er drittlei det.. Og har ikke så lyst å si det heller, for da er det fort gjort å søke opp bilder på google, og de bildene der er ille... Så har aldri funnet ut om det er en ting jeg skal si eller ikke :sjenert::tristbla:

Skrevet

jeg har det skikkelig ille nå. da mener jeg virkelig ille. mest på magen og beina og det går så voldsomt ut over selvtilliten. Utrolig mye tid man bruker for å bekymre seg over det. Men jeg har merket at det er veldig få menn som bryr seg noe særlig. De har ihvertfall aldri gitt utrykk for det. Men jeg er så redd for å bli husket som hun jenten med alt det ekle utslettet på kroppen :S

Har begynt på lysbehandling og blitt flinkere til å bruke salver og fuktighetskrem så skal nok få orden på ting snart håper jeg. Vil gjerne høre fra flere menn om hva de syns, var kjekt å høre at ikke så mange bryr seg. En ting er når man er kjærester,da bryr man seg ikke om sånt, men når det bare er fysisk spiller jo slike ting litt større rolle.

Skrevet (endret)

Hei på begge to!

Det etterlyses svar fra menn- det kan jeg ikke hjelpe med, men pso har jeg min erfaring med.

Jeg er periodevis veldig- veldig dårlig (type sykehusinnleggelse/ behandlingsreise)- med ca 70% av kroppen dekket av PSO- Guttat.

Vil bare sende en liten trøst; Jeg har enda tilgode å møte noen som reagerer negativt på huden min. Og ironisk nok; jeg er på mitt verste når jeg er forelska!!

Endret av Reveal
Skrevet

Hei Nima!

Det er trist å høre at du har komplekser i forhold til din 100% uforskyldte lidelse. Selv slet jeg med kviser i ansiktet i flere år, så jeg vet det meste om hvordan tilsynelatende bagatellmessige hudproblemer kan senke selvtilliten til et rimelig jordnært nivå. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal trøste deg, men som en debattant påpekte, er det lite sannsynlig at han vil reagere negativt på dette. Vi har alle våre skavanker (foruten hun jeg ble dumpa av nylig), så dersom du kjører på og har sex med denne fyren, så vil du kanskje få det endelige bevis du trenger for at du er deilig nok for denne flotte fyren. Når det er overstått tror jeg at dine bekymringer raskt slipper taket i hverdagen din :)

Skrevet

Det var kjekt og høre,men også trist da at du er så plaget. Men bra flesteparten ikke tenker på det og ikke bryr seg :)

Gjest Husbonden
Skrevet

Litt rar tråd dette her - og for meg er vel heller spørsmålet om "fucking good friends" den viktigste problemstillingen enn psoriasis.

Tenkte bare å henge meg på med min erfaring og som ikke gjelder akkurat det, men nesten.

Jeg er gift med en nydelig jente og hun har atopisk eksem så det holder med sykehusinneleggelser innimellom. At hun har slik eksem visste jeg da vi ble kjærester og for meg har hun vært like god hele tiden - og vi giftet oss for straks 25 år siden. Det er ikke eksemen som i såfall har vært vårt problem i alle de årene..........

Skrevet

Det var kjekt og høre,men også trist da at du er så plaget. Men bra flesteparten ikke tenker på det og ikke bryr seg :)

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, det er min erfaring. Folk legger jo merke til det, men legger ikke videre vekt på skavanken etter at de er blitt obs på den. Vi mennesker er så redd for hva andre skal synes om oss, at slike ting blir en helt unødvendig byrde i livene våre.

Det blir litt som etter ei skikkelig fyllekule. Du får fylleangst nettopp fordi du tror andre tror at du må være verdens største idiot. I virkeligheten sitter folk hjemme og bekymrer seg for egen atferd, og det endelige resultatet blir at alle som var ute sitter hjemme og sturer uten grunn. Er ikke dette litt av et paradoks?

Gjest missLady
Skrevet

Utrolig godt å høre at folk ikke bryr seg om det!! Lett å si man ikke skal bry seg, men vanskelig å faktisk klare å ikke bry seg..

Skrevet

Det forstår jeg, men så fort du facer din frykt tror jeg som sagt at du kommer ut av det negative tankemønsteret ditt! Jeg er sikker på at du får deg mange deilige knull med denne fyren i nær framtid :)

Skrevet

jaja, da går jeg ut idag så får vi se hva som skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...