Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Leverte inn brillene mine for å få loddet på dene ene neseputen da den hadde løsnet. Fikk beskjed da jeg leverte dem inn at det skulle gå an. Så ringer de dagen etter og sier at siden det er titan, så går det ikke å lodde dem. Da må de sendes til et verksted som kan gjøre dette. Dette ville koste kr. 600, og jeg svarer da at da velger jeg å vente litt. Skal på linsekontroll snart, og misteker at jeg kanskje må ha nye glass uansett. Så tenkte å avvente til da og se om jeg skulle fiks de gamle eller kanskje investere i nye. I dag henter jeg brillene mine. Når jeg kommer hjem ser jeg at de har forsøkt å lodde dem, og at de er helt svidde på et ca 1 cm stort område oppe på infatningen. Nå er det jo helt uaktuelt å skulle fikse de i hverfall. Må jo ha nye nå. Jeg fatter ikke at de kunne unngå å si noe om dette. Og at de hadde tenkt å sende dem på reparasjon for 600 kr. uten å nevne for meg at de hadde svidd dem. Makan! Brilleland skal ikke få meg som kunde igjen. Det skal være sikkert og visst.
Gjest Pupsilure Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Uff da! Så kjedelig. Jeg håper du har tenkt til å klage! Jeg har forresten kjøpt briller på favoptic.no, og er meget fornøyd!! Kjempebillig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå