Gå til innhold

er det noe håp for oss ?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_dame-80_*
Skrevet

Ville bare lufte noen tanker å spørre dere der ute hva dere syns jeg skal gjøre :) Jeg og min x har vært sammen i 1 år det er nå slutt mellom oss ca.2måned siden. Vi har veldig god komunikasjon når vi først tar konatkt eks. gjennom messenger.Har også pratet par ganger på tlf. angående ting han skulle ordne for meg.Føler at han vil holde kontakten men tør liksom ikke å ta førstesteget for å si det.Så jeg lurer nå på om jeg skal fortelle han hva jeg føler og ta av den sterke maska eller holde ut til han åpner for emne om det noen gang han skulle gjære det?????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet

Utdyp gjerne litt med hvorfor det ble slutt. Du trenger ikke nødvendigvis legge ut om følelsene dine men du kan prøve å gå litt forsiktig frem med å gjøre noe felles sammen. Anbefaler å holde igjen med sex til dere er sammen igjen.. Vit hvor dere står.

Du må våge litt for å få.. men vær forberedt på steken om du er med på leken :)

Ikke ta det for gitt fremover at ting skal falle på plass.

Lykke til håper dere finner tonen igjen om det er det du ønsker

Gjest Gjest_dame-80_*
Skrevet
Utdyp gjerne litt med hvorfor det ble slutt. Du trenger ikke nødvendigvis legge ut om følelsene dine men du kan prøve å gå litt forsiktig frem med å gjøre noe felles sammen. Anbefaler å holde igjen med sex til dere er sammen igjen.. Vit hvor dere står.

Du må våge litt for å få.. men vær forberedt på steken om du er med på leken :)

Ikke ta det for gitt fremover at ting skal falle på plass.

Lykke til håper dere finner tonen igjen om det er det du ønsker

Det ble slutt pga at han visste ikke hva han følte lenger, trengte å finne ut av ting for seg selv.Finne seg selv.osv sånn bullshit *ler* jeg skjønner meg ikke på sånt. Han ville ha ett lengre pause men jeg sa enten eller.Men det var han som gjorde set slutt så jeg hadde ikke noe valg selvom han mener vi ble enige om dette.Men han er veldig nysjerrig på hvordan det går ,hva je driver også andre ting som vi paretet om da vi var sammen.Så jeg vet ikke hva jeg skal tro ,er han forsatt intressert eller skal jeg bare gå videre ???

Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet

Han virker ikke ferdig med deg. Høres ut som han ønsker tid for seg selv men fortsatt ikke gi helt slipp på deg. Det mest fornuftige i mitt hode om jeg var i din situasjon er å holde seg unna å bruke tid på venner og annet. La det ligge, men velg selv hvor lenge du "venter". Om du velger å vente på han trenger du ikke å gå rundt å tenke på han, savne han. Men du kan være åpen for å gjøre noe sammen igjen når tiden er rett, kanskje også finne tilbake til hverandre.

Hold deg litt unna, bruk tid, og la han få savne deg

Skrevet

Ikke noe nytt at sommeren er en fristende tid å være singel. Nå er det høst, sommeren ble kanskje ikke det han trodde og nå sonderer han terrenget mht deg,synser jeg.....

Skrevet (endret)

Mange fungerer veldig bra som venner, men ikke fullt så godt som kjærester. kanskje det er dette som tross alt er det beste for dere to?

Endret av Gaia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...