Kvist Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Da er vi i gang igjen da jenter Jeg gleder meg i hvertfall!
Gjest Lykkeliky Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Jippi!!!!!!!!!!!! Har gleda meg i flere uker allerede! Jobber ikke 100% lenger så jeg har STORE planer for denne jula. Skal prøve å bli ferdig med det meste innen 1. desember og bare nyyyyyyyte adventstida!
Gjest julemamma Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 jeg har gledet meg til jul siden juni hihi ...gleder meg såån te jeg kan begynne og pynte 1 advent hehe. og bake julekaker og bare kose oss.
Gjest Gjest_bunny_* Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 gleder meg maax te jul i år. vi får en liten i beg av januar men håper han kommer før vi skal flytte rundt jul og så jeg har store planer om og flytte alt inn i nye leiligheten og pynte te jul slik at alt er på stell te vi flytter inn 1 des Forest er det noen her inne som vet om det finnes/går an og lage pepperkaker uten melk? min kjære har fått melkeallergi. og får litt dorlig sammv om jeg skal fordufte huset med deilig lukt og ikke han kan nyte. (kansje litt tidlig spm ? men liker og være tidlig ute jeg hehe. det må vel være en av de tingene som er posetivt med ADHD at man vil ha kontroll og stell på altting hihi)
Humleblomst Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 jeg har gledet meg til jul siden juni hihi ...gleder meg såån te jeg kan begynne og pynte 1 advent hehe. og bake julekaker og bare kose oss. Jeg signerer denne! Jeg elsker juleforbereldelser og har allerede gledet meg kjempelenge! I venninnegjengen er diskusjonen igang om vi skal ha "secret santa" for å slippe å få så mye plukk til jul, og diskusjonen har begynt tidlig fordi de er redd jeg skal begynne å kjøpe julgaver snart :gjeiper:
rugrat Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Johoooo! Jeg elsker juleforberedelser! Er så glad for at jeg har dette forumet og juleglede.net, for de rundt meg vil helst ikke snakke om julen før vi nærmer oss november. Kjipinger.
Gjest Gaby Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 :sjokk: En helt egen julekategori?! Som bare handler om jul?! Kjenner julelukta kommer sivende, og gleeeeeder meg til å handle julegaver, bake julekaker, pynte, stasje, pakke inn gaver, og reise hjem til foreldrene mine for å feire... Ble helt salig jeg nå. Hehe Jul er fantastisk!
mia83 Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Jeg gleder meg også til jul! Har kjøpt 6 julegaver allerede! Skal kjøpe 25 til sammen, så det er på tide å begynne synes jeg. Det jeg gleder meg mest til nå, er til julebrusen kommer på markedet!!!
:-) anna Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Jeg kjøpte faktisk første julegava under januarsalget. (Sykt - I know)
mia83 Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 Jeg kjøpte faktisk første julegava under januarsalget. (Sykt - I know) Jeg synes egentlig ikke det er så sykt jeg! Man kan jo gjøre kupp da! F.eks skal jo alle julevarene ut..
Scorpina Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 Jeg kjøpte faktisk første julegava under januarsalget. (Sykt - I know) Høres mer fornuftig ut synes no jeg da Jula i år kommer til å bli veldig, veldig spesiell og jeg gleder meg sånn at jeg neeesten ikke kan sitte stille (Har t.o.m kjøpt juledress til lillebror )
Bomull Skrevet 30. august 2008 #12 Skrevet 30. august 2008 Utrolig nok synes jeg det er tidlig å tenke på jul. Jeg elsker julen, men synes det er litt vanskelig å se for meg julepynt og ribbe når jeg nettopp har kost meg ute hele dagen i 20 varmegrader, og grillet sommerlig mat middag. Men så fort vi nærmer oss 0 på gradestokken kommer jeg nok snikende inn her
IrmaAdele Skrevet 31. august 2008 #13 Skrevet 31. august 2008 Akk... Denne har jeg ventet på et par uker allerede. Får når sommern er over er det bare en ting som man kan glede seg til. Og det er jula. Det er verdens kosligste tid:D:D Jeg elsker jul. I år blir det jul i nytt hus og jeg gleder meg som en liten unge til å finne ut hvor vi skal putte alt av pynt og juletreet og hvordan vi skal feire jul her:D<3 Også håper jeg selvføgelig på å feire jul med en liten en i magen i år:) Det ville vært helt perfekt:D
Gjest Frk. Grønn Skrevet 31. august 2008 #14 Skrevet 31. august 2008 Oi, oi, oi! Nå kribler det litt i magen
Gjest Bond Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 (endret) Tja, jeg tenker ikke så mye om jul, men jeg tenker om gaver allerede. Jeg tenker om alle slags julegaver og bursdagsgaver hele året egentlig, siden jeg er utrolig opptatt av å finne de riktige gavene Går rundt som en liten detektiv og noterer ned alt mennesker sier om hva de har lyst for osv. Jeg er en motstander av gaver der man har fått en gaveliste, med gjerne pris og butikk og farge osv, og bare kjøper det. Da kan jo man like godt droppe det å bytte gaver og bare gå shoppe selv! Jeg synes hele gleden er at det er en overraskelse. (bare som det er sagt, jeg forstår gavelister da det gjelder bryllup) Og jeg gleder meg å pakke inn gaver og lage julekort. Jeg synes det er grusomt hvordan butikkene pakker gaver, og bruker selv gjerne en god stund å få gavene til å se fine ut. Lager matchene navnelapper osv. Og jeg lager alltid en haug julekort selv, personlige, ikke med sånne ferdigkjøpte figurer man bare limer sammen. DET gleder jeg meg til, jepp! Endret 1. september 2008 av mrs_bond
Visiter Skrevet 1. september 2008 #16 Skrevet 1. september 2008 Å, herre min hatt! Juleforumet er oppe igjen! Jeg må innrømme at det er på grunn av juleforumet 2005 jeg registrerte meg her på kvinneguiden ... Vanvittig trivelig!
Spoven Skrevet 2. september 2008 #17 Skrevet 2. september 2008 Utrolig nok synes jeg det er tidlig å tenke på jul. Jeg elsker julen, men synes det er litt vanskelig å se for meg julepynt og ribbe når jeg nettopp har kost meg ute hele dagen i 20 varmegrader, og grillet sommerlig mat middag. Men så fort vi nærmer oss 0 på gradestokken kommer jeg nok snikende inn her Hehe, her har det snødd i fjellene etpar dager allerede... Er bare 6.3 varmegrader ute i skrivende stund. Så jeg gleeeder meg til jul, jah!! :)
Gjest Skrevet 2. september 2008 #18 Skrevet 2. september 2008 Jeg har sittet og knotet på juleglede forumet en stund allerede jeg da, og kikket på diverse sider på nettet så denne kategorien kom opp litt for sent for min del hehe, er kommet for godt igang på juleglede forumet
Gjest Bloom Skrevet 2. september 2008 #19 Skrevet 2. september 2008 Oi så morsomt! En juletråd Jeg gleder meg masse til jula! Har alltid så store forventninger, håper denne jula står til forventningene mine!! Og at det blir snø her, for det var det lite av i fjor..
Sauen Shaun Skrevet 2. september 2008 #20 Skrevet 2. september 2008 Her har jo ikke nabo'n pakket vekk all julepynten fra i fjor enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå