Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forelska.. for første gang på mange år. Har truffet den herlige fyren, som også liker meg like godt.. .

Problemet mitt ligger i at jeg er 32 år, jeg ser mye yngre ut, og han er 22... Han virker eldre, og sier selv at alder er bare et tall.. Men jeg kjenner at jeg sliter litt med dette. Det er det eneste som får meg til å holde igjen...

Er dette greit? Ikke greit? Hva synes dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du vært gutten, hadde ingen blunka engang.

Men siden du er kvinne, så funker nok ikke det der.

Lenge leve likestilling.

Skrevet

For min del hadde det vært uaktuelt å involvere meg med en som er såpass ung, av mange grunner. Men, det er ikke dèt du lurer på, skjønner jeg.

Om du kjenner at dette kan være noe mer enn en flørt synes jeg du bør fortsette å møte ham, for å finne ut av dere to. Men, vær forberedt på å få pepper, masse pepper. Har venner som har partner som er en god del yngre, jeg skjønner at de aller fleste mener seg berettiget til å komme med synspunkter på akkurat dèt. Hvordan går vennene dere overens? Kan du tenke deg å tilbringe tid sammen med hans kompiser, og vice versa? Er dere på noenlunde samme sted ift hvordan dere ser for dere de neste åra? Tenker på jobb, utdanning, familie. Du sier det bare er alderen som holder deg tilbake. Om kjemien mellom dere er så god at det er ditt eneste ankepunkt, synes jeg absolutt du bør kjøre på!

Hold oss oppdatert, à ;)

Skrevet

Så lenge dere to er på bølgelengde, så ikke bry deg om hva andre syns, eller hva du er redd for at andre skal synes :)

Kos deg med kjæresten din!

Skrevet

Uff, jeg har litt samme problemet. Jeg er 26, han er 20... Hadde jeg vært 36 og han 30 så hadde det vært litt lettere, men når han bare er 20 er han fremdeles ung og "uferdig".

Og så er det jo det at jeg er litt redd for alle kommentarene og øyenbrynene.. Da jeg var 20 var jeg sammen med en fyr som var 26. Akkurat samme aldersforskjellen, men da var det helt greit siden det var jenten som var yngst. Men nå er det plutselig gamle grisedamen som er på barnerov. :nei:

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Snodig hvordan samfunnets 'godkjennelse' av aldersforskjell er avhengig av kjønnet til den som er eldst.

Kjør på sier jeg, så lenge det føles rett :) Dama mi er 10 år eldre enn meg, men får alltid kommentarer om at jeg ser eldst ut - dette uten å røpe alder på forhånd.

Gjest Bittelura
Skrevet

Exn min var 8 1/2 år yngre ;) kjør på..det er slik det skal være..Vi kvinner er mest virile når vi er eldre og menn når de er i 20 årene...På tide at trenden snur..vi lever jo også lengst så ikke bry deg om hva andre mener..10 år den andre veien er perfekt;))) kos dere;)) de som sier noe annet er sjalu!

Skrevet

Jeg har alltid falt for eldre mannfolk jeg.. Men no er jeg litt i samme situasjon som deg, men ellom oss er det bare 2 år då.. Men han er 20 og jeg er 22. Føler liksom at samfunnet ser ned på oss hvis det blir noe mer enn vennskap mellom oss.. For normer og uskrevne regler i dette landet er at jenter skal ikke være med yngre gutter..

Men mitt råd til deg er at dere snakker om det og blir enige sammen om hva dere vil. Men vær forberedt på spørsmål og litt mobbing.. :) Men tror nok det er verd det..

Skrevet

Hva med en gutt på 18 og ei jente på 22? Hehe :lur:

Gjest Monic_24
Skrevet

10 år +/- er jo ingenting!:) Uansett vei:)

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Takk for svar. Det er nok i mitt hode at det føles rart. Vi har det fantastisk på alle måter. Dette er helt i begynnerfasen. Jeg svever langt oppe i himmelen. Jeg har truffet mange etter at jeg sist ble singel, mange flotte mennesker, som har vært omkring min egen alder, eller yngre enn meg (maks 4 år). Men det lille ekstra har alltid manglet.

Så kommer han da.. 22 år. 10 år yngre enn meg. Sjarmerer meg totalt på alle måter. Er fantastisk god i senga. Har verdier og egenskaper jeg kan identifisere meg med. Det er helt merkelig. Men godt.

Hmmm ... :sengekos:

:sjenert:

Skrevet

Du er ikke alene... ;) 26 og snart 20... Og samme greia vet du, hadde man vært over tredve så hadde ikke tankegangen om et problem oppstått en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...