Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Jeg har nettopp handlet noen prøver fra purelux.com Når jeg kom til kassen, sto det et valg om å bruke paypal og siden alle sier det er så mye tryggere så valgte jeg det. Men problemet er, jeg har en paypal-konto som jeg har brukt èn gang før, men da i forbindelse med ebay og jeg husker ikke hva jeg gjorde for å få transaksjonen igjennom, husker bare at det var veldig enkelt. Men nå, når jeg skal handle gjennom paypal på en helt vanlig nettbutikk, så aner jeg rett og slett ikek hvordan jeg skal få overført pengene til paypal-kontoen..? Når jeg logger meg inn på paypal sine sider, ser det neste ut som om alt er i orden og at jeg har betalt. Men jeg har ikke gjort noe selv, sånn med nettbank og sånn, så jeg lurer rett og slett på om de trekker deg automatisk fra de kredittkortet man tidligere har oppgitt?
pittie Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 De trekker rett fra kortet du har oppgitt ja. Etter du har trykt godkjenn på det beløpet du skal betale selvfølgelig.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Takk for svar:) Men hvor gjør jeg det, trykke godkjenne altså? Har ikke gjort noe slikt på paypal sine sider, men det er kanskje nok å godkjenne betalingen på purelux.com sine sider i dèt jeg trykker betal med paypal og sånn? Er helt grønn når det gjelder paypal altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå