Gå til innhold

Litt usikker..

Anbefalte innlegg

Gjest -utlogget nå-
Skrevet

Greit, jeg har brutt etpar regler. Jeg har lest meldingene til min kjære på mobilen, eller dvs ikke lest men hvert fall bladd i gjennom. Han hadde sider opp og sider ned med meldinger fra forskjellige jenter. 2 av jentene jeg husker best er eksen hans og en jente som han kalte "xxxxx magaluf" han var i magaluf med en guttegjeng i sommer. Så han har tydeligvis i hvert fall truffet 1 jente der nede som han fortsatt sender meldinger med. Noe jeg syns er litt rart selv om jeg ikke så hva som sto... men man utveklser ikke nummere med hvem som helst på ferie, og holder i hvert fall ikke kontakten med hvem som helst så lenge etter vel..

Dette fikk meg til å få litt vondt i magen over hele situasjonen så jeg kunne ikke holde meg med å sjekke både nettbyen og facebooken hans. Der hadde han også meldinger fra masse jenter, men jeg så også at han hadde kontaktet i hvert fall en jente ved å skrive noe lignende "Du er kanskje ikke så interessert i meg, men jeg synes du var veldig søt" hun skrev tilbake at han hadde rett men takk for det.

Ellers kaller han venninner han snakker med på facebook for ting som "frekken" "søta" "cutiepants" osv.. Og en samtale med en venninne var litt verre enn andre der han skrev at han så frem til å være med henne igjen og var veldig henne hele tiden.

Jeg har vært utro mot han en gang for 1 år siden, og det ble slutt mellom oss pga han aldri tilga det. Men vi er nå sammen igjen og jeg reagerte veldig på dette jeg har funnet ut. Reagerer først og fremst fordi vi har det så bra som vi har det nå. Han kan ikke få sagt nok hvor glad han er i meg og hvor lyst han har på bare meg og ingen andre. Så jeg synes dette er så rart! Alikevel trenger det jo ikke være noe alvorlig, annet enn at han faktisk bare trenger bekreftelse fra andre. Dere vet jo den berømte såkalte "bekreftelsen" mange av oss trenger når man er i et forhold. Hvor man kan uskyldig flørte litt med andre uten at man ville gjort noe som helst galt sånn sett..

Trenger andre sine synspunkter på dette. Hvordan ville dere reagert? Og hva ville dere gjort? Jeg kan ikke si dette til han heller, ettersom han da får vite at jeg hadde snokt på både tlf, mail, facebook og det som er..

Hjelp meg litt dere!

Jente på 19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det om min kjæreste flørta slik med andre jenter.

Om det er bekreftelse han trenger så burde han trenge det fra deg, ikke fra andre jenter.

Er mye som skurrer i mine ører når jeg leser det du skrev.

hva jeg ville gjort.. jeg vet ikke helt. Sannsynligvis nevnt hva jeg så på mobilen hans, men det blir jo vanskelig om du ikke vil innrømme at du så noe.

Det du så på facebook kan du jo spørre om for facebook er jo åpen for alle. Så sant det var noe som er åpent du så da.

Gjest -utolgget nå- ts
Skrevet

Ja det er sant.. Jeg logget inn på både nettby og facebooken hans. Det jeg så var i innboksen og ikke åpent for alle. Takk for svar!

Gjest Betty89
Skrevet

Dette hadde jeg ikke tolerert! Han burde kutte ut kontakten med dem. Er det noen han skal flørte med, er det deg!

Si det rett ut til han " Kan du fortelle meg hvorfor du har kontakt med så mange jenter bak ryggen min? Er du intressert i dem eller?". Hvis nei sier du:" Ok, så slutt å prat slik med dem da, ellers er det ut". :sinna:

Hehe jeg er så brutal ;)

Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet

Hei på deg :)

Hans oppførsel er dårlig oppførsel og burde ikke tolereres. Synes denne situasjonen tyder på en typisk oppførsel hos gutta der han føler en slags hevn etter du var utro. Jeg skal ikke si det for sikkert men det var det første som slo meg!

Du burde ta det opp med kjæresten din, og her må du være hard. Han vil mest sannsynlig bli forbanna for at du har lest bak hans rygg. Men det er bedre å få det luftet enn å la det ligge.

Skrevet (endret)

Kanskje det er en uskyldig flørt, kanskje ikke. Det får du uansett ikke vite før du spør (eller snoker mer). For å være helt ærlig, så synes jeg det er verre å være utro og snike i mobil og nettsamfunn osv, enn å kalle jenter for søta, osv.

PS: Hvorfor sjekket du mobilen hans til å begynne med? Hadde du mistanke om at noe var på gang?

Endret av Jade
Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet

Jeg er enig i deg Jade men jeg regner med at utroskapet hennes er lagt bak. Og snokingen må frem i dagens lys for at de skal løse tvisten. Sum i sum har nok henne laget styggere sår i kjærligheten, men de må pleies på et eller annet vis skal den leve

Skrevet

Synes denne flørtingen du beskriver er ganske kvalmende. Ikke akseptabelt i et forhold i det hele tatt. Jeg ville ikke orket å ha en sånn type, ville nok mistet respekten for han og troen på at forholdet vårt var noe spesielt. Jeg ville bare gjort det slutt med en kort forklaring, og ikke giddet å høre på unnskyldninger eller bortforklaringer. Oppførselen er uansett uakseptabel. Han virker som en umoden type som vil ha i pose og sekk. Selv om han kanskje ikke har gått noe lenger enn verbal flørting, så er denne ille nok i seg selv. Håper du innser det.

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Tror du skal vente å se litt flere meninger fra andre.. En slik avgjørelse er faktisk ganske vanskelig å ta selv. Jeg kan desverre ikke hjelpe :/

Gjest Monic_24
Skrevet
Greit, jeg har brutt etpar regler. Jeg har lest meldingene til min kjære på mobilen, eller dvs ikke lest men hvert fall bladd i gjennom. Han hadde sider opp og sider ned med meldinger fra forskjellige jenter. 2 av jentene jeg husker best er eksen hans og en jente som han kalte "xxxxx magaluf" han var i magaluf med en guttegjeng i sommer. Så han har tydeligvis i hvert fall truffet 1 jente der nede som han fortsatt sender meldinger med. Noe jeg syns er litt rart selv om jeg ikke så hva som sto... men man utveklser ikke nummere med hvem som helst på ferie, og holder i hvert fall ikke kontakten med hvem som helst så lenge etter vel..

Dette fikk meg til å få litt vondt i magen over hele situasjonen så jeg kunne ikke holde meg med å sjekke både nettbyen og facebooken hans. Der hadde han også meldinger fra masse jenter, men jeg så også at han hadde kontaktet i hvert fall en jente ved å skrive noe lignende "Du er kanskje ikke så interessert i meg, men jeg synes du var veldig søt" hun skrev tilbake at han hadde rett men takk for det.

Ellers kaller han venninner han snakker med på facebook for ting som "frekken" "søta" "cutiepants" osv.. Og en samtale med en venninne var litt verre enn andre der han skrev at han så frem til å være med henne igjen og var veldig henne hele tiden.

Jeg har vært utro mot han en gang for 1 år siden, og det ble slutt mellom oss pga han aldri tilga det. Men vi er nå sammen igjen og jeg reagerte veldig på dette jeg har funnet ut. Reagerer først og fremst fordi vi har det så bra som vi har det nå. Han kan ikke få sagt nok hvor glad han er i meg og hvor lyst han har på bare meg og ingen andre. Så jeg synes dette er så rart! Alikevel trenger det jo ikke være noe alvorlig, annet enn at han faktisk bare trenger bekreftelse fra andre. Dere vet jo den berømte såkalte "bekreftelsen" mange av oss trenger når man er i et forhold. Hvor man kan uskyldig flørte litt med andre uten at man ville gjort noe som helst galt sånn sett..

Trenger andre sine synspunkter på dette. Hvordan ville dere reagert? Og hva ville dere gjort? Jeg kan ikke si dette til han heller, ettersom han da får vite at jeg hadde snokt på både tlf, mail, facebook og det som er..

Hjelp meg litt dere!

Jente på 19

Stakkars deg!! Jeg har snokt på mobilen til 2 av x'ene mine (KLARTE bare ikke å la vær!!!), begge gangene fant jeg ut at de ikke lenger lå under katogorien "ikke typen til å være utro" som jeg så naivt sa fra før av.. Kjenner meg så godt igjen det du skriver.

Jeg lagde begge gangene et leven uten like, men klarte ikke å gjøre det slutt. I ettertid har jeg faktisk angret på at jeg ikke bare gjorde det slutt med en gang, for det var ingen bra forhold... Det var min erfaring...

Lykke lykke til!!

Skrevet

Jeg vet at dette kan virke brutalt, men jeg velger å svare deg helt ærlig ut ifra min overbevisning; Både hans og din oppførsel vitner om at dere ikke har den tilliten og respekten for hverandre som et godt og likeverdig forhold krever. Sånn det er nå bør dere rett og slett ikke være kjærester.

I et forhold som er liv laga skal man ikke føle at man har grunn til å snoke i kjærestens sms'er og Facebookside. Langt mindre skal man virkelig gjøre det.

Skrevet

Jeg vet så innmari godt hvor vondt det er å mistenke kjæresten for å være utro.!! Hadde et forhold i 3 år, hvor jeg hele tiden var usikker. Forholdet ble avsluttet ved at jeg tok han på fersken.! Det trenger jo selfølgelig ikke skje eller være tilfelle her... kan jo godt hende han ikke er utro! MEn det som er vondt er å gå å lure! Tilslutt ble jeg gal.. jeg ble rene detektiven.. og det å sjekke mobilen og mailen hans.. ble jeg jo bare avhengig av.. måtte bare sjekke, ellers fikk jeg ikke sove eller gjort noe som helst!!

Jeg syns du skal si til han at du sjekket mobilen hans.. Ta en hvit løgn, si at du trengte et nummer som han hadde på mobilen.. et taxi nummer eller til en venn, eller du hadde lyst å se på bildene hans.. men så fant du noe mer! Si hva du fant og at dette gjør det utrolig usikker! Uansett hvordan du sier fra.. så måå du si fra til han! Du kan ikke gå å lure sånn... det gjør bare vondt!

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor noen, verken jenter eller gutter, holder seg med en kjæreste dere ikke stoler på?

Hadde kjæresten min vært typen jeg måtte spionere på for å forsikre meg om at han ikke har noen på si, eller driver og flørter med andre jenter, hadde jeg heller aldri vært sammen med han.

Da spør jeg da TS: hvis du ikke stoler på kjæresten din, hvorfor er du sammen med han? Tillit er da virkelig en av grunnpilarene i ethvert godt forhold. Er han ikke utro, men allikevel ikke klarer å oppføre seg slik at du stoler på han, er det uansett ikke godt for deg.

Kanskje er det fordi du er usikker på deg selv - da hjelper det ikke hvor god kjæresten din egentlig er, du må bli trygg på deg selv før du virkelig kan oppleve hva det å ha kjæreste egentlig bør være. Det å spionere på en kjæreste er en uting uansett hva dine grunner er. Klarer du ikke stole på kjæresten din, av alle mennesker, bør han ikke være kjæresten din.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor noen, verken jenter eller gutter, holder seg med en kjæreste dere ikke stoler på?

Hadde kjæresten min vært typen jeg måtte spionere på for å forsikre meg om at han ikke har noen på si, eller driver og flørter med andre jenter, hadde jeg heller aldri vært sammen med han.

Da spør jeg da TS: hvis du ikke stoler på kjæresten din, hvorfor er du sammen med han? Tillit er da virkelig en av grunnpilarene i ethvert godt forhold. Er han ikke utro, men allikevel ikke klarer å oppføre seg slik at du stoler på han, er det uansett ikke godt for deg.

Kanskje er det fordi du er usikker på deg selv - da hjelper det ikke hvor god kjæresten din egentlig er, du må bli trygg på deg selv før du virkelig kan oppleve hva det å ha kjæreste egentlig bør være. Det å spionere på en kjæreste er en uting uansett hva dine grunner er. Klarer du ikke stole på kjæresten din, av alle mennesker, bør han ikke være kjæresten din.

Jeg er helt enig med deg. ( Er jeg som skrev over deg her.. om at jeg var detektiv på kjæresten i 3 år!) Som sagt , er HELT ENIG med deg. Men når du er i det.. når du er stormende forelsket i gutten, og han er god mot deg når dere to er sammen , er det utrolig vanskelig å innse, og man går og håper og man tror at det skal bli bedre!! I noen forhold vet jeg at det har blitt bedre.. andre har det bare forblitt håpløst og det har blitt slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...