Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger du og din kjæreste dere samtidig om kveldene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett alltid, ja.

Vi liker å legge oss samtidig, det gir oss tid til å snakke litt sammen uten forstyrrelser, kose med hverandre, massere hverandre osv.

Men det hender en sjelden gang at den ene legger seg för den andre dersom det er noe spesiellt den ene vil gjöre eller se ferdig på TV eller lignende

Skrevet

Da vi ikke bor sammen, gjør vi ikke det. Men når vi er på besøk hos hverandre legger vi oss samidig.:):):)

Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet

Jepp. Det gjør vi! Så og si alltid.. det er en grunnstein i forholdet vårt at vi tilbringer kosetid, leggetid sammen så ofte vi kan. Selvfølgelig kan det være enkelte kvelder der en av oss må sitte oppe med jobb,skole men vil tilstreber mest mulig, og vi er nok godt og vel over 90% samtidig

hilsen mann

Skrevet

Vi prøver så godt vi kan, og det går somregel. :)

Vi prøver også å ikke være så veldig sene, så vi ikke er for trøtte til kos og sex.

Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet

Ingenting er bedre enn å komme samtidig og sovne ihverandres armer.. gjør det flere ganger i uken vi.. blir stille i fjøset etter dette under minuttet. Godt :)

Skrevet

Nei, sjelden. Sambo trenger ikke så mye søvn som meg og derfor legger jeg meg som regel litt tidligere. Men han kommer alltid inn og sier godnatt til meg :)

Skrevet

Det gjør vi stort sett, ja.

Samboer mener at han ikke får sove før jeg legger meg.(..)

Han er delvis A-menneske, jeg er B-menneske, så det er litt kjedelig til tider.

Jeg synes forresten det er kjempestas å ligge å prate etter at vi har lagt oss, men han sovner jo før jeg rekker å legge hodet på puten som regel, så... :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Alltid. Det hender én av oss står opp igjen, men det er sjelden.

Skrevet
Samboer mener at han ikke får sove før jeg legger meg.(..)

Jeg synes forresten det er kjempestas å ligge å prate etter at vi har lagt oss, men han sovner jo før jeg rekker å legge hodet på puten som regel, så... :)

Jeg tror det er noe i det der faktisk. For sambo er også slik, om han går og legger seg så sovner han ikke helt før jeg legger meg, samme om det går ti minutter eller tre timer, han bare ligger der. Men så fort jeg har kommet inn og får lagt meg nede så er han borte.

Skrevet

Som regel, men de ukene jeg jobber kveld og han skal tidlig opp er det ikke alltid det fungerer.

Skrevet

Sukk.. Nå savner jeg kjæresten enda mer når jeg leser denne tråden. Når vi er sammen legger vi oss samtidig, men nå er det 6 uker siden jeg har sett han så har blitt maange kvelder alene gitt :sjenert:

Skrevet

Nei, sjelden.

Han jobber turnus, og har derfor en helt ødelagt søvnrytme. Han sitter som oftest oppe et par timer etter at jeg har lagt meg.

Litt trist, synes jeg. Syns det er koselig å legge seg sammen. Har sagt det til ham også, men han får ikke sove når han legger seg samtidig med meg. Noen ganger legger han seg med meg, og ligger og leser et par timer ved siden av meg eller venter til jeg har sovnet for da å stå opp igjen. Men det er dessverre sjelden.

Skrevet

Som regel så gjør vi det, men det hender jo at en av oss har noe å gjøre, f. eks. noe å se på tv. Men det er veldig sjeldent. Jeg synes det er så koselig å sovne i hverandres armer, eller bare ligge og prate før vi sovner. Det er da vi får pratet, for om dagen er det så mye som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...