Gjest "Eleven" Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Ok. Det har seg nå slik at jeg endelig skal lære meg å kjøre! Jeg er 21, og har så smått begynt med kjøretimer på egenhånd med kjæresten min på 26 som lærer. Vi kan vel begynne med at før kjæresten min og jeg ble sammen, så ble jeg kjent med han og kompisen hans. Jeg fant fort tonen med typen min, men var jo også hyggelig mot kompisen, som tydeligvis likte meg mer enn bare som venn. Dette fikk typen min greie på, så han har i hele forholdet vært småsjalu ovenfor denne kompisen og meg når vi snakker sammen, selvom det ikke er noe der, ikke fra hans side heller lenger. Greia er at typen min ikke er noe særlig flink til å lære meg bil. Jeg lærer, men jeg forstår ikke så mye. Og her en dag skulle kompisen hans plukke meg opp, så skulle vi dra til typen min sammen. Da spurte han åssen det gikk med kjøringen, og om jeg ikke villle kjøre? Jo, jeg kunne jo prøve selvom jeg var nervøs med ny lærer. og det gikk MYE BEDRE enn med typen. Han forklarte meg ting på en annen måte, og jeg forstod og ahr blitt mye flinkere bare på en tur. Typen min ble litt irritert når han så jeg kom kjørende, men spurte ikke noe om det. MEn nå... Nå vil jeg ikke kjøre med typen mer, for jeg føler meg bare dårlig. Jeg vil kjøre med kompisen, som var så flink! Men jeg vil ikke såre typen min med å si at kompisen er bedre enn han:S Eller skal jeg bare si det? :/
Gjest Betty89 Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Nei det skal du ikke si. Det bør du gjallefall ikke. Å du kan bare glemme å øvelsekjøre med denne kompissen din. Her må du respektere kjæresten din. Skaff deg heller en proff kjørelærer!
Gjest Gjest_champ5_* Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Helt enig i det Betty sier her! Skal du respektere kjæresten din holder du deg unna andre menn som er interessert i deg.
Gjest Betty89 Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Helt enig i det Betty sier her! Skal du respektere kjæresten din holder du deg unna andre menn som er interessert i deg.
Gjest Eleven Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Om dere hadde lest nøye, hadde dere sett at han IKKE er interessert i meg. Han har til og med ny dame. Men typen min er fortsatt litt småsjalu (han er til vanlig veldig sjalu).. Og jeg vil respektere typen min, men jeg har ikke råd til noen ordentlig lærer, og jeg har INGEN ande til å kjøre med meg av forskjellige grunner.. så jeg er litt lost:(
Gjest Betty89 Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Om dere hadde lest nøye, hadde dere sett at han IKKE er interessert i meg. Han har til og med ny dame. Men typen min er fortsatt litt småsjalu (han er til vanlig veldig sjalu).. Og jeg vil respektere typen min, men jeg har ikke råd til noen ordentlig lærer, og jeg har INGEN ande til å kjøre med meg av forskjellige grunner.. så jeg er litt lost:( Hmm...vell du kan vel spørre typen din da! Så får du hinte at han var god å forklare osv... Men du må regne med han blir sur og kommer til å være imot dette. Du må også tenke på at kompissen din sin kjæreste helt sikkert ikke kommer til å bli særlig glad viss dere øvelseskjører sammen. Han har tross alt vært intressert i deg, og nye gamle følelser kan oppstå. Lykke til
Gjest Gjest_champ5_* Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Da begynner jeg å lure på om ikke du er interessert i han ? Selv om han sier og viser at han ikke lengre er interessert i deg, var det ikke slik før! Du får finne ut om du vil sette billig bilkjøring foran typen din eller ei. Har full forståelse for at typen din er sjalu. For å sette det på spissen så kjører ikke jeg bil sammen med min x mens jeg er sammen med kjæresten min som ville følt det virker feil. PÅ SPISSEN vel å merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå