Grete Skrevet 4. juni 2003 #1 Skrevet 4. juni 2003 Jeg har en del dødtid i Oslo sentrum enkelte dager. Kunne tenke meg å prøve en internett-cafè for at tiden skal gå litt fortere. Er det noen som har en slik cafè å anbefale? Hva koster det? Finnes det slike cafeer i nærheten av Karl Johan/Jernbanetorget?
Tusenfryd Skrevet 4. juni 2003 #2 Skrevet 4. juni 2003 Det finnes en i undergangen til Grønland t-banestasjon.
Grete Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2003 Takk Vet du hva det koster å bruke den? Grønland blir litt feil retning, ettersom jeg tar toget fra Oslo S. Likevel er det jo ikke så langt.
Tusenfryd Skrevet 4. juni 2003 #4 Skrevet 4. juni 2003 Tilfeldigvis kikket jeg på dette da jeg gikk forbi mandag - skal se om jeg husker det... tror det var 20,- for første 15 minutter og så 10,- pr hvert kvarter etter det. Forbehold om feil!
Grete Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2003 Jeg kan jo ta en tur bort og se neste gang jeg er i byen. Nå vet jeg hvor jeg skal gå i alle fall. Takk!
Gjest Liten Skrevet 4. juni 2003 #7 Skrevet 4. juni 2003 Akers Mic har også internett-cafè i kjelleren. Husker imidlertid ikke prisene.
Kosepia Skrevet 4. juni 2003 #9 Skrevet 4. juni 2003 Acers mic har lagt ned den de hadde i kjelleren, tror jeg. Ellers så har du internettcafe inne på galleriet (inngangen til bussterminalen) og på oslo S i 3.etasje.
Grete Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2003 Oslo S høres bedre ut. Men er det mer enn 2 etasjer der?
Kosepia Skrevet 4. juni 2003 #11 Skrevet 4. juni 2003 Jeg tenker på flytogterminalen som 1.etasje. så etasjen over (hvor du ser den store klokka med alle avganger og ankomster) blir 2.tasje og den øverste (der det også er cafe) som 3.
Gjest Admin'C Skrevet 4. juni 2003 #12 Skrevet 4. juni 2003 Så har du jo deichmanske som er gratis :D
Grete Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #13 Skrevet 4. juni 2003 Der ja. Tenkte ikke på den 3. etasjen jeg. Takk for tipset! Jeg vet at biblioteket har gratis internett, men det ligger for langt unna toget og det er ikke alltid ledig plass. Betaler heller noen kroner enn å løpe byen rundt. Takk for tipsene!
kokosbolle Skrevet 5. juni 2003 #14 Skrevet 5. juni 2003 Hvis du kan ta toget fra Nationaltheateret i stedet for Oslo S så kan du jo benytte deg av internettcafeen i kjelleren på Studenten. Husker dessverre ikke hva det koster der da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå