Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #1 Skrevet 27. august 2008 Hei.. jeg trodde jeg var lur, men nå er jeg redd jeg har gjort noe helt forferdelig dumt!! Saken er: Jeg har begynt i ny jobb, og leverte 2 selvskrevene attester med fake underskrift, der det står at jeg har jobbet endel lenger enn det jeg har i virkeligheten.. Lurer da på, sjefen kom bort til meg å sa han hadde sendt papirene mine til lønningskontoret, for å finne ut hva lønnen min blir. Jeg hadde kun med attestene og skattekortet mitt. Har han sendt attestene til lønningskontoret? Og kommer lønningskontoret til å ringe gamle jobber jeg har hatt,og finne ut av at jeg ikke har jobbet så lenge som jeg har gjort? er super nervøs her. Det her er jo ganske alvorlig omdem skulle finne ut av det....
*LilleKonvall* Skrevet 27. august 2008 #2 Skrevet 27. august 2008 Er nok en fare for at de sjekker opp litt før de setter en lønn.
hufsa! Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Heia neida slapp av kan jeg aldri innbille meg at de gidder å bry seg om.De har nok annet å gjøre..Det eneste er om det ikke står hvor mye du jobba pr.uke i forhold til ansinitet og lønn..men ikke gjør det igjen..huff lykk til ;-)
Gjest StockDama Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Jeg lurer litt på hvorfor du gjorde det.
*LilleKonvall* Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Jeg er leder, og lønningskontoret tar alltid slike telefoner for meg, og har oppdaget et par ting på veien. samt at jeg sjekker referanser selv også! Vet det er mange andre nøye ledere der ute, og mange av mine venner gjør akkuratt det samme. Men det er meg da!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 dette høres ikke bra ut.. jeg forbereder meg ett par politimenn på døra dagene som kommer jeg! Hvorfor jeg gjorde det? er ikke det ganske opplagt? Høyere lønn selvfølgelig.
*LilleKonvall* Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Tror du bare må håpe på at det ikke blir merket, og aldri gjøre det igjen!
Gjest Kaya83 Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Nå skal jeg hvertfall være ekstremt nøye på å sjekke referanser til folk jeg skal ansette fremover.. Tenke seg til, så utrolig lavmåls å gjøre..
Gjest Bolledeig Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Det kan jo være at de ringer og sjekker referansene/personene som har skrevet attestene for å bekrefte at du har jobbet der så lenge som du påstår. Det er absolutt ikke utelukket
PoisonIvy Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Note to self: Sjekk alltid referanser og attester....
Alice Ayres Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Tror nok ikke at politiet kommer på grunn av dette...
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #12 Skrevet 28. august 2008 Nå skal jeg hvertfall være ekstremt nøye på å sjekke referanser til folk jeg skal ansette fremover.. Tenke seg til, så utrolig lavmåls å gjøre.. Det er vel ikke akkurat noe nytt at dette skjer. Det burde i hvert fall ikke være det.
Gjest Kaya83 Skrevet 30. august 2008 #13 Skrevet 30. august 2008 Det er vel ikke akkurat noe nytt at dette skjer. Det burde i hvert fall ikke være det. Kanskje jeg bare er så naiv at jeg ikke tenkte på det, fordi det aldri ville falle meg inn å gjøre det selv.. Jævla griske folk ass..
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #14 Skrevet 30. august 2008 Hei.. jeg trodde jeg var lur, men nå er jeg redd jeg har gjort noe helt forferdelig dumt!! Saken er: Jeg har begynt i ny jobb, og leverte 2 selvskrevene attester med fake underskrift, der det står at jeg har jobbet endel lenger enn det jeg har i virkeligheten.. Lurer da på, sjefen kom bort til meg å sa han hadde sendt papirene mine til lønningskontoret, for å finne ut hva lønnen min blir. Jeg hadde kun med attestene og skattekortet mitt. Har han sendt attestene til lønningskontoret? Og kommer lønningskontoret til å ringe gamle jobber jeg har hatt,og finne ut av at jeg ikke har jobbet så lenge som jeg har gjort? er super nervøs her. Det her er jo ganske alvorlig omdem skulle finne ut av det.... Du fortjener ikke jobben!
Fluffie Skrevet 31. august 2008 #15 Skrevet 31. august 2008 Det er lite sannsynlig at du blir anmeldt, tror jeg, men om de sjekker og finner ut av det saa mister du nok jobben.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #17 Skrevet 7. september 2008 Ingen politi på døren enda ihvertfall...
Gjest Stjernedryss Skrevet 8. september 2008 #18 Skrevet 8. september 2008 Politiet kommer nok ikke, men tviler på at du beholder jobben om de finner det ut. De vil vel ikke ha uærlige folk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå